quote:Goregrind
Goregrind is een variant van grindcore. Grondleggers zijn (vroege) Carcass en Repulsion. Teksten gaan ofwel over absurde humor, ofwel over de meest weerzingwekkende vuiligheden (lijken, dood, rotten, larven, enz...). Carcass gebruikten dan weer hun weerzinwekkende teksten ter promotie van hun vegetarische levensstijl.
Ook wordt er veel aandacht geschonken aan het stemgeluid. Dit moet zo vuil mogelijk klinken en zo onverstaanbaar mogelijk zijn. 99% van de goregrind bands werken met stemvervormers.
Goregrind bands:
Agathocles (een kruising van grind en goregrind)
Carcass
Cliteater
Cock and ball torture
Gronibard
Kringspiertyfus
Negligent collateral collapse (deze band bedient zich niet van de gebruikelijke goregrind-onderwerpen, echter het geluid is wel erg "vuil")
Rompeprop
Sublime cadaveric decomposition
Rotting Christ en Anorexia Nervosa zijn black metal, geen death/grind.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef pberends het volgende:
Plaats hier bestaande of verzin hier namen van deathmetal- en goregrindbands:
Cliteater
Disgorged Foetus
Sublime Cadaveric Decomposition
Anorexia Nervosa
Dying Fetus
Cephalic Carnage
Severe Torture
Prostitute Disfigurement
Rotting Christ
Aborted
Kutschurft
Stoma
Extreem Eczeem
En niet te vergeten het geweldige eenmansproject van drummer Maurice, Hymen Holocaust,quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:47 schreef pberends het volgende: Cliteater
Neuk is gewoon een normale hollandse metal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:12 schreef Heatseeker het volgende:
NEUK!
*proest*quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef Forcefuzz het volgende:
De steek je vinger maar in m'n reet band
Weet ik maar die naam past hier eigenlijk wel bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
Neuk is gewoon een normale hollandse metal.
Wel grappige muziek, Tot de schijt ons dood is een leuk album!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:33 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Weet ik maar die naam past hier eigenlijk wel bij.
King Diamond is heavy metal, geen death.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:07 schreef ummagumma het volgende:
ik hou absoluut niet van death maar ik mis toch wel belangrijke namen
Deceide
Gorefest
King Diamond (niet zeker)
Death
Textures (meer progdeath)
Gorerotted.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef Eveli het volgende:
Bloedhoest
Bloedbef
Regurgitate
Cock and Ball Torture
Gorerotted
Mutant Christ (wet daar 't genre eigenlijk niet van maar heeft gewoon een leuke naam)
ik ben niet zo'n death liefhebber...ik heb er eigenlijk bestwel een hekel aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
King Diamond is heavy metal, geen death.![]()
Deceide is best ziekelijk bruut, check Scars Of The Crucifix bv maar eens.
Jij, gothic jij!!!!!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:15 schreef ummagumma het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n death liefhebber...ik heb er eigenlijk bestwel een hekel aan
maar dingen zoals opeth, textures en dergelijke vind ik juist wel weer leuk.
ben vaak zat hard weg gerend tijdens graspop en dergelijke festivals. na 2 minuten dood metaal kreeg ik zowat zelfmoord gevoelens....was blij dat het alleen plasticbekers waren![]()
nee muziekliefhebberquote:
koekje erbij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:41 schreef RunningRiot het volgende:
Suck my diarhea, suck my ass it smells
Die bestaan echt!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:56 schreef swambam het volgende:
Kutschurft! nu te boeken voor al uw feesten en partijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |