Wederom gegroet mijn prins.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Technicolor het volgende:
Avé, lieflijk grietje.
Zeg dat even tegen mcD, wil je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Janetje het volgende:![]()
Jezus, nogsteeds over die meet bezig.. die komt er toch niehieet.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dont think twice it's all right.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
It ain't no use to sit and wonder why, babe
If you don't know by now
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alleen voor degenen die mijn liefde verdienen.
naiefquote:
Now I'm weaker than the palest bluequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef Technicolor het volgende:
[..]
And I was strong, strong in the sun
I thought I'd see when day is done
Joh..quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]!
[..]
naiefechte BeF-ers zijn mensen schuw
jeweettoch
Damn yes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Now I'm weaker than the palest blue
Oh, so weak in this need for you.
Naief, nee, ik blijf positief!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
naiefechte BeF-ers zijn mensen schuw
jeweettoch
I feel your pain.quote:
Kom, laat ons dan troost vinden in de kleine geneugten des levens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Er zijn gewoon zoveel dingen jammer, dame. Net de laatste vonk van vrijheid missende.
We brengen een week door in bed, ik breng je wijn, vlecht je haar en zing voor je. Jij masseert mijn rug en vertelt me verhalen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom, laat ons dan troost vinden in de kleine geneugten des levens.
whehehe eng hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Joh..![]()
Tis al een wonder dat ik niet zit te schreeuwen hier, tussen al die mensen..
Zometeen moet ik zowaar mensen gaan bellen.. niet eens via skype.. echte, levende, pratende mensen..
Pure romantiekquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Technicolor het volgende:
[..]
We brengen een week door in bed, ik breng je wijn, vlecht je haar en zing voor je. Jij masseert mijn rug en vertelt me verhalen.
Er zijn geen mods aanwezig!quote:
quote:
Hey daar heb je die gast! waar McD et laatst over had.quote:
Back in the dayzzzzquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar nu ga ik een Raider halen
Ik ookquote:
Ik volgende week pas. Snif. En zo.quote:
hoi, en jij bent?quote:
Wie ik ben ?quote:
over wie heb je hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey daar heb je die gast! waar McD et laatst over had.
Of Treets?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar nu ga ik een Raider halen
Vroegah....quote:
En nu de zin af makenquote:
Neej.... Die McD was ook al niet echt blij met Maikuul ofzo.... Ik ken em niet en dat houden we zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
over wie heb je het? ik zie niemand
Then the night she fellquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Technicolor het volgende:
[..]
A day once dawned, and it was beautiful
A day once dawned from the ground
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
over wie heb je het? ik zie niemand
Zal wel het beste werken inddquote:
wie is maikuulquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Neej.... Die McD was ook al niet echt blij met Maikuul ofzo.... Ik ken em niet en dat houden we zo![]()
Ja?! Ga je kort vanavond ?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
Vanavond Te Veel Pils.
De iets minder retarded versie van JunkieSietze toch?quote:
Inderdaad, de klopgeest is al weg!quote:
Once in a while the cars wake me up,quote:
Jah... we kunnen weer rustig verder bier drinken en kut roepenquote:
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De iets minder retarded versie van JunkieSietze toch?
Je komt verder nooit op het forum?quote:
Welk forumquote:
Wat is een forum?quote:
Ditquote:
I remember you well in the Chelsea Hotel,quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Misstique het volgende:
And I have learned that even landlocked lovers yearn for the sea like navy men.
Cause now we say goodnight from our own separate sides..
En nu F5'en om te kijken wie offline gaatquote:
Je valt deze week even in voor Sjowie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Misstique het volgende:
And I have learned that even landlocked lovers yearn for the sea like navy men.
Cause now we say goodnight from our own separate sides..
Oooh.... Fok!quote:
je gaat niet meteen offline newbiequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu F5'en om te kijken wie offline gaat
Ah but you got away, didn't you babe,quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Technicolor het volgende:
[..]
I remember you well in the Chelsea Hotel,
you were talking so brave and so sweet,
giving me head on the unmade bed,
while the limousines wait in the street.
wtf sjowie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Je valt deze week even in voor Sjowie?
Nee. Ik blijf gewoon mezelf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Je valt deze week even in voor Sjowie?
Geen idee.... maar ze komen hard terug op hun ideetjes enzo denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
sinds wanneer mogen we bovenaan blijven?
wel uit kwaadheid dat je in de matige grap bent getraptquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je gaat niet meteen offline newbie
Of je je piemel weer in je broek wil doen en weg wil gaan.quote:
Zijn er ook dingen die je wél snapt vandaag?quote:
Moet je niet doen hehquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef mcDavid het volgende:
godver, nu scroll ik de hele tijd naar beneden! [afbeelding]
dude jij bent degene die dingen niet snapt... tuurlijk ken ik die scooterfreak en die maikuuulquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die je wél snapt vandaag?
zeg gewoon lil ik dacht er word geluld over sjoquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dude jij bent degene die dingen niet snapt... tuurlijk ken ik die scooterfreak en die maikuuul
waar slaat dat sjowie gelul op
krijg kankerquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef jackson het volgende:
Quote jezelf maar.... en lul maar stom
hmmquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Lief spelen kinders.
Neehee, niet die Sjohan die hier al 100 delen niet meer geweest isquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef Bizznitch het volgende:
zeg gewoon lil ik dacht er word geluld over sjo
en jij? JD, kom jij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Neehee, niet die Sjohan die hier al 100 delen niet meer geweest is.
Aandoenlijk hoe je blijft proberen.quote:
Nee, goeie vriend van mij had het, was niet tofquote:
de 500 meet?quote:
nee, gewoon de zomaar meet, in Zwolle. Mt regelt de locatie, aanmelden kan via mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
de 500 meet?daar was toch genoeg over gezegd dacht ik zo
maar ik denk er nog even over na
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, gewoon de zomaar meet, in Zwolle. Mt regelt de locatie, aanmelden kan via mij
tering... zwolle... nee sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, gewoon de zomaar meet, in Zwolle. Mt regelt de locatie, aanmelden kan via mij
Terecht! Zwolle....quote:
Graag!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
sjah, zullen we maar delft doen dan?
Pardon?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
Mt regelt de locatie
Dat roept hij al vanaf het eerste moment hoor.... dus niet zo sufquote:
Loopt gesmeerd.quote:
Ja inderdaad.... dat was het eerste wat McD zei dus ze had beter op moeten lettenquote:
Die beslissing is snel gemaakt zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
laat maar, locatie is verplaatst naar delft
goed gezienquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Die beslissing is snel gemaakt zeg. Of organiseer je het alleen ?!
Zeg B., staan we weer bovenaan voortaan of zaten jullie gewoon collectief te pitten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:26 schreef Bupatih het volgende:
*Galante heer meldt zich*
hoi, jij komt ook toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Hallo allemaal.
hoi lieverd moet je ff aandachtquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Hallo allemaal.
er was een rel in het crewforum!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Zeg B., staan we weer bovenaan voortaan of zaten jullie gewoon collectief te pitten?
Het fatsoenlijke ONZ-volk bedankt je. En ik ook.quote:
Nee, hoor. Ik moest alleen even een deur openhouden voor een bekoorlijke deerne.quote:
Daar gebeurt niets dan slowchat.quote:
jaja... stiekum zat je allang mijn rechten te controleren om te kijken hoe ik dat wist!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik moest alleen even een deur openhouden voor een bekoorlijke deerne.
Moest eventjes m'n woede afreageren, net ruzie gehad met m'n zus omdat ik niet gelijk wilde afwassen toen m'n moeder het zei. Na wat stoeien/vechten pakt die trut 2 messen. Dus ik de politie bellen. Is niet de eerste keer dat ze een mes pakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hoi lieverd moet je ff aandacht
*aai*
Dat krijg je met een crew die voor 99 procent uit slowchattopics is gerecruteerd.quote:
Je zus is een neger?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Moest eventjes m'n woede afreageren, net ruzie gehad met m'n zus omdat ik niet gelijk wilde afwassen toen m'n moeder het zei. Na wat stoeien/vechten pakt die trut 2 messen. Dus ik de politie bellen. Is niet de eerste keer dat ze een mes pakt.
En dan in het papiaments gaan lopen schelden en praten tegen me.. Heb gezegt dat ze Nederlands moet praten tegen me.
gezellige boel!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Moest eventjes m'n woede afreageren, net ruzie gehad met m'n zus omdat ik niet gelijk wilde afwassen toen m'n moeder het zei. Na wat stoeien/vechten pakt die trut 2 messen. Dus ik de politie bellen. Is niet de eerste keer dat ze een mes pakt.
En dan in het papiaments gaan lopen schelden en praten tegen me.. Heb gezegt dat ze Nederlands moet praten tegen me.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jaja... stiekum zat je allang mijn rechten te controleren om te kijken hoe ik dat wist!
Aha, een probleemgezin. Volg eens een paar afleveringen van Dr. Phil, het zal je goed doen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat denkt ze ja.quote:
meteen neertrappen dat wijf... tering wat denkt ze wel nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben naar m'n vaders huis gegaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien kun je dr weglokken met een (nep-)gouden ketting?
Het is m'n zus, en dus ook nog eens een meisje. Slaan en schoppen doe ik niet. Ookal kreeg ik er behoorlijk zin in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
meteen neertrappen dat wijf... tering wat denkt ze wel niet
judooooo chop
okaiquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Maar genoeg hierover, het topic valt er door dood.
fuck dat... als ze je bedreigt moet je schijt hebben en gewoon neerhoeken dat wijfquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Het is m'n zus, en dus ook nog eens een meisje. Slaan en schoppen doe ik niet. Ookal kreeg ik er behoorlijk zin in..
Ik meld me aan voor elke BeF-meet. Heb voor de vorige zelfs m'n verjaardag een weekend eerder gehouden, ging hij niet door. Een meet ben ik altijd wel voor in.quote:
Tja, ik liep toen maar naar buiten en belde de politie, is niet de eerste keer dat ze een mes pakt, heeft ze ookal eens naar m'n moeder gedaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:07 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
fuck dat... als ze je bedreigt moet je schijt hebben en gewoon neerhoeken dat wijf
dan moet je haar al helemaal hoeken... of nog beter... doodschoppen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Tja, ik liep toen maar naar buiten en belde de politie, is niet de eerste keer dat ze een mes pakt, heeft ze ookal eens naar m'n moeder gedaan.
Geloof me, daar had ik ook erg zin in. Maar aan de positieve kant is m'n haar nu wel erg uitgedunt door dat ze een hoop aan m'n haar heeft getrokken, hele plukken eraf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dan moet je haar al helemaal hoeken... of nog beter... doodschoppen.
harentrekkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geloof me, daar had ik ook erg zin in. Maar aan de positieve kant is m'n haar nu wel erg uitgedunt door dat ze een hoop aan m'n haar heeft getrokken, hele plukken eraf.. Maar afaik niet zichtbaar, dus m'n haar zal veel makkelijker te kammer zijn.
.
gaan we kickboxenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Schop!
Is goed, ik kan er alleen waarschijnlijk niks van.quote:
Kon je daar niet eventjes mee wachten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:11 schreef Misstique het volgende:
Hallo. Ik ben er weer.
Ik ga wel weer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kon je daar niet eventjes mee wachten.
Nee, je hoeft niet weg, je moest alleen een minuutje wachten.quote:
dan leer ik het je welquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, ik kan er alleen waarschijnlijk niks van..
Is goed, moet ik de pijnstillers meenemen of zijn die inbegrepen?quote:
meenemen... kom zeg ik ben geen apothekerquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, moet ik de pijnstillers meenemen of zijn die inbegrepen?
Is goed, ik draai er alvast wel wat, met botbreuken on het zo moeilijk draaien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
meenemen... kom zeg ik ben geen apotheker
na 1 leverstoot ben jij wel outquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is goed, ik draai er alvast wel wat, met botbreuken on het zo moeilijk draaien.
Whehehe, go get him Bizzquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
na 1 leverstoot ben jij wel outdus het roken van je jointjes zal wel moeilijk gaan
Heb ik wat om te doen als ik weer bij kom.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
na 1 leverstoot ben jij wel outdus het roken van je jointjes zal wel moeilijk gaan
Als dat bedoelt is voor mijn verhaal, dat is echt gebeurt dus.quote:
waar zou het anders voor bedoelt zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als dat bedoelt is voor mijn verhaal, dat is echt gebeurt dus.
Laat mij u voorzien van een paar oordopjes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Technicolor het volgende:
Wat een dag. Het lijkt wel alsof de dag een spaavarken is, Misstique, ik hoor het gegil als het wordt omgedraaid en de inhoud op de steenkoude vloer rinkelt.
Oh jee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Laat mij u voorzien van een paar oordopjes.
Geen idee.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
waar zou het anders voor bedoelt zijn
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:15 schreef Bizznitch het volgende:
de tering
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Kon je daar niet eventjes mee wachten.
#500 meet, McD organiseerd, mt zorgt voor locatie.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Litso het volgende:
Meets? Waar?
2 keer op een dag, beiden keren met 1 minuut verschil. What are the odds.quote:
it's a set upquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
2 keer op een dag, beiden keren met 1 minuut verschil. What are the odds.
OMG, weet je wat ik ook net zie, het is ook precies nog een keer kwart over en ik een minuut erna.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
it's a set up! it's a conspiracy
!
En deze keer komt men wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
#500 meet, McD organiseerd, mt zorgt voor locatie.
The Truth is in Here...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OMG, weet je wat ik ook net zie, het is ook precies nog een keer kwart over en ik een minuut erna.
Oh noez!!1!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
OMG, weet je wat ik ook net zie, het is ook precies nog een keer kwart over en ik een minuut erna.
en waneer word dat ongeveer?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
19:11..... 19:12....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik, jij en McD tot nu toe iig, we moesten mailen amar McD erover maar daar ben ik te lui voor.quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
19:11..... 19:12....
ben je scheel ofzo
WKSZquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
met dit tempo duurt dat nog wel ff dus
Er stonden 6 topics voor vandaag ind e planning volgens mt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
met dit tempo duurt dat nog wel ff dus
Ik heb dat helemaal niet toegezegd!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar je helpt wel toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet toegezegd!
geen zin in een zooi beffers over de vloer?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet toegezegd!
Mits in Zwolle en mits tijd.quote:
En voor een locatie in zwolle kwam jij juist om de hoek kijken.quote:
Ik wil best een geschikte lokatie noemen. Of ik er dan zelf ook bij ben is een tweedequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En voor een locatie in zwolle kwam jij juist om de hoek kijken.
Weinig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef Litso het volgende:
Zo, valt er hier nog wat te neuken?
Ze vallen te neuken, maar gewillig zijn ze niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef Litso het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:38 schreef Litso het volgende:
Et voila Litso, zie hier een gewillig slachtoffer.quote:
Gewilligquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Et voila Litso, zie hier een gewillig slachtoffer..
nee!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Et voila Litso, zie hier een gewillig slachtoffer..
voor jou mischien nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ze vallen te neuken, maar gewillig zijn ze niet.
Denk je aan je PI's lieverd?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:46 schreef Litsa het volgende:
je hebt me heel verdrietig gemaakt
oke dit is wel heel erg zieligquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef Litso het volgende:
Ik was even met wat huiswerk bezig. Ben je nog boos Litsa? Ik bedoel het lief hoor
jup, zeker aangezien in het profiel staat dat het een man isquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij denkt ook al dat het mijn kloon is
quote:
Ik kan je verzekeren, beide is niet het gevalquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
jup, zeker aangezien in het profiel staat dat het een man is
Nu maak je me eigenlijk wel benieuwd naar foto's. Heeft je vrouwelijke versie ook krullen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, beide is niet het geval
tis dus gewoon een mietje dat niet voor zijn/haar identiteit durft uit te komenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren, beide is niet het geval
Volgens mij heb je wel eens foto's van haar gezien hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu maak je me eigenlijk wel benieuwd naar foto's. Heeft je vrouwelijke versie ook krullen?
nou laat eens zien die foto dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel eens foto's van haar gezien hoor
Vraag maar zelf aan d'r.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou laat eens zien die foto dan?
Dank je wel, het helpt maar een beetje..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik in een troostbui ben.
*troost*
Vertel, wat is er loos?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dank je wel, het helpt maar een beetje..
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn ava is dood.. En ik voel me gewoon niet happy![]()
Ik, uiteraard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:13 schreef mcDavid het volgende:
al nieuwe aanmeldingen?
Waar heb je die zo snel vandaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:10 schreef Litso het volgende:
[..]
[afbeelding]
En ik denk dat ik al weet waarom je niet zo happy bent?
Ik heb ooit alle BeF icoontjes opgeslagen voor de OP.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waar heb je die zo snel vandaan![]()
Ik voel me weer helemaal compleetquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb ooit alle BeF icoontjes opgeslagen voor de OP.
En googlen op "men bra" werkt ook.
Waarvoor??quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:13 schreef mcDavid het volgende:
al nieuwe aanmeldingen?
míjn eerstequote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De hoeveelste poging is dat wel niet![]()
Ik neem Donnie.Darko wel mee, maar mOBSCENE heeft een ban.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef mcDavid het volgende:
ok nog een keer de gegevens:
vrijdag 21 april, Delft. 18:00
aanmeldingen:
-mcDavid
-Litso (met kloons?)
en nu ben ik naar bed
oh ja, aanmelden kan via t forum (als ik het zie) en via mail/msn
Delftquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:36 schreef mcDavid het volgende:
ok nog een keer de gegevens:
vrijdag 21 april, Delft. 18:00
aanmeldingen:
-mcDavid
-Litso (met kloons?)
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:45 schreef rompompom het volgende:
Ik ben er dan niet meer, zit dan weer in Qatar.
Waarbij ook Davids poging mislukt isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.
En ik kan de 21e ook helemaal niet zie ik nu
Nog niet, als het een weekje verschuift kan ik wel. Op vrijdag dus, zaterdag wordt voor mij dan weer een probleem.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Waarbij ook Davids poging mislukt is
Sorry, ik was even afgeleid.quote:
8 april weet ik of ik door ben!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Sorry, ik was even afgeleid.
Ik wil best komen, graag zelfsWanneer?
En dan ben ik net een dag 21. Volwassenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
8 april weet ik of ik door ben!
Nu al?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:02 schreef Crack_david het volgende:
HET IS WEER WEEKEND!!!!!!!!!!!!
(ÉÉN~)
Dat ben je tegenwoordig met 18 al!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
En dan ben ik net een dag 21. Volwassen
Whateverquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat ben je tegenwoordig met 18 al!
8 april heb ik me net beschikbaar gesteld voor een kaartavondquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
8 april weet ik of ik door ben!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
8 april heb ik me net beschikbaar gesteld voor een kaartavond
Ik had toch al buiten jou om gerekendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
8 april heb ik me net beschikbaar gesteld voor een kaartavond
Het is echt zo hoor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik had toch al buiten jou om gerekendEn dan niet omdat je weer het schip in gaat!
Sorry.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:37 schreef Crack_david het volgende:
ja.. omdat jullie geen ruimte geven om te reageren
Jezus, en ik maar denken dat ik traag benquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Crack_david het volgende:
ik probeer elke keer bij te blijven met posten, maar meestal als ik nadenk over een te gekke post issie alweer vol
Denk je dat ik zo ongewoon leefquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef Crack_david het volgende:
ik leef gewoon.. en daar hou ik het op
Nu je PI's nog en dan is het helemaal goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef Crack_david het volgende:
wauw! al 3 posts achter elkaar die stomme smilie!
Goed he!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:45 schreef Crack_david het volgende:
pff ben je mijn geweldige argument de grond in aan het boren!!!
Stiekem de zoon van Tong80?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef Crack_david het volgende:
wauw! al 3 posts achter elkaar die stomme smilie!
Ik zou juist willen dat mijn vader eens begreep hoe dingen op de pc werkten...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:49 schreef Crack_david het volgende:
euhh ik hoop niet dat mijn vader fora snapt...
Jaja, en er dan achterkomen dat ie laatst ontzettend door je genaaid isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou juist willen dat mijn vader eens begreep hoe dingen op de pc werkten...
Alsof hij mijn nickname weet...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jaja, en er dan achterkomen dat ie laatst ontzettend door je genaaid is
dat weet men pa allemaal best goed, oke ik ben beter maar tochquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou juist willen dat mijn vader eens begreep hoe dingen op de pc werkten...
mijn pa snapt het wel, alleen heeft ie er geen intresse voor en hij weet al helemaal niet wie killswitch isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:49 schreef Crack_david het volgende:
euhh ik hoop niet dat mijn vader fora snapt...
Ik heb laatst bij mijn ouders maar even echt uitgelogd.. Anders zit mijn moeder hier straks te posten onder "Vikingsmeisje"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat weet men pa allemaal best goed, oke ik ben beter maar toch
[..]
mijn pa snapt het wel, alleen heeft ie er geen intresse voor en hij weet al helemaal niet wie killswitch is
is een toffe band maar daar niet van afgeleidquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:55 schreef Crack_david het volgende:
ik gok afgeleid van killswitch engage??? dat zou te gek zijn namelijk!!
Dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij mijn ouders maar even echt uitgelogd.. Anders zit mijn moeder hier straks te posten onder "Vikingsmeisje"
het zou mooier zijn als je vader dat deed.. die ziet er echt stoer uit volgens je foto boekquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb laatst bij mijn ouders maar even echt uitgelogd.. Anders zit mijn moeder hier straks te posten onder "Vikingsmeisje"
mijn vaderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:00 schreef Crack_david het volgende:
[..]
het zou mooier zijn als je vader dat deed.. die ziet er echt stoer uit volgens je foto boek
En er ook niet voor, om misverstanden hier te voorkomen!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mijn vader![]()
Nee, die zit nooit achter de pc
.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:03 schreef Crack_david het volgende:
die drink alleen maar bier en overvalt engelse steden zeker?
Nee, ik krab dan heel ergens anders!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:06 schreef Crack_david het volgende:
heb jij ook dat als je onder je neus krabt dat je geweldige ideeën krijgt?
nou als je jeuk hebtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:09 schreef Crack_david het volgende:
welke idioot krabt er nou aan zn/dr oren.. volgens mij is het echt bedtijd voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |