voor als die andere uit is duhquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:59 schreef Razor21 het volgende:
Je kan toch maar 1 krant tegelijkertijd lezen, wtf heb je nu aan 2 krantjes...vind het zooooo![]()
Ja stel je voor dat in de ene krant ander nieuws staat dan in de andere krant...quote:
Ja. Dat komt 'weleens' voor ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat in de ene krant ander nieuws staat dan in de andere krant...
Hmnn, vooral in zo'n 'kleine' krant als de Metro en Spits! komt dat wel eens voor hoor, maar de echte hoogtepunten zijn inderdaad wel hetzelfde.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat in de ene krant ander nieuws staat dan in de andere krant...
Misschien proberen sommige mensen andere inzichten te krijgen in het nieuwsquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
De voorpagina is altijd hilarisch. Met een suggestieve foto onder de titel van een artikel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hmnn, vooral in zo'n 'kleine' krant als de Metro en Spits! komt dat wel eens voor hoor, maar de echte hoogtepunten zijn inderdaad wel hetzelfde.
Misschien lezen die mensen alleen de strips![]()
en dat is nou net het belangrijke eraan mensen die die blaadjes lezen kunnen niet lezen en kijken alleen plaatjes en daarom is het zo leuk dat er verschillende plaatjes instaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:16 schreef GS500 het volgende:
In alle 2 de krantjes staat precies hetzelfde, alleen de teksten zijn net wat anders opgemaakt en de foto's zijn iets verschillend.
oww dat vind ik weer net niet.. 's ochtends leest de metro een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef DuranK het volgende:
Tjah, ik moet bijna altijd genoegen nemen met de metro, kut krant. Spits is veel beter![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Whahaa, ik neem er altijd ook as much as possible mee, als het ff kan zit er nog zon touw omheen, dat sjouwt wat makkelijker.
is dit serieus?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef -chefke- het volgende:
ik reed altijd speciaal lang het station om een berg kranten te scoren voor mijn collega`s op stage. gewoon stuk of 10 van elk.
maar neem je ze dan aan het einde van de dag mee? lijkt me sterk dat je de hele dag met die 20stuks onder je arm gaat sjouwen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:14 schreef Sjizzel het volgende:
ik neem er altijd 20 mee voor de oud-papier-actie bij mijn dochter op school
sorry..
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Whahaa, ik neem er altijd ook as much as possible mee, als het ff kan zit er nog zon touw omheen, dat sjouwt wat makkelijker.
Ja, dan is de Metro wel ideaal. Laat staan de Spits, wat een verheffende artikelen staan daar in. Zó.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:18 schreef freiss het volgende:
[..]
Misschien proberen sommige mensen andere inzichten te krijgen in het nieuws![]()
En dan nu in ABN?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef -chefke- het volgende:
het word gewoon tijd dat bedrijven gewoon voor alleen verzend kosten een x aantal spitsen en metro`s kunnen bestellen. En ook op bijvoorbeeld scholen een uitdeel punt komt. de oplagge word grote meer mensen die de reclame lezen is meer opbrengst aan reclame = meer ¤¤¤
Eindelijk iemand die het met mij eens is. Sinds nrc.next in de handel ligt neem ik de Metro niet meer mee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef DuranK het volgende:
Tjah, ik moet bijna altijd genoegen nemen met de metro, kut krant. Spits is veel beter![]()
Zo onduidelijk staat het er niet:quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
En dan nu in ABN?
Ik snap er niks van.
Dat IS al zo, pauper.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:25 schreef -chefke- het volgende:
het word gewoon tijd dat bedrijven gewoon voor alleen verzend kosten een x aantal spitsen en metro`s kunnen bestellen. En ook op bijvoorbeeld scholen een uitdeel punt komt. de oplagge word grote meer mensen die de reclame lezen is meer opbrengst aan reclame = meer ¤¤¤
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:44 schreef Diepvriez het volgende:
je moet het wel van twee kranten bekijken eh .....van voren en van achter... spits van voren en een metro in je reet![]()
Hoe herkenbaar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:39 schreef space-kees het volgende:
Waar ik me idd wel aan irriteer, zijn die mensen die voor de hele afdeling de krant meenemen. Of de mensen uit de buurt die 'sochtends als eerste voor al de buren de krant komen halen.
Of de mensen die uit 't bejaarden huis komen en dan bij iedere seniele 65+er zo'n krant in de bus gooit...
dit kwam er best wel met frustratie uit
Laatst stond er nog een brief in van dezelfde strekking als de OPquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
De lezersbrieven zijn altijd erg vermakelijk, vooral als schrijvers het niet eens met elkaar zijn.
Vreselijk inderdaad.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat de inhoud wel verschilt.
TS lijkt pberends wel. Over de meest achterlijke dingen een topic in klb openen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:11 schreef kut_klo0n het volgende:
tis nooit genoeg!!!! lekker graaien.
ik pak altijd 2 Spitsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |