Soort zoekt soort.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Dunne mannen, dat vind ik een afknapper![]()
De heren mogen van mij wel wat meer vet kweken, klein buikie is niks mis mee, je moet wel als man je weigen tenen nog kunnen zien natuurlijk. Maar een beetje vent weegt toch meer dan 80 kilo wat mij betreft.
Te makkelijk. Ik ben 2 x 5 kilo aangekomen door de pil, de laatste 5 heb ik er wel zelf bij aan gevreten en later ben ik 15 kilo kwijt geraakt toen ik weer stopte met de pil. Het zijn niet allemaal smoezen, al moet ik wel zeggen dat ik uit een familie kom waarin het voor alle dames een strijd is met de kilo's en de pil.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:25 schreef Tref het volgende:
[..]
Het is gewoon waar.
Tegenwoordig probeert iedere dikzak dit te vergoeilijken door te roepen dat hij/zij problemen met de stofwisseling of schildklier heeft. Onzin!
Wat echter een stap verder gaat, is jezelf tot knap verheffen door termen als "een maatje meer", waarmee je ongestoord je wanstaltige eetgedrag denkt te kunnen goedpraten. Sorry, maar daar trapt bijna niemand in.
Ik zie het nog niet zo zwart-wit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stem tegen dames met een maatje meer. Alles wat groot is en hompig/mollig/vlezig hoeft van mij niet.
Zo rond de 1.70 en tussen de 50-63 kilo lijkt me de max. Grotere vrouwen heb ik op zich geen voorkeur voor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef paparia het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet zo zwart-wit.
Ik moet haar wel minstens op kunnen tillen en in mijn armen kunnen houden, en vervolgens op mijn bed kunnen werpen. En ze moet ook niet meer wegen dan ik weeg.
En je ziet liever een dikke pens en een dikke reet dan een sportief lichaam?quote:
oke daar ga ik bij alle getallen 10 overheen.quote:Zo rond de 1.70 en tussen de 50-63 kilo lijkt me de max. Grotere vrouwen heb ik op zich geen voorkeur voor
Hoe dan ook, vroeger was er bijna niemand te dik in Nederand. De laatste jaren hebben er wel erg veel mensen problemen met hun stofwisseling en is het aantal fastfoodketens wel erg gegroeid.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Te makkelijk. Ik ben 2 x 5 kilo aangekomen door de pil, de laatste 5 heb ik er wel zelf bij aan gevreten en later ben ik 15 kilo kwijt geraakt toen ik weer stopte met de pil. Het zijn niet allemaal smoezen, al moet ik wel zeggen dat ik uit een familie kom waarin het voor alle dames een strijd is met de kilo's en de pil.
Het is grotendeels genetisch bepaalt of je dik word of niet. Mijn zusje is hyperslank en ik heb aanleg om dik te worden. Reden: zij heeft de stofwisseling van mijn vaders kant van de familie en ik heb die van mijn moeders kant. Da's niet erg maar ik moet wel altijd opletten dat ik niet meer dan 2000 calorieen binnenkrijg.
Juist we moeten terug naar de jaren 50-60 chocolade en dinsdagavond net5 afschaffen (daar wordt me wat in afgevroten op de bank voor de Tv)quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Tref het volgende:
[..]
Hoe dan ook, vroeger was er bijna niemand te dik in Nederand. De laatste jaren hebben er wel erg veel mensen problemen met hun stofwisseling en is het aantal fastfoodketens wel erg gegroeid.
Ik persoonlijk moet ook niks hebben van anorexia-patientes, maar zo''n dikke, vette zeekoe is wel het aller ranzigste wat er bestaat op vrouwengebied.
Je moet helemaal niet op calorieen letten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
maar ik moet wel altijd opletten dat ik niet meer dan 2000 calorieen binnenkrijg.
Smaken verschillen nu eenmaal. Voor mij hoeft het niet zo sportief. Ik schrijf niet: 'Ik hou van moddervette mannen die lijken op sumoworstelaars'. Maar een buikie vind ik wel lief. Mag dat, uwe cultheld?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
En je ziet liever een dikke pens en een dikke reet dan een sportief lichaam?
22.5 bij de dames is voor mij de absolute max!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wijs maar aan wat te weinig, goed, of te veel is:
[afbeelding]
Ja, dat klopt wel. Ik heb de aanleg en aangezien ik de pil nooit meer de schuld zal kunnen geven omdat ik daar echt nooit meer aan begin, betekent dat voor de rest van mijn leven veel bewegen of letten op mijn eetgedrag. En veel bewegen doe ik al: elke dag een half uurtje voor het slapen gaan met mijn vriendquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Tref het volgende:
[..]
Hoe dan ook, vroeger was er bijna niemand te dik in Nederand. De laatste jaren hebben er wel erg veel mensen problemen met hun stofwisseling en is het aantal fastfoodketens wel erg gegroeid.
Ik persoonlijk moet ook niks hebben van anorexia-patientes, maar zo''n dikke, vette zeekoe is wel het aller ranzigste wat er bestaat op vrouwengebied.
Samen oud worden met een dame zit er dan hoogstwaarschijnlijk niet voor jou in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef Tref het volgende:
22.5 bij de dames is voor mij de absolute max!
Idem.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:45 schreef Tref het volgende:
[..]
22.5 bij de dames is voor mij de absolute max!
We moeten niks. Verwacht alleen niet dat ik dikke zeekoeien die zichzelf tot mooi verheffen ook daadwerkelijk mooi ga vinden. Wat dat betreft ben ik heel ouderwets! )quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef paparia het volgende:
[..]
Juist we moeten terug naar de jaren 50-60 chocolade en dinsdagavond net5 afschaffen (daar wordt me wat in afgevroten op de bank voor de Tv)
Verder alle fastfood dingen sluiten, repen verbieden.
De pil blijkbaar ook afschaffen (het beroep, amateur aborteur weer invoeren)
En vrouwen weer aan de haren naar de zelfgebouwde holletjes slepen en daar heeeel veel sexen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:46 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En veel bewegen doe ik al: elke dag een half uurtje
Hoeveel jij je aantrekt van andersmans mening.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hoeveel zou moeten dan?
Absoluut.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Smaken verschillen nu eenmaal. Voor mij hoeft het niet zo sportief. Ik schrijf niet: 'Ik hou van moddervette mannen die lijken op sumoworstelaars'. Maar een buikie vind ik wel lief. Mag dat, uwe cultheld?
Lopen en fietsen minimaal 1-2 uur per dagquote:
Bullshit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Lopen en fietsen minimaal 1-2 uur per dag
Nonsens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Lopen en fietsen minimaal 1-2 uur per dag
Iedere dag 1 - 2 uur sporten is ook weer overdreven, tenzij je ambieert om ooit topsport te gaan bedrijven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef Glamorama het volgende:
[..]
Nonsens.
Sport is overbodig voor gezonde mensen en gevaarlijk voor ongezonde mensen.
En die dikkertjes moeten gewoon eens wat minder eten.![]()
Sterker nog, als er een paar kilo af zou gaan zou het ongezond zijn. Voor haar lengte is een gewicht van 68-72 kilo het meest gezond, dus al die mannen die dat nog te veel vinden, houden dus duidelijk wel van graten pakhuizen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef paparia het volgende:
[..]
Is dat veel???
178 voor een dame is wel redelijk lang ook vind ik.
Maar is 64 dan al veel? Ik vind het wel meevallen
Die 1-2 uur is niet sporten maar gewoon bewegen, dus naar het werk fietsen, naar de bus lopen, een wandelingetje tijdens de lunchpauze, etcquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
Iedere dag 1 - 2 uur sporten is ook weer overdreven, tenzij je ambieert om ooit topsport te gaan bedrijven.
Dan haal ik dat ruim. Sowieso 3 keer per week hardlopen en op zaterdag 2 uur lang kickboksen (zonder geouwehoer, dus echt puur sporten).quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die 1-2 uur is niet sporten maar gewoon bewegen, dus naar het werk fietsen, naar de bus lopen, een wandelingetje tijdens de lunchpauze, etc
Neem het ze niet te zeer kwalijk, door alle gangstah-bimbo's op TMF en hier in [B&H] denken ze dat dat normaal is...quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Sterker nog, als er een paar kilo af zou gaan zou het ongezond zijn. Voor haar lengte is een gewicht van 68-72 kilo het meest gezond, dus al die mannen die dat nog te veel vinden, houden dus duidelijk wel van graten pakhuizen.
Duh.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef Motormuisje het volgende:
of zijn hier op het forum alleen maar broekies die nog mooit een echt vrouw hebben gehad ?
En tot wie richt je dit epistelquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef Motormuisje het volgende:
Motormuisje komt niet uit Limburg...
Wat raar dat als je een topic opent dat dan gelijk op jezelf schijnt te slaan ...ik snap dat niet hoor !!
Ik was gewoon benieuwd wie nou bijvoorbeeld maatje 38 al mollig noemt, soms wekt dat verwarring, de een noemt iemand rond terwijl die eigenlijk gewoon "normaal" slank is...dat was het geen wat ik dus wilde weten. Laten we wel wezen, de meeste vrouwen die al wat "rijper" zijn en kids hebben gehad zijn over het algemeen niet superslank meer (uitzonderingen daargelaten) maar ik vraag me af wat daar mis mee is, of zijn hier op het forum alleen maar broekies die nog mooit een echt vrouw hebben gehad ? Maat 42 is toch echt het gemiddelde in Nederland hoor !! Stakkers mannen ,wat moeten die zich dan behelpen ( ik vraag me af of ze zelf wel eens in de spiegel hebben gekeken..haha. Er worden namelijk door de gemiddelde man heel wat hogere eisen aan vrouwen gesteld dan de man aan zichzelf stelt....Denk daar maar eens over na kerels !!
Maar waarom is dat voor jou dan zo belangrijk?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef Motormuisje het volgende:
tot al die mannen die denken dat maatje 38 al het toppunt is en alles daarboven dik...
Ik heb hele leuke, ook motorrijdende vriendinnen, de meeste zijn wat ronder dan ikzelf maar met die meiden is echt niets mis mee hoor, gewoon gezonde meiden, helemaal niet dik, gewoon normaal
Over smaak valt niet te twisten. Hopeloos om dat te proberen ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:39 schreef Motormuisje het volgende:
tot al die mannen die denken dat maatje 38 al het toppunt is en alles daarboven dik...
Ik heb hele leuke, ook motorrijdende vriendinnen, de meeste zijn wat ronder dan ikzelf maar met die meiden is echt niets mis mee hoor, gewoon gezonde meiden, helemaal niet dik, gewoon normaal
Grote onzin.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Motormuisje het volgende:
Omdat je merkt dat veel vrouwen er onder lijden, ik zal je vertellen, ik heb zelf dochters, die zullen opgroeien in een maatschappij waarin het vreselijk belangrijk is hoe je er als vrouw uitziet, dat is het eerste waar naar wordt gekeken, ookal ben je nog z,on leuke meid, als meer hebt dan maatje 38 dan lig je er al uit..dat begrijp ik gewoon niet..
Wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Motormuisje het volgende:
Omdat je merkt dat veel vrouwen er onder lijden, ik zal je vertellen, ik heb zelf dochters, die zullen opgroeien in een maatschappij waarin het vreselijk belangrijk is hoe je er als vrouw uitziet, dat is het eerste waar naar wordt gekeken,
Veel te zwart wit.quote:ookal ben je nog z,on leuke meid, als meer hebt dan maatje 38 dan lig je er al uit..dat begrijp ik gewoon niet..
Bedoel je die clips met die negers en lekkere wijven, waar de nadruk wordt gelegd op een stevige kont, flinke dijen en dikke tieten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:52 schreef Motormuisje het volgende:
ja hoor grote onzin....echt niet.!!.ok over smaak valt niet te twisten maar iemand die boven de maat 38 komt uitmaken voor dik...als je ziet wat er tegenwoordgi op de tv is, al die video clips e.d, de reclame, al die blaadje, er wordt die meisjes contstant verteld hoe ze zich moeten kleden, hoe slank ze moeten zijn en zo voort, die krijgen een beeld dat zij ook zo moeten zijn, en dat vindt ik helemaal verkeerd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |