Wederom gegroet mijn prins.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Technicolor het volgende:
Avé, lieflijk grietje.
Zeg dat even tegen mcD, wil je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:19 schreef Janetje het volgende:![]()
Jezus, nogsteeds over die meet bezig.. die komt er toch niehieet.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:22 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dont think twice it's all right.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
It ain't no use to sit and wonder why, babe
If you don't know by now
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Alleen voor degenen die mijn liefde verdienen.
naiefquote:
Now I'm weaker than the palest bluequote:Op donderdag 16 maart 2006 15:30 schreef Technicolor het volgende:
[..]
And I was strong, strong in the sun
I thought I'd see when day is done
Joh..quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]!
[..]
naiefechte BeF-ers zijn mensen schuw
jeweettoch
Damn yes.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Now I'm weaker than the palest blue
Oh, so weak in this need for you.
Naief, nee, ik blijf positief!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
naiefechte BeF-ers zijn mensen schuw
jeweettoch
I feel your pain.quote:
Kom, laat ons dan troost vinden in de kleine geneugten des levens.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:43 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Er zijn gewoon zoveel dingen jammer, dame. Net de laatste vonk van vrijheid missende.
We brengen een week door in bed, ik breng je wijn, vlecht je haar en zing voor je. Jij masseert mijn rug en vertelt me verhalen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kom, laat ons dan troost vinden in de kleine geneugten des levens.
whehehe eng hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Joh..![]()
Tis al een wonder dat ik niet zit te schreeuwen hier, tussen al die mensen..
Zometeen moet ik zowaar mensen gaan bellen.. niet eens via skype.. echte, levende, pratende mensen..
Pure romantiekquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:51 schreef Technicolor het volgende:
[..]
We brengen een week door in bed, ik breng je wijn, vlecht je haar en zing voor je. Jij masseert mijn rug en vertelt me verhalen.
Er zijn geen mods aanwezig!quote:
quote:
Hey daar heb je die gast! waar McD et laatst over had.quote:
Back in the dayzzzzquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar nu ga ik een Raider halen
Ik ookquote:
Ik volgende week pas. Snif. En zo.quote:
hoi, en jij bent?quote:
Wie ik ben ?quote:
over wie heb je hetquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hey daar heb je die gast! waar McD et laatst over had.
Of Treets?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:08 schreef Pheno het volgende:
Maar nu ga ik een Raider halen
Vroegah....quote:
En nu de zin af makenquote:
Neej.... Die McD was ook al niet echt blij met Maikuul ofzo.... Ik ken em niet en dat houden we zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
over wie heb je het? ik zie niemand
Then the night she fellquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Technicolor het volgende:
[..]
A day once dawned, and it was beautiful
A day once dawned from the ground
Ik ook niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
over wie heb je het? ik zie niemand
Zal wel het beste werken inddquote:
wie is maikuulquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Neej.... Die McD was ook al niet echt blij met Maikuul ofzo.... Ik ken em niet en dat houden we zo![]()
Ja?! Ga je kort vanavond ?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
Vanavond Te Veel Pils.
De iets minder retarded versie van JunkieSietze toch?quote:
Inderdaad, de klopgeest is al weg!quote:
Once in a while the cars wake me up,quote:
Jah... we kunnen weer rustig verder bier drinken en kut roepenquote:
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:21 schreef JDude het volgende:
[..]
De iets minder retarded versie van JunkieSietze toch?
Je komt verder nooit op het forum?quote:
Welk forumquote:
Wat is een forum?quote:
Ditquote:
I remember you well in the Chelsea Hotel,quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Misstique het volgende:
And I have learned that even landlocked lovers yearn for the sea like navy men.
Cause now we say goodnight from our own separate sides..
En nu F5'en om te kijken wie offline gaatquote:
Je valt deze week even in voor Sjowie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:32 schreef Misstique het volgende:
And I have learned that even landlocked lovers yearn for the sea like navy men.
Cause now we say goodnight from our own separate sides..
Oooh.... Fok!quote:
je gaat niet meteen offline newbiequote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu F5'en om te kijken wie offline gaat
Ah but you got away, didn't you babe,quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef Technicolor het volgende:
[..]
I remember you well in the Chelsea Hotel,
you were talking so brave and so sweet,
giving me head on the unmade bed,
while the limousines wait in the street.
wtf sjowie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Je valt deze week even in voor Sjowie?
Nee. Ik blijf gewoon mezelf.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Je valt deze week even in voor Sjowie?
Geen idee.... maar ze komen hard terug op hun ideetjes enzo denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
sinds wanneer mogen we bovenaan blijven?
wel uit kwaadheid dat je in de matige grap bent getraptquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je gaat niet meteen offline newbie
Of je je piemel weer in je broek wil doen en weg wil gaan.quote:
Zijn er ook dingen die je wél snapt vandaag?quote:
Moet je niet doen hehquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef mcDavid het volgende:
godver, nu scroll ik de hele tijd naar beneden! [afbeelding]
dude jij bent degene die dingen niet snapt... tuurlijk ken ik die scooterfreak en die maikuuulquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die je wél snapt vandaag?
zeg gewoon lil ik dacht er word geluld over sjoquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
dude jij bent degene die dingen niet snapt... tuurlijk ken ik die scooterfreak en die maikuuul
waar slaat dat sjowie gelul op
krijg kankerquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:58 schreef jackson het volgende:
Quote jezelf maar.... en lul maar stom
hmmquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:03 schreef Misstique het volgende:
Lief spelen kinders.
Neehee, niet die Sjohan die hier al 100 delen niet meer geweest isquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:55 schreef Bizznitch het volgende:
zeg gewoon lil ik dacht er word geluld over sjo
en jij? JD, kom jij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Neehee, niet die Sjohan die hier al 100 delen niet meer geweest is.
Aandoenlijk hoe je blijft proberen.quote:
Nee, goeie vriend van mij had het, was niet tofquote:
de 500 meet?quote:
nee, gewoon de zomaar meet, in Zwolle. Mt regelt de locatie, aanmelden kan via mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
de 500 meet?daar was toch genoeg over gezegd dacht ik zo
maar ik denk er nog even over na
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, gewoon de zomaar meet, in Zwolle. Mt regelt de locatie, aanmelden kan via mij
tering... zwolle... nee sorryquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee, gewoon de zomaar meet, in Zwolle. Mt regelt de locatie, aanmelden kan via mij
Terecht! Zwolle....quote:
Graag!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:15 schreef mcDavid het volgende:
sjah, zullen we maar delft doen dan?
Pardon?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
Mt regelt de locatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |