Doe dat maar dan. Ik wacht even wel met stemmen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:12 schreef WeebI het volgende:
oh kut moet ik er natuurlijk wel links bijzetten
*schaam*
Daarom stem ik ook niet mee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef DIGGER het volgende:
En ik mis al veel te veel schitterende oude Engelse stadions waarvoor ik hier te veel sfeerloze reusachtige nieuwbouw gedrochten zie
Ik bedoel, Hillsborough verliest van de Kuip, zeker, de Kuip is mooi, maar fucking Hillsborough....quote:
Ik vind sowieso dat je alleen mag oordelen over een stadion waar je zelf geweest bentquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik bedoel, Hillsborough verliest van de Kuip, zeker, de Kuip is mooi, maar fucking Hillsborough....
En geen Ninian Park meer, geen Vetch Field (OK, Estadio da Luz is 1 van de betere nieuwe stadions, maar toch).
Liever niet. Ik heb het genomineerd om de architectonische waarde en die komt goed naar voor op het ingediende plaatje.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef NY_Giant het volgende:
Van het Stade Gerland van Olympique Lyon (nummer 26) zie je nu eigenlijk alleen de achterkant. Ik denk dat het beter is om dit plaatje [afbeelding] in de lijst te zetten. Dat geeft een wat beter overzicht en heroverweeg dan nummer 26...
OK, jouw keuze, maar dan vermoed ik dat ie niet doorgaat.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb het genomineerd om de architectonische waarde en die komt goed naar voor op het ingediende plaatje.
Zelfde gebeurt nu dus ook met bv het Luigi Ferraris, dit is zo'n mooi, apart, uniek en historisch stadion, maar het zal de volgende ronde geeneens halen, dit terwijl ik een maand lang zou liggen sjorren als dit het nieuwe stadion van mijn club zou worden, zo fantastisch.quote:
toch won het de vorige ronde overtuigend met 35-0quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:53 schreef Eilanden het volgende:
Wat mij betreft mag er wel een duidelijkere foto komen van het Westfalenstadion. Ik ken het toevallig, maar op de foto die we nu hebben zie je niet veel van het stadion zelf
Ik ook, er zijn stadions die met de plaatjes niet tot hun recht komen. Bijvoorbeeld Het Kasteel van Sparta. We zien alleen een stuk buitenkant, net als bij het Stade Gerland.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:42 schreef Yeahinho het volgende:
Ik ben vóór het plaatsen van betere stadionfoto's, indien die aangedragen worden.
Maar die zijn juist expres met die foto's genomineerd, lees ook de post van Beschouw:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook, er zijn stadions die met de plaatjes niet tot hun recht komen. Bijvoorbeeld Het Kasteel van Sparta. We zien alleen een stuk buitenkant, net als bij het Stade Gerland.
(dat ging dus over Stade Gerland)quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Liever niet. Ik heb het genomineerd om de architectonische waarde en die komt goed naar voor op het ingediende plaatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |