Dat lijkt mij wel een mooie tussenweg inderdaad. In elk geval voor de mensen die in de buurt van Utrecht wonen, want om nou het halve land door te reizen voor een avondje...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef Quinazoline het volgende:
Meeten lijkt mij ook wel eens leuk om te doen. Het probleem met de dieetclubmeets is voor mij een beetje dat ze in het weekend en een hele dag zijn en vaak wat geld kosten. Ik zit niet zo ruim in mijn tijd en geld helaas. Het lijkt me wel leuk om een keer op bijvoorbeeld op een (doordeweekse) avond af te spreken, in Utrecht bijvoorbeeld en dan iets gezelligs te gaan doen. Wat vinden jullie daarvan?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:10 schreef innepin het volgende:
Ik ga vanavond lekker zondigen. Ben vandaag aangenomen op de Hogeschool vd kunsten in Utrecht voor grafisch ontwerp, en daar ben ik best trots op, dus lekker feestje![]()
sorry, redelijk off topic
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik denk dat ik vanavond ook weer eens ga zondigen. Ik riep altijd dat ik een Whopper zou gaan halen als ik onder de 60 kilo kwam. Nu zit ik er op mijn eigen weegschaal nog net boven (60,7), maar ik ben begonnen met die van mijn moeder en die geeft altijd een kilo minder aan, dus daar zit ik er nu onder.
Bovendien, als ik beide weegschalen meetel mag ik twee keer het passeren van de 60 kilo vieren!
En als ik vanavond die Whopper eet waarschijnlijk drie keer, omdat ik er dan weer boven zit.
Het lijkt altijd zo idioot, maar het is vaak wel zo. Ik kan het ook niet verklaren. De traditionele afsluiting met chocoladetaart van een dieetclubmeeting is ook ontstaan omdat iedereen na de eerste meeting met chocoladetaart was afgevallenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanochtend stond ik op de weegschaal en ik geloofde mijn ogen niet: 3 ons lichter dan de dag vóórdat we naar de Griek gingen!Ik begin te denken dat mijn lichaam soms een dag zondigen nodig heeft om de boel weer op gang te brengen.
Je weet onderhand toch wel wat je wel en niet mag hebben. Eventjes wat losser ermee omgaan kan inderdaad wel fijn zijn, dat doe ik ook af en toe.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:27 schreef Klein het volgende:
Ik ga een weekje stoppen met mn ww-programmaatje.
Niet dat ik niet aan mn lijn denk, ik vul het gewoon in mn hoofdje in en niet meer op mn computer..
Ben er gewoon even klaar mee...
Ga wel gewoon mn uurtjes sporten, vanavond direct twee lessen en morgenochtend sporten.
Morgen gaat mn zus bevallen, ze wordt ingeleid vanwege haar verschrikkeljke zwangerschap. En ik ga vandaag écht beginnen met mn scriptie... Druk, druk, druk dus...
![]()
Als het helpt tegen de stress, is dat net zo goed.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Quinazoline het volgende:
Zou een half pak cracottes ook helpen om af te vallen?
De stress begint toe te slaan. Ik heb nog nooit zoveel geleerd voor een tentamen heb ik het idee en ik moet het ook echt halen en het is pas om 14 uur en het is zo'n belangrijk tentamen en... en....
Mijn potloden zijn geslepen, nieuwe batterijen in mij rekenmachine, alles in mijn tas, twintig keer gecheckt enz.
Stress helpt ook om af te vallen he?Dat komt wel goed dan.
Ik ben ook ongeveer 1.65 (1.66) en dan is 58 een gezond gewicht. Alles daaronder is ondergewicht. Het lijkt me dus verstandig dat je niet teveel gaat afvallen.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
BubblegumBarbie (1m65) (23.14) was 66 kg, weegt nu 62,5 kg en wil graag 54 kg wegen, -3,5
![]()
Nou, met 54 kilo bij 1m65 heb je toch nog een BMI van 19,8. Niet dat iedereen graatmager zou moeten zijn ofzo, maar je streefgewicht is toch een kwestie van persoonlijke smaak en zó ontzettend laag is dit nou ook weer niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik ben ook ongeveer 1.65 (1.66) en dan is 58 een gezond gewicht. Alles daaronder is ondergewicht. Het lijkt me dus verstandig dat je niet teveel gaat afvallen.![]()
Als eerste...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:50 schreef Klein het volgende:
Het lijkt wel of iedereen die hier even wat extra snoept ook extra afvalt!!
Hebben we een nieuwe afvaltheorie ontdekt?![]()
Kom nu wel erg in de verleiding om hem ook uit te proberen...
Uhm, ik gebruik het ding van het voedingscentrum op www.overgewicht.nl . Daar heb ik mijn gewicht en lengte ingevuld, en dat ik 1-3 uur intensief beweeg per week en verder vooral zittend werk doe. Dus dat zou gewoon goed moeten uitkomen dan. Ik kom in ieder geval wel boven minimale hoeveelheid calorieen per dag uit.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:15 schreef Kleintje het volgende:
Q, heb jij met de berekening naar juiste hoeveelheden eten ook rekening gehouden met sporten?
Want vergeet niet dat je daardoor extra verbrand. Dus dat je lichaam misschien weer net te weinig krijgt...
Mobiel lag ook in mijn handdoek verstopt in de sportzaalquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef Quinazoline het volgende:
Leuk joh van die bevalling! Knap dat je nog gaat sporten want ik zou alleen maar thuis naast de telefoon kunnen zitten volgens mij.
Wat een handige site, dank je !quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:30 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Uhm, ik gebruik het ding van het voedingscentrum op www.overgewicht.nl . Daar heb ik mijn gewicht en lengte ingevuld, en dat ik 1-3 uur intensief beweeg per week en verder vooral zittend werk doe. Dus dat zou gewoon goed moeten uitkomen dan. Ik kom in ieder geval wel boven minimale hoeveelheid calorieen per dag uit.
Ik heb mijn gegevens daar net ook even ingevuld, maar om boven de 1200 kcal per dag te zitten moet ik meer dan 6 maanden over die laatste paar kilo doen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:30 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Uhm, ik gebruik het ding van het voedingscentrum op www.overgewicht.nl . Daar heb ik mijn gewicht en lengte ingevuld, en dat ik 1-3 uur intensief beweeg per week en verder vooral zittend werk doe. Dus dat zou gewoon goed moeten uitkomen dan. Ik kom in ieder geval wel boven minimale hoeveelheid calorieen per dag uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |