En ik al boos zijn op m'n chick toen ze opeens 38 had met d'r 1,65.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:31 schreef Suzziieee het volgende:
een maat zegt echt weinig bij een vrouw...belangrijk is de lengte die bij die maat zit.
Ik ben zelf 180 en momenteel ben ik zo'n 'koe' waar hier over gesproken word.Het gaat er wel weer af.Toen ik maat 44 had...leek het net alsof ik 38/40 had met mijn lengte.
Zelfs nu ik maat 50/52 heb(ja ook door die pil,maar dat word als excuus gezien,dus ik ben gewoon een vreetzak
)oogt het als maat 44/46.Ik val wel weer af...maar kleiner als maar 42/44 hoef ik echt niet..word ik een gratenpakhuis.
terwijl bij een meid van 1,65 maat 42 al mollig oogt.
Ach als je maar goed in je vel zit...en vriendje zit er ook niet mee![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:17 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En ik al boos zijn op m'n chick toen ze opeens 38 had met d'r 1,65.![]()
Jouw figuur!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:07 schreef Xennia het volgende:
Is de gemiddelde maat 42? Bron?
Je klinkt alsof je iets goed moet praten, whatever rocks your boat man!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef witte_fantasie het volgende:
Mijn vriendin heeft maatje 44 en dat vind ik prima. Sommigen zullen dat mollig of dik vinden, maar dat interesseerd me geen ***, de sex is er niet minder om
. Wellicht ben ik een van de weinige mensen op aarde die enkel op het innerlijk vallen, want als jullie wisten hoe knap ze is van binnen, zouden meer mensen jaloers dan dat mensen jaloers zijn op brad pitt.
![]()
Ik denk dat je dat even moet wijzigen in ' heb je toch geen normaal beeld van hoe dit deel van de wereld eruitziet. In veel Europese landen zijn de dames aanzienlijk slanker en is maatje 36/38 vrij normaal. In Nederland is het niet 'normaal' en is maatje 40 normaal,...quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:23 schreef Motormuisje het volgende:
...waar het mij om gaat is dat er mannen zijn die iemand met maat 38 al dik vinden, dat vindt ik gewoon raar, dan heb je toch geen normaal beeld van hoe de wereld eruit ziet.
bron ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:49 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat je dat even moet wijzigen in ' heb je toch geen normaal beeld van hoe dit deel van de wereld eruitziet. In veel Europese landen zijn de dames aanzienlijk slanker en is maatje 36/38 vrij normaal. In Nederland is het niet 'normaal' en is maatje 40 normaal,...
Njah, maat 44 icm een lengte van 1,65 lijkt me nou niet echt GHEIL.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maat 38 heeft niks met je lengte te maken hoor
Als ik ervan uitga dat de dame de 19 gepasseerd is, begint volgens de BMI-Meter een gezond gewicht bij 54 kilo, daaronder ben je volgens die index gewoon te licht...quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zo rond de 1.70 en tussen de 50-63 kilo lijkt me de max. Grotere vrouwen heb ik op zich geen voorkeur voor.
Omdat vrouwen precies hetzelfde doen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:49 schreef Motormuisje het volgende:
Omdat je merkt dat veel vrouwen er onder lijden, ik zal je vertellen, ik heb zelf dochters, die zullen opgroeien in een maatschappij waarin het vreselijk belangrijk is hoe je er als vrouw uitziet, dat is het eerste waar naar wordt gekeken, ookal ben je nog z,on leuke meid, als meer hebt dan maatje 38 dan lig je er al uit..dat begrijp ik gewoon niet..
Dat is waar. Vrouwen zijn altijd aan het klagen dat ze te dik zijn, zelfs de hele slanke/dunne vrouwen en ze vergelijken zichzelf altijd met anderen: lekker slankerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:24 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Omdat vrouwen precies hetzelfde doen...
Misschien wel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:51 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je trouwt met je slanke vriendin, en tijdens je huwelijk komen er wat kilotjes bij, dan gooi je ze toch ook niet buiten.
Sterker nog, het zijn juist de vrouwen die elkaar gek zitten te maken over 'te dik' en 'afslanken'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:24 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Omdat vrouwen precies hetzelfde doen...
Dit is ook weer onzin, net als dat alles boven de 38 dik zou zijn, ik heb 34/36, maar mijn ribben kan je echt niet tellen hoor, ja toen ik onder de 45 kilo kwam wel, maar dat was dan ook niet grappig...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:09 schreef pagathan het volgende:
Ik houd zeker wel van een klein maatje groter.
Niet dat er iets mis is met maatje 38, maar kleiner wordt al snel xylofoon raspen tijdens de sex.
Ik zeg niet dat ik kick op maatje 50 maar, ja het mag best een maatje groter.
Vaak zijn dat ook de mooiste vrouwen vind ik, want hoewel je niet mag generaliseren, maar een beetje meer slaat vaak niet alleen op de kledingmaat.
Ligt eraan of ze praten of shoppen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sterker nog, het zijn juist de vrouwen die elkaar gek zitten te maken over 'te dik' en 'afslanken'.
De meeste mannen boeit het echt niet of je een paar kilo zwaarder of lichter bent
Klopt. Moet zelf ook zeggen dat ik het innerlijke veel belangrijker vind dan een paar kilootjes extra hier en daar, maar ja, that's me.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze praten of shoppen...
Als mannen praten over vrouwen lijkt het alsof ze alleen de allermooiste die slank zijn en alles goed hebben ok vinden, als ze gaan shoppen valt me op dat het ze echt geen bal uitmaakt...
In dit topic zie ik anders veel mannen zeuren over dikke koeien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef SeLang het volgende:
[..]
Sterker nog, het zijn juist de vrouwen die elkaar gek zitten te maken over 'te dik' en 'afslanken'.
De meeste mannen boeit het echt niet of je een paar kilo zwaarder of lichter bent
Ik heb het over een paar kilo zwaarder en niet over 20 kilo zwaarder.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:48 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
In dit topic zie ik anders veel mannen zeuren over dikke koeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |