Weet je toevallig hoeveel precies?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef Againzender het volgende:
Met een gat in je harses met de ambulance naar de EHBO loopt ook lekker in de papieren![]()
Is risico van de baas, is hij voor verzekerd, dus het had niet van jouw no-claim af hoeven gaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef livEliveD het volgende:
op me werk
Of je nou je geld kwijt bent aan premies of aan de no-claim lijkt me niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:25 schreef renz0r het volgende:
Heb je geen topfit in je zorgverzekering? Dan ben tegen alle ellende echt verzekerd!
Ligt eraan hoe ver je vervoerd wordtquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoeveel precies?![]()
Ik denk dat je zelfs met die rekening naar je baas mag stappen die deze naar zijn/haar verzekering door zal sturen en jou hierin tegenmoet zou komen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:21 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Is risico van de baas, is hij voor verzekerd, dus het had niet van jouw no-claim af hoeven gaan
Ik gebruik die PI bij 99% van mijn postsquote:
SEH? HAP? WTF?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Voor zoiets moet je ook niet naar de SEH, maar naar een HAP
Ooooooh, ik ga even een brief schrijven denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:21 schreef detulp050 het volgende:
Is risico van de baas, is hij voor verzekerd, dus het had niet van jouw no-claim af hoeven gaan
Ja waar blijft dat geldquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Overheidsverspilling is nou eenmaal *gigantisch*.
Porsche's, huizen, BV'tjes, golfclub etc etc.quote:
Ja anders kom je voortaan 6 maanden eerder met die tipsquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Stumper, gewoon goed kijken, schoonspoelen, jodium/betadine erop en dichtbinden die hap.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:56 schreef Lagging het volgende:
Hier in Texas betaal je bij iedere behandeling ook zo'n beetje voor de behandeling van een illegaal en iemand zonder verzekering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |