Wat goed van je!quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:17 schreef Fatality het volgende:
na het lezen van de TT wist ik al waar t overging
Ik denk niet dat jij de TS begrepen hebt...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef baNEEL het volgende:
ik snap niet waarom niemand snapt wat hij nou eigenlijk zegt..
hij heeft het over dat hij het onbegrijpelijk vind dat mensen een idee gebruiken, wat hij denkt uitgevonden te hebben (of dat echt zo is maakt nog niet eens zoveel uit..), omdat hij zelf ook nooit op die manier een idee zou overnemen, omdat het hem gaat om het neerzetten van een origineel programma met een eigen sfeer.
de geldvraag komt niet eens aan bod, evenals de kijkcijfers... het gaat slechts om het feit dat er mensen zijn die niet proberen een origineel programma neer te zetten door aspecten uit andere programma's te gebruiken, en dat vind onze jack raar...
meer niet..
Hij moet eens zijn oogekleppen afdoen. Er gebeurt niets anders dan jatten tegenwoordig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef baNEEL het volgende:
ik snap niet waarom niemand snapt wat hij nou eigenlijk zegt..
hij heeft het over dat hij het onbegrijpelijk vind dat mensen een idee gebruiken, wat hij denkt uitgevonden te hebben (of dat echt zo is maakt nog niet eens zoveel uit..), omdat hij zelf ook nooit op die manier een idee zou overnemen, omdat het hem gaat om het neerzetten van een origineel programma met een eigen sfeer.
de geldvraag komt niet eens aan bod, evenals de kijkcijfers... het gaat slechts om het feit dat er mensen zijn die niet proberen een origineel programma neer te zetten door aspecten uit andere programma's te gebruiken, en dat vind onze jack raar...
meer niet..
dus moet hij maar niks zeggen?, dan gaat het jatten iig juist door..quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Hij moet eens zijn oogekleppen afdoen. Er gebeurt niets anders dan jatten tegenwoordig.
nja, ik heb m idd niet begrepen, snap wel wat ie bedoeld daarentegen, maarreuh, mijn post was ook een beetje een reactie op het bericht in de frontpage waar dus echt niemand leek te snappen wat ie nou eigenlijk gezegd had..quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:30 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij de TS begrepen hebt...
En dan te bedenken dat het wiel niet meer weg te denken isquote:Godverd*&$, mijn wiel, mijn uitvinding, niemand anders mag het gebruiken!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is gewoon een gefrustreerde man met lage kijkcijfers.
Links lullen en rechts vullen enzo.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:43 schreef sjeanie het volgende:
ik vind jack spijkerman een incompetente, humorloze, linkse, lelijke zak!!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is gewoon een gefrustreerde man met lage kijkcijfers.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:58 schreef StefanP het volgende:
JackIk hem m altijd uitgekotst. Ik ben mijn tijd gewoon ver vooruit.
Vies iel mager mannetje met een grindtegel voor een gezicht en dood gras als haar.
Hehe, dat lucht op.
wat is een connoisseur?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 06:58 schreef StefanP het volgende:
JackIk hem m altijd uitgekotst. Ik ben mijn tijd gewoon ver vooruit.
Vies iel mager mannetje met een grindtegel voor een gezicht en dood gras als haar.
Hehe, dat lucht op.
Idd, ik heb Rexonaquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het lijstje breidt zich steeds verder uit
Etymology: obsolete French (now connaisseur)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:05 schreef StefanP het volgende:
[..]
http://www.m-w.com/dictionary/connoisseur
Ik kijk sinds een paar week ook niet meer. Vind er niks meer aan. Kijk tegenwoordig naar" mooi weer de leeuw".quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |