Een klaagbaak topic openen vond ik niks, dus ik wil jullie aankomend uitvaartleiders vast waarschuwen wat je niet (ik herhaal, niet) moet doen.
Omdat ik borstvoeding geeft, moet ik kolven als mijn dochter er niet bij is. Doe ik dat niet, dan word ik daar niet vrolijk van (pijn, doorlekken, verstopping). Niet handig als de eerste dienst om 10.00 uur begint en de tweede pas om 14.30 uur afgelopen is. Maar geen probleem voor de uitvaartleider, ik zou kolven in onze eigen auto. Maar ja, schoonouders wilden dat ik met de volgauto mee zou gaan, waar ik niet ga kolven. Zij uitvaartleider bepraat en hij mij weer bepraten. Er zou
en een geschikte ruimte zijn
en ik zou zeker een half uur de tijd hebben. Garandeerde hij mij. Ik was echt niet de eerste met die 'probleem' (wat voor mij geen probleem was). Uiteindelijk heb ik (onder druk van geemotioneerde schoonouders) toegeven met de volgauto te gaan en in het crematorium te kolven.
Nu komt de moraal van het verhaal: een kwartier is geen half uur en een hoekje in een keukentje waar iemand steeds koffie in moet schenken in de familiekamer is geen (dus geen) geschikte kolfruimte.
![]()
Beloof dus niet iets waar je geen verstand van hebt en wat je niet waar kunt maken.
Verder was het een aardige man hoor, maar aangezien mijn schoonouders niet van plan waren dit terug te koppelen naar hem, krijgen jullie het te lezen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*