Die naam komt me ook bekend voor jaquote:
Absoluut!quote:
hoe heette die boetseerklei ook al weer?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:39 schreef deedeetee het volgende:
Met boetseerklei heb ik ook veel gespeeld.
Uit jouw tijd?quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef laffer het volgende:
hoe heette die boetseerklei ook al weer?
het was een bepaald merk, ben de naam kwijt![]()
yep, DASquote:Op maandag 20 maart 2006 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit jouw tijd?
Denk dat je deze bedoelt:
[afbeelding]
Ja, Barricade!!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
Iemand die dit spelletje nog kent?
[afbeelding]
Ik zal het je beter vertellen. het is nog steeds te koop, en hier in deventer spreid het als een virus door vriendengroepen..ook in utrecht verspreid het zichquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
Iemand die dit spelletje nog kent?
[afbeelding]
Grappig dat zo'n spelletje uit 1960 weer helemaal in.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:54 schreef Laton het volgende:
Ik zal het je beter vertellen. het is nog steeds te koop, en hier in deventer spreid het als een virus door vriendengroepen..ook in utrecht verspreid het zich![]()
Had je in die tijd ook niet, de cocacola promo- teams die iedereen aan een keramische super speciale jojo wilde helpen ad. 2,50?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:11 schreef Jane het volgende:
Ik kan me uit het begin van mijn middelbare schooltijd herinneren dat de jojo ineens weer helemaal in opkomst was.
[afbeelding]
Maar die is denk ik een beetje van alle tijden.
Verder heb ik ook veel geknikkerd en gekaatsebald.
Die LEGO ja! Uit de tijd dat je voor het eerst dakpannetjes kon kopen!! En in dat doosje!! Heb ik ook gehad. En het doorzichtige blokje waar een buislampje in brandde op een platte batterij met een wit halfje, waar de twee draadjes precies doorheen konden. O Nostalgie!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:14 schreef golfer het volgende:
Uiteraard ook
[afbeelding]
en winkeltje spelen met zo'n kassa:
[afbeelding]
en niet te vergeten de mecanodoos:
[afbeelding]
Ik kan me geen naam herinneren, het waren rollen van verschillende kleuren en ik gebruikte een oud mes om er figuren van te snijden enzo.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:16 schreef laffer het volgende:
[..]
hoe heette die boetseerklei ook al weer?
het was een bepaald merk, ben de naam kwijt![]()
ik ben er inmiddels achter, de merknaam is DAS, maar volgens mij was dat alleen grijze klei en niet in kleurenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik kan me geen naam herinneren, het waren rollen van verschillende kleuren en ik gebruikte een oud mes om er figuren van te snijden enzo.
IK maakte er hele schilderijen van bloemen en andere figuren van. Beeldjes van dieren natuurlijk óók wel.
Stap Op! Geweldig!quote:
DAS ja, volgens mij waren dat juist veel felle kleuren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:07 schreef laffer het volgende:
[..]
ik ben er inmiddels achter, de merknaam is DAS, maar volgens mij was dat alleen grijze klei en niet in kleuren![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |