Doe dat maar dan. Ik wacht even wel met stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef WeebI het volgende:
oh kut moet ik er natuurlijk wel links bijzetten
*schaam*
Daarom stem ik ook niet mee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef DIGGER het volgende:
En ik mis al veel te veel schitterende oude Engelse stadions waarvoor ik hier te veel sfeerloze reusachtige nieuwbouw gedrochten zie
Ik bedoel, Hillsborough verliest van de Kuip, zeker, de Kuip is mooi, maar fucking Hillsborough....quote:
Ik vind sowieso dat je alleen mag oordelen over een stadion waar je zelf geweest bentquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik bedoel, Hillsborough verliest van de Kuip, zeker, de Kuip is mooi, maar fucking Hillsborough....
En geen Ninian Park meer, geen Vetch Field (OK, Estadio da Luz is 1 van de betere nieuwe stadions, maar toch).
Liever niet. Ik heb het genomineerd om de architectonische waarde en die komt goed naar voor op het ingediende plaatje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef NY_Giant het volgende:
Van het Stade Gerland van Olympique Lyon (nummer 26) zie je nu eigenlijk alleen de achterkant. Ik denk dat het beter is om dit plaatje [afbeelding] in de lijst te zetten. Dat geeft een wat beter overzicht en heroverweeg dan nummer 26...
OK, jouw keuze, maar dan vermoed ik dat ie niet doorgaat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb het genomineerd om de architectonische waarde en die komt goed naar voor op het ingediende plaatje.
Zelfde gebeurt nu dus ook met bv het Luigi Ferraris, dit is zo'n mooi, apart, uniek en historisch stadion, maar het zal de volgende ronde geeneens halen, dit terwijl ik een maand lang zou liggen sjorren als dit het nieuwe stadion van mijn club zou worden, zo fantastisch.quote:
toch won het de vorige ronde overtuigend met 35-0quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:53 schreef Eilanden het volgende:
Wat mij betreft mag er wel een duidelijkere foto komen van het Westfalenstadion. Ik ken het toevallig, maar op de foto die we nu hebben zie je niet veel van het stadion zelf
Ik ook, er zijn stadions die met de plaatjes niet tot hun recht komen. Bijvoorbeeld Het Kasteel van Sparta. We zien alleen een stuk buitenkant, net als bij het Stade Gerland.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:42 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben vóór het plaatsen van betere stadionfoto's, indien die aangedragen worden.
Maar die zijn juist expres met die foto's genomineerd, lees ook de post van Beschouw:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, er zijn stadions die met de plaatjes niet tot hun recht komen. Bijvoorbeeld Het Kasteel van Sparta. We zien alleen een stuk buitenkant, net als bij het Stade Gerland.
(dat ging dus over Stade Gerland)quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb het genomineerd om de architectonische waarde en die komt goed naar voor op het ingediende plaatje.
Na jouw post ben wat andere foto's van het Luigi Ferraris gaan zoeken. Ik heb nu toch gestemd op het Luigi Ferraris ipv Goodison Park. Het is ook geen goed plaatje van het Luigi Ferraris waardoor veel mensen op Goodison Park stemmen, denk ik...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zelfde gebeurt nu dus ook met bv het Luigi Ferraris, dit is zo'n mooi, apart, uniek en historisch stadion, maar het zal de volgende ronde geeneens halen, dit terwijl ik een maand lang zou liggen sjorren als dit het nieuwe stadion van mijn club zou worden, zo fantastisch.
Dat is sowieso het grote manco van dit toernooi... Het maakt nogal een verschil of je een sfeervol plaatje van binnenuit ziet, of een helicoptershot van bovenaf, op een regenachtige dag...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:48 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Na jouw post ben wat andere foto's van het Luigi Ferraris gaan zoeken. Ik heb nu toch gestemd op het Luigi Ferraris ipv Goodison Park. Het is ook geen goed plaatje van het Luigi Ferraris waardoor veel mensen op Goodison Park stemmen, denk ik...
Ik heb mijn stem veranderdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:22 schreef magnifor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Betere pics Luigi Ferraris
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef Erwtensoep het volgende:
je bent inderdaad goed zat ja
Vinger in de keel wil wel eens helpen Yeahinhoquote:Op zondag 19 maart 2006 17:29 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, nu moet ik met m'n zatte kop nog geen stemmen ook.
Tot hoelaat kan ik?
omdat de vorige link dood wasquote:Op zondag 19 maart 2006 18:20 schreef Yeahinho het volgende:
20) Mestalla (waarom is dit plaatje veranderd)
Zonde! Het vorige plaatje was echt mooiquote:
Had dan ook niet zo eigenwijs gedaan, en gewoon meegelobbyt voor dit plaatje:quote:Op zondag 19 maart 2006 21:40 schreef Beschouw het volgende:
Omdat ie er hoogst waarsachijnlijk uitligt, nog ff gauw genieten:
[afbeelding]
Stade Gerland. Kon van de tekentafel van Le Corbusier gekomen zijn.
Wat een plaatje hequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:22 schreef magnifor het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Betere pics Luigi Ferraris
okquote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef WeebI het volgende:
sorry er is iets tussengekomen
ik zal nu de laatsten gaan tellen, maar ik was al een heel eind dus zo lang duurt dat niet
rondje 3 staat binnenkort online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |