Hier is nog een leuke anekdote:quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Wel kut dat ze er geen ondertiteling doen bij die turkse film. Of zouden ze dat doen om escalatie te voorkomen? Als er immers autochtonen bij zo'n film gaan zitten worden ze de bios uitgeramd
dat zijn de ergsten, van die gastjes die op de achterste rij zitten en maar m&m's gaan gooien enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hier is nog een leuke anekdote:
Ik ben gisteravond naar Munich gegaan in die bioscoop. Er zaten maar 7 mensen (incluis mijzelf) in de zaal.
Ik als filmliefhebber samen met 2 andere filmliefhebbers. Maar laten er net op dat moment ook 4 reljongeren zitten, die luidkeels zitten te praten, hun iPod aan hebben staan, zitten te SMS´en, regelmatig luidruchtig de zaal uitlopen om meer chips te halen. Het waren geen Marokkanen/Turken bizar genoeg.
Maar het was duidelijk te zien dat het om 4 VMBO-lui ging die nooit van het woord fatsoen hebben gehoord. En daarbij het kijkgenot flink voor mij en de andere 2 bezoekers hebben vergald. Nadat een andere bezoeker op een niet zo nette maar gerechtvaardigde manier aan de VMBO-lui duidelijk heeft gemaakt dat ze hun kop moesten houden, reageerde zij lachend en als respons gingen ze juist meer lawaai maken. Ik hield mij rustig maar ik kookte van binnen.
Ze zouden dit soort lui moeten verbannen uit de bioscopen.![]()
Ze gooiden nog net geen M&M´s, maar de ene gast verslikte zich wel bijna in een mentos. Ik zou zelfs geld toe hebben gegeven, als dat zou gebeuren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
dat zijn de ergsten, van die gastjes die op de achterste rij zitten en maar m&m's gaan gooien enzo
Bizar zeg.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Het waren geen Marokkanen/Turken bizar genoeg.
Commerciele inzicht, mede dankzij hun briljante filmprogrammering (quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat ze iets gaan draaien waar ze verwachten succes mee te hebben, is gewoon commercieel inzicht. Maar de afwezigheid van ondertitels begrijp ik niet.
Vind je ook?quote:
Daarom waren er maar liefst 7 mensen die naar Munich gingen kijken? En als ik je verhaaltje lees, dan waren het er eigenlijk maar 3.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:56 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik weet dat Roermond ook veel filmliefhebbers kent, maar die moeten dan naar Echt, Weert of Eindhoven om naar een fatsoenlijke bioscoop te gaan of gewoon de films downloaden, zoals ik de laatste tijd ook steeds vaker doe.
Ach joh, binnen een straal van 15 kilometer is geen andere bioscoop. Laten we aannemen dat er 20 km verder dan wel een zit. Lijkt me voor een 'filmliefhebber' toch een klein stukje rijden, om daarna fatsoenlijk van een film te kunnen genieten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom waren er maar liefst 7 mensen die naar Munich gingen kijken? En als ik je verhaaltje lees, dan waren het er eigenlijk maar 3.
Misschien heb ik wellicht overdreven. Maar is zeker een kern van ´echte´ filmliefhebbers in Roermond. Maar ik denk dat die inmiddels ook al niet meer naar die bioscoop gaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom waren er maar liefst 7 mensen die naar Munich gingen kijken? En als ik je verhaaltje lees, dan waren het er eigenlijk maar 3.
Dat is voor mij geen optie. Ik ben nog niet in het bezit van een rijbewijs en om telkens een trein te nemen (met de steeds duurdere treintickets) om elders een film te pakken, is geen optie. Ik zou per bezoek dan zeker 20 euro kwijt zijn en voor een arme scholier als ikzelve is dat ondoenlijk en niet reeël.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach joh, binnen een straal van 15 kilometer is geen andere bioscoop. Laten we aannemen dat er 20 km verder dan wel een zit. Lijkt me voor een 'filmliefhebber' toch een klein stukje rijden, om daarna fatsoenlijk van een film te kunnen genieten.
Goed idee. Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef Kebab het volgende:
Veel shoarma eten en dan tijdens de film een vieze bedwelmende knoflook scheet laten en snel welopen
Hey, daar reageert onze excuus Turk (de verkapte grapterrorist).quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef Yildiz het volgende:
Gast, je weet niet eens over welke film je het hebt. Deze komt ook eens een keer niet uit Hollywood.
Je moet er iets voor over hebben. Maar blijkbaar ben je ook weer niet zo'n filmliefhebber, aangezien je liever films downloadt dan wat moeite doet en iets meer geld uitgeeft voor een film op groot scherm met fatsoenlijk geluid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen optie. Ik ben nog niet in het bezit van een rijbewijs en om telkens een trein te nemen (met de steeds duurdere treintickets) om elders een film te pakken, is geen optie. Ik zou per bezoek dan zeker 20 euro kwijt zijn en voor een arme scholier als ikzelve is dat ondoenlijk en niet reeël.
WOW.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:32 schreef B_BOY het volgende:
ghalalamamamalghaagladasghahaha
In your dreams, schapekop.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef Devrim_ het volgende:
Wij (Turken) nemen Nederland over...ik zeg het je!
Bedankt voor je geweldige bijdrage. Je bent echt een aanwinst voor Fok!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef Devrim_ het volgende:
wollah!
Hee wat gezellig dat zeggen Marokkanen ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef Devrim_ het volgende:
Ja man..je weet togg..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Bedankt voor je geweldige bijdrage. Je bent echt een aanwinst voor Fok!![]()
![]()
Nu klopt het.quote:
Wat zeggen ze!1!1 : (quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Hee wat gezellig dat zeggen Marokkanen ook.
Ik heb jouw avatar vet gehacktquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat zeggen ze!1!1 : (
Niet geloven!!1
De Turken nemen Nederland over!!!1!
Goh... wat een overwinningquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:19 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat zeggen ze!1!1 : (
Niet geloven!!1
De Turken nemen Nederland over!!!1!
Uiteraard nemen we heel Europa overquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:22 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Goh... wat een overwinning![]()
Nederland overnemen...
Dapper zeg![]()
Ga in iemand anders zijn topic baggeren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Uiteraard nemen we heel Europa over![]()
Kulposts?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga in iemand anders zijn topic baggeren.![]()
Kan een modje even bovenstaande kulposts verwijderen?
Als ik in reviews lees "Turkse versie van Rambo", "Billy Zane" en "Gary Busey", dan lijktquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef Yildiz het volgende:
Gast, je weet niet eens over welke film je het hebt. Deze komt ook eens een keer niet uit Hollywood.
Zie ook: Stoiber wil verbod Turkse film
Als wij nou eens een heel groot clubhuis voor jullie bouwen doen jullie dan weer lief?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:24 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Uiteraard nemen we heel Europa over![]()
geniale opmerkingquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:39 schreef PAA-053 het volgende:
Alle allochtonen zijn kuthomo's.
Heb je em zelf ook gezien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ik in reviews lees "Turkse versie van Rambo", "Billy Zane" en "Gary Busey", dan lijktde meeste geschikte smiley. Ik durf toch te veronderstellen dat ze in Turkije beter films maken dan dit soort dingen.
De film is een grote hit in Turkije omdat Kurtlar Vadisi een erg populaire tv-serie in Turkije is..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ik in reviews lees "Turkse versie van Rambo", "Billy Zane" en "Gary Busey", dan lijktde meeste geschikte smiley. Ik durf toch te veronderstellen dat ze in Turkije beter films maken dan dit soort dingen.
Ik zal erover nadenken...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als wij nou eens een heel groot clubhuis voor jullie bouwen doen jullie dan weer lief?
*mompelt iets over Turken en deporteren*quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:26 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Kulposts?
Je bedoelt heel dit topic
Ja er is een Turkse film in de bioscoop *huil huil*
Man flikker toch op...Als je het niet bevalt ga je zelf maar films uitzenden
Nee..tenminste als je Rambo racistisch vind wel..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Was dit trouwens niet die gewraakte film met wat racistische tintejes?
Deze user zegt het volgende:quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Was dit trouwens niet die gewraakte film met wat racistische tintejes?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef HiZ het volgende:
Nou, ik heb 'm net bekeken. Het was minder slecht dan ik had verwacht. Het roepen om een verbod van deze film is de grootste nonsens die je kunt bedenken. Ik denk dat de gemiddelde kijker van deze film niet eens precies doorheeft dat de organenhandelende arts een Jood is. Het wordt wel gezegd in de film, maar op een zo omslachtige manier dat een flink deel van de kijkers het gemist moet hebben. De film is ook niet echt vehement anti-westers of anti-christelijk (ook al is de anti-held natuurlijk wel heel nadrukkelijk christen). In het grootste deel van de gevallen word je niet duidelijk wat de reden is voor het plaatsvindende geweld. Wel is heel duidelijk dat er gerefereerd wordt aan heel concrete incidenten (bruiloftspartij, wantoestanden in Abu Ghraib).
Wat de film wel heeft is een zeer opvallende en zeer nadrukkelijke veroordeling van zelfmoordterrorisme en het maken van onschuldige slachtoffers.
Na... die was niet zo fan van commiesquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee..tenminste als je Rambo racistisch vind wel..
Het merendeel van de Turken snappen ´de werkelijke achterliggende boodschap´ van de film waar die user het in de bespreking over heeft toch niet, ze zien enkel de anti-semitistische en anti-westerse uitingen dat zich uit in expliciet geweld en halen daar hun genot uit. Net zoals de neo-nazistische en fascistische lui die American History X als hun favoriete film hebben, terwijl de film in werkelijkheid een aanklacht is tegen racisme.quote:
Jij hebt em ook gezien?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het merendeel van de Turken snappen ´de werkelijke achterliggende boodschap´ van de film waar die user het in de bespreking over heeft toch niet, ze zien enkel de anti-semitistische en anti-westerse uitingen dat zich uit in expliciet geweld en halen daar hun genot uit. Net zoals de neo-nazistische en fascistische lui die American History X als hun favoriete film hebben, terwijl de film in werkelijkheid een aanklacht is tegen racisme.
Nee. Jij wel? Ik heb jou er anders weinig zinnigs over horen zeggen, in plaats daarvan loop je anderen te quoten.quote:
Precies.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Jij wel? Ik heb jou er anders weinig zinnigs over horen zeggen, in plaats daarvan loop je anderen te quoten.![]()
Nee. Dus?quote:
Stoer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef electricity het volgende:
ik heb vandaag een allochtoon weggejaagd uit de trein toen ik zei dat mijn jas van varkensleer was
Grote jongen...wil je nu een lolly?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef electricity het volgende:
ik heb vandaag een allochtoon weggejaagd uit de trein toen ik zei dat mijn jas van varkensleer was
Dat zal die geiteneuker leren. Goed gedaan, jong. Ik ben trots op je, je hebt je plicht als oplettende burger goed vervuld, hij was waarschijnlijk toch een zwartrijder.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef electricity het volgende:
Precies. Want onthoudt, Nederlanders doen zoiets niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat zal die geiteneuker leren. Goed gedaan, jong. Ik ben trots op je, je hebt je plicht als oplettende burger goed vervuld, hij was waarschijnlijk toch een zwartrijder.![]()
![]()
Inderdaad. Net als dat niet veel Nederlanders op een treinstation een tas plaatsen met ballonnen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Precies. Want onthoudt, Nederlanders doen zoiets niet.![]()
En toen ging de wekker.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Eerst jullie bioscopen en daarna jullie hoeren!11!1
Nederland is onderhand toch al half Turks/Marokkaans geworden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Nevje het volgende:
Een buitenlandse film zonder ondertiteling zou verboden moeten worden..
Misschien is de film wel goed, maar nu kan iedereen die niet turks is die film niet zien..
Lijkt op discriminatie..
Of ze gaan ervan uit dat inmiddels heel Nederland wel turks kan verstaan..
Dan word ik in elkaar geslagen door de hele groep Turken. Nee dank je.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef GSi het volgende:
Dan ga je naar die film en ga jij de boel verstieren.
Die zijn er al een tijd. Je moet alleen naar de bioscopen waar ze die independant movies allemaal draaien. Veel mensen kennen alleen de Pathes endergelijke. Maarja zo missen ze topfilms zoals Amelie en dergelijke.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:04 schreef Relmarokkaan het volgende:
Huilie, binnenkort zijn er ook Arabische films in de bioscoop. Dus ga maar snel Arabisch leren. Aanpassen moet je!![]()
Hahaha, die websites van jou zijn serieus?quote:
A sahbiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:14 schreef Relmarokkaan het volgende:
[..]
Hahaha, die websites van jou zijn serieus?
Rare Marokkaan ben jij man.![]()
Klawie
Onzin... Luxor Theater in Reuver... 10 minuten met de trein en je stopt direct achter de bioscoop.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:28 schreef Asskicker14 het volgende:
En omdat er in de straal van 15 km van mijn omgeving geen fatsoenlijke alternatief is waar een ruimere programma draait, ben ik meestal verbannen tot enkel deze bioscoop.
Ik had het over betaalbare bioscopen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Onzin... Luxor Theater in Reuver... 10 minuten met de trein en je stopt direct achter de bioscoop.
Daar kun je volgens mij trouwens ook nog vanuit je stoel wat te drinken bestellen![]()
Moet je eens naar Munich gaan, dat is wél een leuke film.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:13 schreef speedfreakssj het volgende:
ik ben e rbij in slaap gevallen. zag nog hoe men di elichtgaten maakte in die auto en wat gedoe in de gevange nis maar het grote deel slipe ik. jesus, wat was DIE film saai.
Jouw soort moet het land uit, en snel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:16 schreef Devrim_ het volgende:
Whehe!1quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ey Devrim, wat denk jij met Nederland te gaan doen dan
Whehe...best leuk om te zien dat sommige mensen er serieus op ingaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:47 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Jouw soort moet het land uit, en snel.
verkapte *ik-pimp-met-mijn-250x160-projectiescherm* postquote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:42 schreef StefanP het volgende:
Simpel toch! Gewoon nooit meer heengaan. Bioscopen zijn sowieso voor paupers, rokers, mensen die hun mobieltje af willen laten gaan, tienertjes en allochtoontjes.
*kijkt naar het 250x160 projectie scherm aan z'n muur en zucht tevreden
Omdat ze nooit betalen voor een filmquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:33 schreef Zero2Nine het volgende:
Wel kut dat ze er geen ondertiteling doen bij die turkse film. Of zouden ze dat doen om escalatie te voorkomen? Als er immers autochtonen bij zo'n film gaan zitten worden ze de bios uitgeramd
pauperschermquote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:42 schreef StefanP het volgende:
Simpel toch! Gewoon nooit meer heengaan. Bioscopen zijn sowieso voor paupers, rokers, mensen die hun mobieltje af willen laten gaan, tienertjes en allochtoontjes.
*kijkt naar het 250x160 projectie scherm aan z'n muur en zucht tevreden
Stoer.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Mrln het volgende:
[..]
pauperscherm![]()
een echte cinemafiel kijkt natuurlijk naar een 420x250 scherm met 9.1 sound![]()
*kijkt naar het 420x250 projectie scherm aan z'n muur en zucht tevreden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |