Nee, dat waren de nazi's. Wel ontnuchterend hoor, als je die dingen in het echt zietquote:
Nee, dat was ook niet direct tegen jou bedoelt. Je m'excuse.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Betwist ik dat ergensMaar dan mag ik nog steeds zelf weten dat ik het een creepy snol vind.
Ik vermoed omdat die kat er niet mee eens zal zijn.quote:En dát mag ze dan volgens jou weer niet zelf weten, omdat... (laat me raden)jij het daar toevallig niet mee eens bent?
V.
Ja. Dat-begreep-ik-wel.quote:
Dat lijkt mij een drogreden, als ik jouw manier van redeneren even doortrek.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:04 schreef Replacement_driver het volgende:
Ik vermoed omdat die kat er niet mee eens zal zijn..
Ik heb zo'n KKK'er dat namelijk een keer bij Jerry Springer horen zeggen: "Jerry, van jullie soort maken wij lampekappen".quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat waren de nazi's. Wel ontnuchterend hoor, als je die dingen in het echt ziet
V.
Springer=jood. Lampekappen waren van joden. 'wij' in brede zin, verwijzing naar WO II.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik heb zo'n KKK'er dat namelijk een keer bij Jerry Springer horen zeggen: "Jerry, van jullie soort maken wij lampekappen".
Dat snap ik uiteraardquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:06 schreef Verbal het volgende:
[..]
Springer=jood. Lampekappen waren van joden. 'wij' in brede zin, verwijzing naar WO II.
V.
De tegenstribbelende kat lijkt me toch iets absoluuts, geen misleidende redenering.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een drogreden, als ik jouw manier van redeneren even doortrek.
V.
En dat geloof jij?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:01 schreef MiLalaa het volgende:
Achterlijk.
Ze hield zoveel van Pinkeltje, maar ja hij zat altijd alleen en werd depressief. Daarom brengt ze hem niet naar een asiel, maar draait ze hem de nek om.
Leef jij in de veronderstelling dat koeien en varkens juichend het slachthuis in gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:08 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
De tegenstribbelende kat lijkt me toch iets absoluuts.
Ach ja ze was vaag genoeg.quote:
Zou een kat doorhebben dat zijn nek elk moment kan worden omgedraaid?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben koeien en varkens uberhaupt door dat ze dood gaan alvorens het ook daadwerkelijk zal gebeuren.
Okay, V. Dit is retorisch en natúúrlijk antwoord ik hier ontkennend op. Is dieren slachten voor voedsel dan gelijk aan katten villen voor een tasje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Leef jij in de veronderstelling dat koeien en varkens juichend het slachthuis in gaan
V.
je hebt nog nooit vee gezien wat op het punt staat een slachthuis in te gaan?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hebben koeien en varkens uberhaupt door dat ze dood gaan alvorens het ook daadwerkelijk zal gebeuren.
Het stinkt in een slachthuis naar de dood en naar zout trouwens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zou een kat doorhebben dat zijn nek elk moment kan worden omgedraaid?
En om antwoord te geven: beesten kunnen de dood ruiken.
V.
Dat is slechts een aanname.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
En om antwoord te geven: beesten kunnen de dood ruiken.
Sterker nog.. ik heb de kadavers zien hangen.. maar toen deden ze niet meer zoveel. Ik geloof niet dat koeien weten dat als ze in de truck staan dat ze elk moment kunnen sterven.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je hebt nog nooit vee gezien wat op het punt staat een slachthuis in te gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |