Ik bedoel maar. Als ik in Istanbul ben probeer ik altijd naar Aci Hayat te kijken, ook zo'n vreselijke soap, maar ik ben gewoon verliefd op Kenan.quote:
sommige Turkse mannen zijn onweerstaanbaarquote:Op zondag 26 februari 2006 11:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Als ik in Istanbul ben probeer ik altijd naar Aci Hayat te kijken, ook zo'n vreselijke soap, maar ik ben gewoon verliefd op Kenan.
lijkt me dus idd absoluut geen verbod waard. fijn dat jij hem gezien hebt!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef HiZ het volgende:
Nou, ik heb 'm net bekeken. Het was minder slecht dan ik had verwacht. Het roepen om een verbod van deze film is de grootste nonsens die je kunt bedenken. Ik denk dat de gemiddelde kijker van deze film niet eens precies doorheeft dat de organenhandelende arts een Jood is. Het wordt wel gezegd in de film, maar op een zo omslachtige manier dat een flink deel van de kijkers het gemist moet hebben. De film is ook niet echt vehement anti-westers of anti-christelijk (ook al is de anti-held natuurlijk wel heel nadrukkelijk christen). In het grootste deel van de gevallen word je niet duidelijk wat de reden is voor het plaatsvindende geweld. Wel is heel duidelijk dat er gerefereerd wordt aan heel concrete incidenten (bruiloftspartij, wantoestanden in Abu Ghraib).
Wat de film wel heeft is een zeer opvallende en zeer nadrukkelijke veroordeling van zelfmoordterrorisme en het maken van onschuldige slachtoffers.
wanneer ga jij hem zien? of heb je hem al gezien?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Hallulama het volgende:
Yep, bedankt voor dit verslag HiZ !
Nee nog niet gezien, geen idee wanneer wel, ik ben de film nog niet tegengekomen in de programma's of aankondigingen van lokale bioscopen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
wanneer ga jij hem zien? of heb je hem al gezien?
City op het Leidseplein. Je kunt het makkelijkste uitvissen waar hij bij jou in de buurt draait met www.bios.nlquote:Op zondag 26 februari 2006 22:47 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Nee nog niet gezien, geen idee wanneer wel, ik ben de film nog niet tegengekomen in de programma's of aankondigingen van lokale bioscopen eerlijk gezegd.
HiZ, waar heb jij 'm gezien dan eigenlijk?
Wel in een van die rare scheve zaaltjes. Nummer 5. Schat dat het publiek 80% 'turks' was. De rest overige allochtonen en autochtonen ieder de helft.quote:
jammer dat je al geweest bent.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wel in een van die rare scheve zaaltjes. Nummer 5.
Ach ik ga meer keren per week naar de film, en tot JC Vandamme in Universal Soldier naakt verscheen was er toch niks op TV.quote:
ik zit zelden in het pluche waar je niet mag roken, maar we hadden samen kunnen gaan.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:01 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ach ik ga meer keren per week naar de film, en tot JC Vandamme in Universal Soldier naakt verscheen was er toch niks op TV.
ok nog iemand die het niet ziet als belediging of haatzaaiend.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:59 schreef ClioSporT het volgende:
Nou ik heb de film net gezien en ik snap dus niet waarom mensen zich zo opwinden en zelfs een verbod willen van deze film. Ik kan nog 300.000 andere films noemen die je dan direct uit de schappen kunt halen.
Ja, vooral die Amerikaanse uniformen slaan totaal nergens op. Het is dat er Amerikaanse vlaggetjes opzitten, maar daarmee heb je iedere overeenkomst met de realiteit wel gehad.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:07 schreef bozewolf het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat ze zo'n amateuristische filmcrew hebben gebruikt om het op te nemen. Als ze nou is realistische uniformen, voertuigen en andere materiaal hadden gebruikt was het opeens een stuk realistischer geworden. Nu heb je een onrealistisch verhaal met een onrealistische omgeving![]()
misschien dat de regisseur, na dit succes, wel genoeg geld heeft om zijn volgende epos perfect te maken. en anders denk ik dat de regering wel bereid is om her en der wat te subidiėren, gezien hun enthousiasmequote:Op maandag 27 februari 2006 15:06 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, vooral die Amerikaanse uniformen slaan totaal nergens op. Het is dat er Amerikaanse vlaggetjes opzitten, maar daarmee heb je iedere overeenkomst met de realiteit wel gehad.
Volgens mij is dat al vaak genoeg verfilmd, laatstelijk als 'The Young Hitler'.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Ik vraag me af of Stoiber zelf de film gezien heeft.
Weet je wat ze van mij mogen verfilmen? Mein Kampf, ik ben namelijk te lui om deze te lezen![]()
Ik heb em ook hier liggen en er is echt geen doorkomen aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:13 schreef ACT-F het volgende:
Weet je wat ze van mij mogen verfilmen? Mein Kampf, ik ben namelijk te lui om deze te lezen![]()
Dachten 'wij' dat dan?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:28 schreef Pracissor het volgende:
[..]
die het pijnelijk duidelijk maken dat ze toch niet zo aan onze kant staat als wij dachten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |