'Zwaarder dan wat' is uiteraard de vraag. Ik ben 20 kilo zwaarder dan 50, wat voor sommigen al een ideaalgewicht zou kunnen zijn (ook al ben je dan doodeenvoudig te licht volgens de BMI...)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb het over een paar kilo zwaarder en niet over 20 kilo zwaarder.
Uiteraard heeft de overgrote meerderheid van de mannen niks met vrouwen die ongezond dik en vadsig zijn. En terecht, moet je maar zorgvuldiger met je lichaam omgaan.
Nogmaals, gewicht zegt zo weinig zonder lengte, maar zelfs met lengte kan gewicht een vertekend beeld geven van de werkelijkheid, gewoon kijken naar jezelf, dan zie je of je baggervet begint te worden of gewoon wat gezet bent, mollig bent...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
'Zwaarder dan wat' is uiteraard de vraag. Ik ben 20 kilo zwaarder dan 50, wat voor sommigen al een ideaalgewicht zou kunnen zijn (ook al ben je dan doodeenvoudig te licht volgens de BMI...)
Voor het geval je het nog niet was opgevallen, heeft iedereen het hier over hoe lelijk/mooi bepaalde maten wel niet zijn. En voor het geval je het nog niet was opgevallen probeer ik mijn steentje bij te dragen door te zeggen dat niet iedereen zo is ;-).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je iets goed moet praten, whatever rocks your boat man!![]()
Ik hou van klein, iel en slank.![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet was opgevallen, heeft iedereen het hier over hoe lelijk/mooi bepaalde maten wel niet zijn. En voor het geval je het nog niet was opgevallen probeer ik mijn steentje bij te dragen door te zeggen dat niet iedereen zo is ;-).
Ik hou van lief, zorgzaam, betrokken en zelfstandig.![]()
![]()
Het gewicht wat ik daar neerplantte staat daar niet zonder lengte. Die lengte is namelijk 1.70.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Nogmaals, gewicht zegt zo weinig zonder lengte, maar zelfs met lengte kan gewicht een vertekend beeld geven van de werkelijkheid, gewoon kijken naar jezelf, dan zie je of je baggervet begint te worden of gewoon wat gezet bent, mollig bent...
Als je iemand ziet lopen ga je niet hun BMI meten, als iemand gewoon een vetrolletje heeft is dat niet erg, lovehandels, maar zodra er vetkwabben komen is het wel erg...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het gewicht wat ik daar neerplantte staat daar niet zonder lengte. Die lengte is namelijk 1.70.
Ik maak mij geen zorgen over mijn eigen gewicht zolang het postuur wat ik nu heb blijft zoals het is. Echter, al dat gemopper over vadsige wijven en dikke koeien doet mij afvragen wat men hier te dik vindt. Het schijnt immers niet overeen te komen met wat werkelijk gezond of ongezond is en daar maak ik mij wel zorgen over. Zo hebben mensen een vertekend beeld van een gezond postuur en dat is niet goed.
Dus nogmaals de vraag: als er wordt gepraat over 'enkele kilo's zwaarder' of '20 kilo's zwaarder', zwaarder ten opzichte van wat? Wat is bij een lengte van 1.70 de gulden middenweg volgens jullie, dus net niet te slank, maar ook net niet te vet? Wat is het ideale BMI? Komt dat wel of niet overeen met wat de BMI zelf als ideaal gewicht aangeeft?
Nee, inderdaad, maar je kan het wel schatten... Ik geef het toe hoor, echt makkelijk is het nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je iemand ziet lopen ga je niet hun BMI meten
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens ja.quote:, als iemand gewoon een vetrolletje heeft is dat niet erg, lovehandels, maar zodra er vetkwabben komen is het wel erg...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, maar je kan het wel schatten... Ik geef het toe hoor, echt makkelijk is het niet
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens ja.
Toch moet ik zeggen hoor, die dame op de foto is niet geheel lelijk: geef mij zo'n huid
Vandaar ook even die foto opgeduikeld om een vb te hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:25 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, maar je kan het wel schatten... Ik geef het toe hoor, echt makkelijk is het niet
[..]
Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens ja.
Toch moet ik zeggen hoor, die dame op de foto is niet geheel lelijk: geef mij zo'n huid
Ik hou van lekkere wijven die ook lief, zorgzaam, spontaan, betrokken en zelfstandig zijn. Whatever rocks your boat! Als jij gaat voor puur innerlijk, moet je dat vooral doen. Ik ga ook nog voor uiterlijk/ verzorging/presentatie/lekker kontje.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet was opgevallen, heeft iedereen het hier over hoe lelijk/mooi bepaalde maten wel niet zijn. En voor het geval je het nog niet was opgevallen probeer ik mijn steentje bij te dragen door te zeggen dat niet iedereen zo is ;-).
Ik hou van lief, zorgzaam, betrokken en zelfstandig.![]()
![]()
Te plomp en zompig, ze is hoekig breed en heeft een beetje een type buikje waar ik niet van hou. Maar ja, ik ben ook een zeikerd op dat vlak.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
Dát is nou een lekker lichaam... wat mij betreft.
Ik vind het beregeil... d'r moet wel een beetje vet opzitten hoor. Maar goed, ieder z'n eigen ding he?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Te plomp en zompig, ze is hoekig breed en heeft een beetje een type buikje waar ik niet van hou. Maar ja, ik ben ook een zeikerd op dat vlak.![]()
Lang leve een strakke taille en een goede kont, maar goed het is geen afschuwelijk lichaam ofzo.![]()
Sorry hoor, maar dit is echt je reinste kolder. Moet je eens kijken naar vrouwelijke topsporters, die hebben vrijwel altijd nog wel vet op hun dijen en cellulitis ook vaak nog wel. Ik neem aan dat je niet wilde gaan zeggen dat die dan te weinig bewegen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:12 schreef Icex het volgende:
Hier trap ik vast weer mensen mee op de tenen... Maar overtollig vet, cellulitus, hart- en vaatziekten en weet ik veel wat niet, zijn toch echt het resultaat van de consumptiemaatschappij waarin beweging en gezond eten achterbljift. Graatmager zoals ze op de catwalk lopen is ook niks, dat is een net zo goed resultaat van diezelfde maatschappij. Wat mij trouwens opvalt is dat de meeste mensen die hierover zeuren alles gelijk in uiterste benoemen. Dikke mensen beginnen altijd dat ze niet willen zijn zoals die modelletjes van 14 die wegwaaien...
Wat ik zo mooi vind aan een slanke taille, beter gezegd, wat ik ontiegelijk geil vind, is dat die verhouding van de kont zo mooi uitkomt, stel een dame ligt op haar zij, dan komt dat bij de heupen zo mooi omhoog, die rondingen worden heel mooi geaccentueerd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Te plomp en zompig, ze is hoekig breed en heeft een beetje een type buikje waar ik niet van hou. Maar ja, ik ben ook een zeikerd op dat vlak.![]()
Lang leve een strakke taille en een goede kont, maar goed het is geen afschuwelijk lichaam ofzo.![]()
Beetje vet is dan ook niet erg en niet ongezond, maar als iemand dikker wordt als jij bent op de foto's dan begint het echt ongezond te worden, jij bent stevig, niet echt dik, echt dik is gewoon hartstikke ongezond, daar is iedereen het mee eens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:06 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is echt je reinste kolder. Moet je eens kijken naar vrouwelijke topsporters, die hebben vrijwel altijd nog wel vet op hun dijen en cellulitis ook vaak nog wel. Ik neem aan dat je niet wilde gaan zeggen dat die dan te weinig bewegen.
Jij begrijpt me.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat ik zo mooi vind aan een slanke taille, beter gezegd, wat ik ontiegelijk geil vind, is dat die verhouding van de kont zo mooi uitkomt, stel een dame ligt op haar zij, dan komt dat bij de heupen zo mooi omhoog, die rondingen worden heel mooi geaccentueerd.
Of als ze op haar knietjes zit, oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, zo'n kontje en dan zo'n taille die dat kontje nog beter uit laat komen, draag mij maar weg dan hoor, nee beter gezegd, je kan me laten wegglijden dan
Ik heb een maatje 42/44 en ik ben daar op zich niet ontevreden mee. Waar ik wel gefrustreerd van raak, zijn mannen als jij die roepen dat niemand dikkere vrouwen mooi vind omdat zij daar toevallig zelf niet op vallen. Dat er weinig mannen zijn die op een maatje groter dan 38 vallen is complete flauwekul. In dat geval zou zeker de helft van de vrouwen boven de 25 of zo namelijk geen man meer kunnen vinden, vermoed ik, en volgens mij is dat toch niet het geval. Ook krijg ik genoeg aandacht, dus mijn ervaring is ook niet dat er niemand op valt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:59 schreef Tranceptor het volgende:
Laat me raden, Maeghan, je hebt een maatje meer dan 36/38 en je bent gefrustreerd. Ik lees alleen maar mannen hier die het opnemen voor de iets stevigere vrouw. Voor de dikke vrouw staat gewoon niemand in de rij, face it! Er is een heel klein percentage mannen wat dat aantrekkelijk vind, de rest wil er gewoon niets mee.
Ik heb een BMI van 29, dus ik ben wel degelijk dik, lijkt me. Op die foto's trouwens zelfs nog 32.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Beetje vet is dan ook niet erg en niet ongezond, maar als iemand dikker wordt als jij bent op de foto's dan begint het echt ongezond te worden, jij bent stevig, niet echt dik, echt dik is gewoon hartstikke ongezond, daar is iedereen het mee eens.
Dikke koeien zijn ook ultiem lelijk. Dunne ook trouwens.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
In dit topic zie ik anders veel mannen zeuren over dikke koeien.
Het is wel heel toevallig dat ik geen enkele man ken die het liefst een wat zwaardere dame wil,... heel toevallig zeker allemaal. Damn wat een gedoe over innerlijk. Sorry hoor, maar je kijkt eerst naar uiterlijk, daar moet je toch naast wakker worden! Natuurlijk kun je daarin overdrijven, maar om alleen voor innerlijk te gaan, kom op zeg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:17 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb een maatje 42/44 en ik ben daar op zich niet ontevreden mee. Waar ik wel gefrustreerd van raak, zijn mannen als jij die roepen dat niemand dikkere vrouwen mooi vind omdat zij daar toevallig zelf niet op vallen. Dat er weinig mannen zijn die op een maatje groter dan 38 vallen is complete flauwekul. In dat geval zou zeker de helft van de vrouwen boven de 25 of zo namelijk geen man meer kunnen vinden, vermoed ik, en volgens mij is dat toch niet het geval. Ook krijg ik genoeg aandacht, dus mijn ervaring is ook niet dat er niemand op valt.
Dus ja, ik zal er wel overgevoelig op reageren hoor. Maar echt, liever m'n leven lang zo dik als ik nu ben en single dan dun en een vriend waarbij ik me af zou moeten vragen of ie wel bij me bleef als ik aankwam.
Ik ken mannen die een goddelijke bilpartij afdoen als een dikke reet en denken dat een lekkere kont met beide helften in een kinderhandje past.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:29 schreef Tranceptor het volgende:
Nu is het wat bij betreft nog een discussie wat 'iets voller' is, maar dik lijkt mij nogal duidelijk.
In 'mijn omgeving' is dat verschil niet zo goed, dat ligt genuanceerder: iets te dikke kont, net niet genoeg tieten etc...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:33 schreef Pappie_Culo het volgende:
Zolang er mensen met zulk een wanstaltige smaak op deze aardkloot rondlopen zou ik niet durven zeggen dat iets 'duidelijk' is op dit gebied.
Wansmaak is ook smaak, das waar...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In 'mijn omgeving' is dat verschil niet zo goed, dat ligt genuanceerder: iets te dikke kont, net niet genoeg tieten etc...
Wanstaltige smaak, sja ... wansmaak is ook smaak![]()
![]()
Tuurlijk! Zelfvertrouwen... als je uitstraalt dat je neukbaar/leuk/whatever bent dan bén je dat (voor een hoop mensen van de andere sexe) ook gewoon!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:50 schreef miss_sly het volgende:
Kennelijk gaan uiterlijk en innerlijk toch in ieder geval gedeeltelijk hand in hand.
Klopt, en doordat zo vaak duidelijk wordt gemaakt dat je pas leuk/neukbaar/whatever bent als je slank en mooi bent, is het voor vollere vrouwen veel moeilijker om dat uit te stralen, denk ik.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zelfvertrouwen... als je uitstraalt dat je neukbaar/leuk/whatever bent dan bén je dat (voor een hoop mensen van de andere sexe) ook gewoon!
Mogelijk... maar ik zie er genoeg in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, en doordat zo vaak duidelijk wordt gemaakt dat je pas leuk/neukbaar/whatever bent als je slank en mooi bent, is het voor vollere vrouwen veel moeilijker om dat uit te stralen, denk ik.
Nee hoor. Als je meer hebt dan wat in mijn ogen aantrekkelijk is lig je er uit. Dat soort dingen zijn puur persoonlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Motormuisje het volgende:
Omdat je merkt dat veel vrouwen er onder lijden, ik zal je vertellen, ik heb zelf dochters, die zullen opgroeien in een maatschappij waarin het vreselijk belangrijk is hoe je er als vrouw uitziet, dat is het eerste waar naar wordt gekeken, ookal ben je nog z,on leuke meid, als meer hebt dan maatje 38 dan lig je er al uit..dat begrijp ik gewoon niet..
jij irriteert me, waarschijnlijk weeg je stiekum gewoon 180 kg en probeer je hier je frustraties te uittenquote:
Klinkt een beetje frusti dit. Als vrouw kan je toch ook gewoon zeggen 'nee bolle, dit gaat 'em nie worde!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef Motormuisje het volgende:
Motormuisje komt niet uit Limburg...
Wat raar dat als je een topic opent dat dan gelijk op jezelf schijnt te slaan ...ik snap dat niet hoor !!
Ik was gewoon benieuwd wie nou bijvoorbeeld maatje 38 al mollig noemt, soms wekt dat verwarring, de een noemt iemand rond terwijl die eigenlijk gewoon "normaal" slank is...dat was het geen wat ik dus wilde weten. Laten we wel wezen, de meeste vrouwen die al wat "rijper" zijn en kids hebben gehad zijn over het algemeen niet superslank meer (uitzonderingen daargelaten) maar ik vraag me af wat daar mis mee is, of zijn hier op het forum alleen maar broekies die nog mooit een echt vrouw hebben gehad ? Maat 42 is toch echt het gemiddelde in Nederland hoor !! Stakkers mannen ,wat moeten die zich dan behelpen ( ik vraag me af of ze zelf wel eens in de spiegel hebben gekeken..haha. Er worden namelijk door de gemiddelde man heel wat hogere eisen aan vrouwen gesteld dan de man aan zichzelf stelt....Denk daar maar eens over na kerels !!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zoals al gezegd, fokkertjes zijn allemaal gefixeerd op graatmagere clip-bimbo's. Een echte vrouw eet nou eenmaal wat meer dan om de dag een kropje sla.
Zodra wij kerels TMF niet meer interessant vinden hebben we allemaal graag wat om te vast te houden. Niet-graatmagere vrouwen hebben nou eenmaal vaak het effect op ons dat we er goede moeders voor onze kinderen in zien.
Gerustgesteld?
![]()
100% mee eensquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
in een diep en duister verleden was er ene aernout die al klaarkwam bij het woord babyvetdat is perfect, maar iets meer kan best
wat mij betreft zijn een paar dingen die echt weerzinwekkende zijn aan vrouwen:van buitenaf telbare ribben (zonder voelen), er zijn vrouwen die zo dun zijn dat je op 300 meter zonder verrekijker de ribben kan tellen terwijl ze 3 winterjassen overelkaar aanheeft vrouwen met 'muscle definition' aan de andere aknt kan je wat mij betreft (persoonlijke mening dus) ongeveer aanhouden dat als je buik voorbij je tieten komt, je te laat met afvallen bent begonnen, dit is een grove stelregel,maar gemiddeld komt het redelijk uit wat mij betreft...
verder ben ik qua vetpercentage niet veeleisend![]()
loserquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
wat voor maat moet je hebben dan? van m'n broek? m'n leuter?
Waarom altijd gelijk in een ander uiterste vervallen, ken namelijk ook maar weinig mannen die graag ribben tellen van een afstandje hoor....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wansmaak is ook smaak, das waar...
Maar vind het treurig dat sommige mannen alles dat geen bottige brugkut is afserveren als te dik. Ik zie de knuffelwaarde van skeletor niet zo in. En de neukwaarde ook niet eerlijk gezegd.
Ach, de slankere vrouw maakt zich weer druk om het feit dat haar borsten niet mooi zijn, of dat haar huid niet mooi is, of wat dan ook, kortom, vrouwen vinden altijd wel wat om zich druk over te makenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, en doordat zo vaak duidelijk wordt gemaakt dat je pas leuk/neukbaar/whatever bent als je slank en mooi bent, is het voor vollere vrouwen veel moeilijker om dat uit te stralen, denk ik.
ik worD er een beetje moe van dat mensen die dun of normaal zijn, mensen die wat voller zijn meteen maar DIKKERTJES noemen...Dat slaat toch ook nergens op?! En waarom zouden mensen met een maatje meer bij voorbaat jaloers zijn op slanke mensen????? Beetje een leeghoofderige uitspraak...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom altijd gelijk in een ander uiterste vervallen, ken namelijk ook maar weinig mannen die graag ribben tellen van een afstandje hoor....
Anorexia figuurtjes worden net zo min door het algemene mooi gevonden als echt te dik zijn...
Wordt er wel een beetje moe van dat dikkertjes en mensen die van dikkertjes houden alles wat normaal slank is een gratenpakhuis noemen, dat slaat dan ook weer nergens op en is naar mijn idee vooral jaloesie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |