Kun je in dit topic misschien eens vertellen hoe je dat doet?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:35 schreef Fish_ het volgende:
Ik retoucheer nog gewoon met het penseeltje.... maar alleen voor de foutjes in het negatief, stofjes, etc.
Met photoshop noem ik het meer "verbouwen" van de foto.
Omdat het de taak van de pers is om zo accuraat mogelijk een beeld te schetsen van een situatie. Er moet sprake zijn van een zekere objectiviteit. De foto moet de situatie en het verhaal weergeven.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef MrBean het volgende:
Is dit niet eigenlijk een vorm van liegen?
Als je dit met een persfoto doet, zijn de rapen gaar. Waarom gelden er andere regels voor topmodellen en reisgidsen?
Mooi gedaan... je had nog een paar van die "losse" haren weg kunnen poetsen, maar verder mooi gedaan. Mooie volle kleuren nu.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef innepin het volgende:
Ja, maar, dat kunnen wij toch ook?
[afbeelding]
Oh ja, helemaal overheen gekeken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:53 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mooi gedaan... je had nog een paar van die "losse" haren weg kunnen poetsen, maar verder mooi gedaan. Mooie volle kleuren nu.
Dankjequote:Op donderdag 30 maart 2006 17:18 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zie nu pas dat je "onderkin" hebt weggehaald... en dat de kaak is bijgewerkt... Trouwens, het haar heb je mooi gedaan bij de scheiding (voorste gedeelte). Hoe heb je dat gedaan? Het is nu namelijk meteen stijl...
Dankuzeerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef RonaldV het volgende:
Onzin reactie van MrBean aan het adres van een user (en de reacties daarop) verwijderd.
Het gebeurt wel in Bewerkte -->Users<--foto's deel 36 , bedoel je dat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Dankuzeer
OT: doet hier niemand anders aan extreem retoucheren in fotosoep voor de lol?
Nee, meer of er nog iemand poogt na te doen, al dan niet succesvol, wat de mensen uit de linkjes in dit topic professioneel doen. En dat is niet hele rare dingen ervan maken, maar er dus een tijdschrijft waardig uiterlijk aan proberen te geven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het gebeurt wel in Bewerkte -->Users<--foto's deel 36 , bedoel je dat?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, meer of er nog iemand poogt na te doen, al dan niet succesvol, wat de mensen uit de linkjes in dit topic professioneel doen. En dat is niet hele rare dingen ervan maken, maar er dus een tijdschrijft waardig uiterlijk aan proberen te geven.
Welk programma gebruik jij overigens voor het retoucheren? Gewoon Photoshop? If so, welke tools gebruik je dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:42 schreef innepin het volgende:
Ik vind het er gaaf uitzien hoor, maar nee, idd niet echt
yups...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Dankuzeer
Gewoon Photoshop ja. Flink aan de liquify natuurlijk (quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Welk programma gebruik jij overigens voor het retoucheren? Gewoon Photoshop? If so, welke tools gebruik je dan?
Doe eens niet zo lichtgeraakt. Het was gewoon een grapje vanwege dat dierentuinbordje in je fotoboek.quote:
De reacties. 4 mensen en één mod hebben je grap gemist. En dus is het verwijderd.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:44 schreef MrBean het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lichtgeraakt. Het was gewoon een grapje vanwege dat dierentuinbordje in je fotoboek.
Reactie er op heb ik niet gelezen overigens ...
Ziet er idd goed uit Innepinquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef innepin het volgende:
afbeelding]http://i2.tinypic.com/smc100.jpg]afbeelding
WOW! Knap gedaan zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
Ja, leuk!quote:Op woensdag 19 april 2006 09:16 schreef G-string het volgende:
[..]
WOW! Knap gedaan zeg!![]()
Mag ik je een paar foto's van mezelf sturen? Hihi.![]()
Pfff. 4 mensen nog wel. Wat zeiden die dan? Moet ik m'n excuses nog aanbieden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De reacties. 4 mensen en één mod hebben je grap gemist. En dus is het verwijderd.
Nu weer on topic.
ja en ja professioneel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:09 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, meer of er nog iemand poogt na te doen, al dan niet succesvol, wat de mensen uit de linkjes in dit topic professioneel doen. En dat is niet hele rare dingen ervan maken, maar er dus een tijdschrijft waardig uiterlijk aan proberen te geven.
Dat vraag ik me ook af ja...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:18 schreef -Marc- het volgende:
Is dat Miss Aguilera wel?
dit valt dnek ik niet meer onder extreem retoucheren :p meer onder dark art:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Dankuzeer
Ik retoucheer mijn modellen regelmatig, maar tenzij het shots zijn die speciaal voor dit doel zijn gemaakt (zoals de extreme retouches hierboven) zou ik mijn modellen inderdaad ook niet ongeretoucheerd hier neerzetten. De meesten zijn al onzeker genoeg over zichzelf zonder ongeretoucheerde foto's.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga hier de retouches van modellen niet neerzetten. Het zijn allemaal Foksters en ik heb ze niet voor niets geretoucheerd
Zo dat is wel een verschil. Hoe lang heb je hier op gewerkt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
Hmm, misschien anderhalf uur ofzo. Als je genoeg met Photoshop speelt is het niet zo heel moeilijk om de goeie knopjes te vindenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo dat is wel een verschil. Hoe lang heb je hier op gewerkt?
Als je het over de mijne hebt - in Photoshop kan je gewoon met kleuren, contrast en curves spelenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:40 schreef 4Vita het volgende:
hoe doe je btw dat haar zo anders kleuren
Mooi gelukt, deed me denken aan een tutorial die ik ook ooit vond hier:quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:24 schreef innepin het volgende:
[..]
Als je het over de mijne hebt - in Photoshop kan je gewoon met kleuren, contrast en curves spelen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef innepin het volgende:
[afbeelding]
Ik vraag me eigenlijk af hoe jij die onderkin heb weggehaaldquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:09 schreef innepin het volgende:
Wie mag ik retoucheren? Heb er al helemaal zin in
Een combinatie van liquify, smudge, en de clone tool.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:25 schreef Esto het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af hoe jij die onderkin heb weggehaald. Kan je misschien een keer een tutorial schrijven, als je zin hebt
?
Huidjes glad maken/ make-up bijwerken en haren kleuren is niet zo heel moeilijk, maar heb ik geen idee hoe je dat van die onderkin voor elkaar krijgt.
Thanks! Ik ga het eens proberenquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Een combinatie van liquify, smudge, en de clone tool.Trouwens ook gedaan bij de vinger
asjeblieftquote:Op zaterdag 29 april 2006 10:09 schreef innepin het volgende:
Wie mag ik retoucheren? Heb er al helemaal zin in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |