Kijk hoe dood ie kijktquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb een foto!!111!!!11111!!
[afbeelding]
4e jongen van links heeft 'meegezongen' in die rap dus..
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hehehe, verdorie man !! Ik moest door jou aan fotosoep denken en kon het niet laten !!![]()
[afbeelding]
Whahahaha!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Hehehe, verdorie man !! Ik moest door jou aan fotosoep denken en kon het niet laten !!![]()
[afbeelding]
Hoe hard staan deze ventjes voor lul als je ff een postertje ophangt in de school met deze foto eropquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[afbeelding]
stoned als 'n apiequote:
Die kop van die gozer idd, hij doet me een beetje denken aan Theo van gogh met ze afgeleefde kop.quote:
Strak plan, wie zit hier op school en maakt eventjes wat posters?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:49 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Hoe hard staan deze ventjes voor lul als je ff een postertje ophangt in de school met deze foto erop![]()
Hehe, Thnxquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:27 schreef Gerbilking het volgende:Dit was ERG! Prachtige fotosoep trouwens
Het ergste was toch wel die piepstem...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:26 schreef Sjaak_Polak het volgende:
hahha lache foto jewcookie! Ik luister die rap nu.. Wat een onzin! Wat een Kneusjes!... Kansloos?!
Hij zit bij mij in de klas, en is ook wel een beetje gestoordquote:Op maandag 20 maart 2006 21:02 schreef -Jewcookie- het volgende:
Die rooie gast? is dit serieus ?? JEZUS. Volgens mij zingt ie hier over zichzelf hahaha
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=426241
En dan moet je ff de bovenste luisteren. "ik ben een mislukkeling"
aahahahhahquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
[afbeelding]
OMFG !!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Op een ander forum poste iemand over dat die school een rap had gemaakt, ik zo luisteren, klinkt echt nergens naar.. Ik moest dit gewoon eventjes delen met jullie.
http://extraweb.pcc.nu/pcc/rap.htm
omgquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]
Woon je in alkmaar of omgeving?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
hm mijn school wordt wel afgekort met pcc maar ik hoop toch echt niet dat dat em is
Jooi, die rap is genees geld waardquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:41 schreef frenzy2003 het volgende:
ik vraag me af hoeveel die kutkoters voor die rap betaald krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |