abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36334049
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 14:59 schreef Quinazoline het volgende:
Meeten lijkt mij ook wel eens leuk om te doen. Het probleem met de dieetclubmeets is voor mij een beetje dat ze in het weekend en een hele dag zijn en vaak wat geld kosten. Ik zit niet zo ruim in mijn tijd en geld helaas. Het lijkt me wel leuk om een keer op bijvoorbeeld op een (doordeweekse) avond af te spreken, in Utrecht bijvoorbeeld en dan iets gezelligs te gaan doen. Wat vinden jullie daarvan?
Dat lijkt mij wel een mooie tussenweg inderdaad. In elk geval voor de mensen die in de buurt van Utrecht wonen, want om nou het halve land door te reizen voor een avondje...
Maar goed, count me in!

Trouwens, heb jij ooit nog iets gehoord van dat kookclubje dat een paar CUL'ers wilden opzetten in Utrecht? Het laatste dat ik vernomen heb zijn die mislukte pogingen om een eerste meeting te organiseren.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_36334121
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:10 schreef innepin het volgende:
Ik ga vanavond lekker zondigen. Ben vandaag aangenomen op de Hogeschool vd kunsten in Utrecht voor grafisch ontwerp, en daar ben ik best trots op, dus lekker feestje

sorry, redelijk off topic
Gefeliciteerd!

Ik denk dat ik vanavond ook weer eens ga zondigen. Ik riep altijd dat ik een Whopper zou gaan halen als ik onder de 60 kilo kwam. Nu zit ik er op mijn eigen weegschaal nog net boven (60,7 ), maar ik ben begonnen met die van mijn moeder en die geeft altijd een kilo minder aan, dus daar zit ik er nu onder.
Bovendien, als ik beide weegschalen meetel mag ik twee keer het passeren van de 60 kilo vieren!

En als ik vanavond die Whopper eet waarschijnlijk drie keer, omdat ik er dan weer boven zit.
pi_36335415
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ik denk dat ik vanavond ook weer eens ga zondigen. Ik riep altijd dat ik een Whopper zou gaan halen als ik onder de 60 kilo kwam. Nu zit ik er op mijn eigen weegschaal nog net boven (60,7 ), maar ik ben begonnen met die van mijn moeder en die geeft altijd een kilo minder aan, dus daar zit ik er nu onder.
Bovendien, als ik beide weegschalen meetel mag ik twee keer het passeren van de 60 kilo vieren!

En als ik vanavond die Whopper eet waarschijnlijk drie keer, omdat ik er dan weer boven zit.
Geniet er van
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_36348592
Vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gestaan, maar hij is er nog niet uit of ik nu 67 of 67,5 weeg. Ik ga maar even uit van het ergste, anders ben ik straks misschien weer aangekomen en daar heb ik geen zin in

Quinazoline (1m62) (25,7) was 76 kilo, weegt 67,5 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -8.5
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:10:52 #255
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36348724
Geen zin meer om mn eigen gezeur te zien staan, we gaan gewoon weer door!

[ Bericht 46% gewijzigd door Klein op 25-03-2006 12:51:40 ]
pi_36348788
Hee Klein,

Ik herken het wel een beetje. Ik ben gelukkig nog niet bezig met mijn scriptie, maar altijd als ik een tijd vrij heb om thuis ergens aan te werken, komt er niks van terecht. Het is inderdaad heel moeilijk om je dan te motiveren.

Mijn enige manier om maar 1 koekje te kunnen pakken is te zorgen dat er maar 1 koekje is. Ik kan dus ook absoluut geen maat houden daarmee als ik thuis ben, dus ik zorg gewoon dat het niet in huis is. Ik heb misschien wel makkelijk praten want omdat ik alleen woon heb ik ook niemand waar ik het wel voor in huis moet halen.
Misschien kun je veel groente/fruit in huis halen en daar dan onbeperkt van eten? Dan mag je je er namelijk gewoon mee vol stoppen en voel je je achteraf niet rot waardoor je nog meer gaat eten.

Succes ermee!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 10:26:48 #257
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36348861
Ik heb ook nooit iets in huis, alleen ladingen fruit..
Maar in t weekend ben ik bij vriendlief en daar zijn altijd ladingen eten aanwezig en heel veel mensen om mij heen die daar heerlijk gebruik van maken.
Normaal gesproken heb ik daar ook geen enkel probleem mee, ik kan nu gewoon niet meer stoppen als ik begin...

Geef ik mn eigen oplossing: gewoon niet meer beginnen..
pi_36350969
Je oplossing is: méér wilskracht. Terwijl je analyse nu juist was: laat het los en wees gelukkig met wat wél lukt. Je werkt jezelf nog wat tegen.

Vergeet je vreetbui, wees trots dat je zoveel gesport hebt (en je hebt echt heel veel gesport!) en probeer voor volgende week een realistisch rooster te maken voor het werken aan je scriptie. Bedenk ook een plek waar je goed kunt werken (in de bibliotheek in plaats van thuis, bijvoorbeeld). Als je verwachtingen wat minder hoog zijn, dan kun je achteraf gewoon tevreden zijn met wat je wél hebt gedaan in plaats van jezelf kwalijk te nemen wat je níet hebt gedaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_36351012
Oh, dit is tevens een boodschap aan mezelf. Ik zit nu thuis te balen dat ik me te brak voel om aan mijn scriptie te werken (verstandskiezen getrokken). Maakt niet uit! Ga lekker civilization spelen en laat anderen voor je lopen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_36356190
Heb net boodschappen gedaan en een hele lading gezonde dingen gekocht: kerstomaatjes, radijs, komkommer enzo. Ik moet vandaag en morgen nog blokken voor een tentamen en heb de hele tijd zin in eten. Dit zou wel moeten helpen denk ik .
pi_36378311
Wat een drukte hier

Ik heb er nu even genoeg van: zit al twee weekenden/weken op rij te blokken voor een tentamen. Het begint nu dan ook echt wel ergens op te lijken, maar ik heb het er wel helemaal mee gehad. Het leuke is ook dat ik na dit tentamen weer gewoon verder kan, want in april mag ik weer twee tentamens maken waarvan ik er 1 MOET halen (allerallerallerlaatste kans).
Met het eten (of juist niet te veel eten) gaat het eigenlijk nog steeds best wel redelijk. Ik heb alleen geen tijd om te gaan bewegen door al die drukte, dus daar baal ik best van. Ook geen tijd om te ontspannen trouwens, dus ik word aardig chagrijnig zo. En nu krijg ik ook nog hoofdpijn.

Maargoed, maar weer aan de studie dan maar.
  zondag 26 maart 2006 @ 17:05:17 #262
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36381412
Sorry, quinazoline, we laten je wel zitten zo
Nog even doorblokken, heb je t straks in de zomer minder druk!!
Ik ga morgen ook beginnen met mn scriptie..

Ik heb gewoon even geen zin meer om met eten bezig te zijn.
Houd me keurig netjes, maar wil even niet meer tellen etc..
pi_36381547
Maakt niet uit hoor, want als ik niet zou moeten leren zou ik nu echt niet online zitten. Ik had er tot toen net nog wel vertrouwen in, maar nu ging ik een oud tentamen maken.
Mijn huisgenote is trouwens eieren en croissantjes aan het bakken nu en daar krijg ik HONGER van, dus ik denk dat ik maar eens een stuk komkommer ofzo ga pakken.

Het bewust eten is de enige afleiding op dit moment, dus gelukkig kan ik me daar nog wel op richten.
pi_36397926
Hm, je hebt inderdaad niet zoveel aan ons zo hè Quinazoline. Hoe is het leren gegaan?
In elk geval veel succes nog. Ik vind het erg knap dat je het nu ook volhoudt, want ik weet hoe moeilijk het is als je alleen thuis zit te blokken. Dan is eten juist zo'n lekkere afleiding van het leren...

Ik ben dit weekend nauwelijks online geweest. Zaterdag moesten we de stacaravan van mijn overleden opa, op een camping in België, helemaal leeg gaan maken zodat hij gesloopt kan worden. Uiteindelijk schoot het wel op, met een halve dag flink doorwerken hadden we alles wel weg. Erg triest, dat je zo snel iets afbreekt waar iemand jarenlang zoveel plezier van gehad heeft en (nog samen met mijn oma) zo zijn best voor heeft gedaan om er iets van te maken.
Goed, daarna zijn we met ons gezin uit eten geweest bij een Grieks restaurant. Ik had me van tevoren al voorgenomen dat ik weer eens een gewoon hoofdmenu zou nemen. Had niet verwacht dat ik er veel van op zou krijgen, omdat ik de laatste tijd nog maar heel kleine porties eet, maar uiteindelijk heb ik het toch bijna helemaal op. Ach ja, ik heb er wel van genoten, na al die maanden van salades in restaurants.
Die hamburger die ik vrijdag zou gaan halen, ging trouwens niet door. De kassamedewerkers van de Burger King deden zo lang over de bestelling van de mensen voor mij, dat ik weg moest om mijn trein te halen. Het is me niet gegund.

Vanochtend stond ik op de weegschaal en ik geloofde mijn ogen niet: 3 ons lichter dan de dag vóórdat we naar de Griek gingen! Ik begin te denken dat mijn lichaam soms een dag zondigen nodig heeft om de boel weer op gang te brengen.

Anyway, hier is dus mijn nieuwe regeltje. Ik heb het even moeten omrekenen van de ene weegschaal naar de andere maar het klopt wel ongeveer:
Mini_rulez (1m65) (22,2) was 67 kg, weegt nu 60,4 kg en wil graag 57 kg wegen. -6,6

Oh trouwens, wil iemand anders deze week de lijstjes updaten? Ik wil het ook best nog eens doen, maar anders moeten jullie het even laten weten, dan e-mail ik de lijstjes van vorige week.
pi_36398880
Ik moet weer uit gaan kijken! De laatste dagen zit ik maar iets onder de 60 kilo, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
Ik weet trouwens wel waar het probleem zit....ik moet me gewoon beperken tot 1 glas wijn op een avond en eerder naar bed gaan. Want 's avonds laat krijg ik altijd honger.

Het eten tijdens het leren is trouwens echt een gewoonte die je er lastig uit krijgt. Ik ben toen de dropjes e.d. maar gaan vervangen door wortels en rozijnen. Vooral rozijnen werkt wel omdat ze lekker klein zijn.
pi_36399113
Pfft, op het laatste moment gaat het toch nog mis. Kzit nu de laatste dingen door te kijken voor mijn tentamen en heb net een half pak cracottes op. Ben erg nerveus voor het tentamen en dat is niet echt gunstig. Gelukkig heb ik echt helemaal niks echt ongezonds in huis, maar toch. Het voelt er niet beter op.

Overigens wil ik het lijstje wel updaten deze week. Mail het txtding maar naar mij.
  maandag 27 maart 2006 @ 11:27:51 #267
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36399276
Ik ga een weekje stoppen met mn ww-programmaatje.
Niet dat ik niet aan mn lijn denk, ik vul het gewoon in mn hoofdje in en niet meer op mn computer..
Ben er gewoon even klaar mee...

Ga wel gewoon mn uurtjes sporten, vanavond direct twee lessen en morgenochtend sporten.
Morgen gaat mn zus bevallen , ze wordt ingeleid vanwege haar verschrikkeljke zwangerschap. En ik ga vandaag écht beginnen met mn scriptie... Druk, druk, druk dus...
pi_36400026
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Vanochtend stond ik op de weegschaal en ik geloofde mijn ogen niet: 3 ons lichter dan de dag vóórdat we naar de Griek gingen! Ik begin te denken dat mijn lichaam soms een dag zondigen nodig heeft om de boel weer op gang te brengen.
Het lijkt altijd zo idioot, maar het is vaak wel zo. Ik kan het ook niet verklaren. De traditionele afsluiting met chocoladetaart van een dieetclubmeeting is ook ontstaan omdat iedereen na de eerste meeting met chocoladetaart was afgevallen

Er zijn zelfs diëten die bijv. 1x in de 2 weken een dagje alles eten waar je zin in hebt hebben ingebouwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36400365
Zou een half pak cracottes ook helpen om af te vallen?

De stress begint toe te slaan. Ik heb nog nooit zoveel geleerd voor een tentamen heb ik het idee en ik moet het ook echt halen en het is pas om 14 uur en het is zo'n belangrijk tentamen en... en....
Mijn potloden zijn geslepen, nieuwe batterijen in mij rekenmachine, alles in mijn tas, twintig keer gecheckt enz.

Stress helpt ook om af te vallen he? Dat komt wel goed dan.
pi_36400768
quote:
Op maandag 27 maart 2006 11:27 schreef Klein het volgende:
Ik ga een weekje stoppen met mn ww-programmaatje.
Niet dat ik niet aan mn lijn denk, ik vul het gewoon in mn hoofdje in en niet meer op mn computer..
Ben er gewoon even klaar mee...

Ga wel gewoon mn uurtjes sporten, vanavond direct twee lessen en morgenochtend sporten.
Morgen gaat mn zus bevallen , ze wordt ingeleid vanwege haar verschrikkeljke zwangerschap. En ik ga vandaag écht beginnen met mn scriptie... Druk, druk, druk dus...
Je weet onderhand toch wel wat je wel en niet mag hebben. Eventjes wat losser ermee omgaan kan inderdaad wel fijn zijn, dat doe ik ook af en toe.

Spannend van je zus, ik hoop dat alles goed gaat!
pi_36400810
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:07 schreef Quinazoline het volgende:
Zou een half pak cracottes ook helpen om af te vallen?

De stress begint toe te slaan. Ik heb nog nooit zoveel geleerd voor een tentamen heb ik het idee en ik moet het ook echt halen en het is pas om 14 uur en het is zo'n belangrijk tentamen en... en....
Mijn potloden zijn geslepen, nieuwe batterijen in mij rekenmachine, alles in mijn tas, twintig keer gecheckt enz.

Stress helpt ook om af te vallen he? Dat komt wel goed dan.
Als het helpt tegen de stress, is dat net zo goed.
Met zo'n goede voorbereiding moet het wel goed gaan, toch? Veel succes straks!
Ohja, ik zal je het txt-je dadelijk even mailen.
  maandag 27 maart 2006 @ 12:42:51 #272
3744 Kleintje
op en top!
pi_36401432
Klein, ik vul het al weken alleen nog maar in mijn hoofd in. Je bent je gewoon bewuster van dingen.
Hier gaat het erg lekker
Hele weekend is goed gegaan, behalve dat ik zondag na een lekkere wandeling een mac. flurry op heb.
De weegschaal stond keurig op 62,0 vanmorgen, dus ik blijf keurig rond het gewicht.
Hoop dondedag wel 61,5 te zijn.
pi_36401604
Af en toe als ik niet weet hoe het uitkomt vul ik in op overgewicht.nl wat ik gegeten heb, dan gebruik ik het om te controleren zegmaar, hoewel mijn idee meestal wel goed zit. Op den duur weet je inderdaad wel wat je wel en niet kunt eten.

* Quinazoline gaat nu de fiets pakken en naar de Uithof toe: tentamen maken .
pi_36403035
BubblegumBarbie (1m65) (23.14) was 66 kg, weegt nu 62,5 kg en wil graag 54 kg wegen, -3,5

pi_36403276
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:44 schreef BubblegumBarbie het volgende:
BubblegumBarbie (1m65) (23.14) was 66 kg, weegt nu 62,5 kg en wil graag 54 kg wegen, -3,5

Ik ben ook ongeveer 1.65 (1.66) en dan is 58 een gezond gewicht. Alles daaronder is ondergewicht. Het lijkt me dus verstandig dat je niet teveel gaat afvallen.
pi_36403640
Nou Ymme, ik denk niet dat 54 kilo echt een groot probleem is hoor. Misschien is BubblegumBarbie gewoon wat smaller.
Sanity is (not) statistical
pi_36403719
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:53 schreef ymme het volgende:

[..]

Ik ben ook ongeveer 1.65 (1.66) en dan is 58 een gezond gewicht. Alles daaronder is ondergewicht. Het lijkt me dus verstandig dat je niet teveel gaat afvallen.
Nou, met 54 kilo bij 1m65 heb je toch nog een BMI van 19,8. Niet dat iedereen graatmager zou moeten zijn ofzo, maar je streefgewicht is toch een kwestie van persoonlijke smaak en zó ontzettend laag is dit nou ook weer niet.

Mijn persoonlijke streefgewicht is ook 55 kilo. Ik weet dat het erg weinig lijkt,en toen ik begon had ik ook zoiets van "zoveel minder, dat gaat me nooit lukken, ik ben allang blij als ik weer in maat 38 pas!" Toen kon ik me daar eigenlijk verder niet veel bij voorstellen, ik wist alleen dat ik niet meer zo dik/mollig wilde zijn als ik toen was en die magische maat 38 leek me al heel wat.
Nu ik in de buurt van mijn oorspronkelijke streefgewicht kom en inderdaad maat 38 weer aan kan, heb ik veel meer zicht op wat dat dan in de praktijk betekent en heb ik het gevoel dat het nog nét niet helemaal is zoals ik het wil hebben. Daarnaast gaat bij mij het lijnen tot nu toe ook best redelijk, ik ben het absoluut nog niet zo zat dat ik er het liefst vandaag mee wil stoppen. Daarom heb ik toch het idee dat die laatste paar kilo er ook nog wel bij kunnen, en dat ik net zo goed nog even kan doorgaan nu ik toch al zo ver gekomen ben, om het écht af te maken. Dan kan ik niet alleen zeggen dat ik niet meer te dik ben (wat van tevoren al heel wat leek), maar kan ik echt helemaal blij zijn met mijn figuur.
  maandag 27 maart 2006 @ 14:29:12 #278
3744 Kleintje
op en top!
pi_36404337
BMI blijft toch persoonsafhankelijk

Ik ben tenger van mezelf. Dus als ik kan met 55 kilo nog mollig lijken, terwijl als je breder bent het dus niet opvalt.
pi_36404370
Ja, volgens mij ligt de ondergrens ook ergens bij 18,5 of zo. Kijk, een kennis van m'n moeder is 1.85 en 58 kilo, dan ben je echt te ver heen, maar voor iemand van twintig cm. korter zou ik me daar niet druk om maken =) Sowieso zit het ook niet in die drie kilo. Ik bedoel, die BMI kijkt niet naar hoe je gebouwd bent of zo. Als ik aan mijn maximumgewicht van 69 zit volgens de BMI dan ben ik niet dik, en als ik aan het minimumgewicht van 51 zou zitten zou ik echt uit verhouding dun zijn. (Haha, ik moet er ook niet aan denken dat ik nu nog bijna 31 kilo af moest gaan vallen ipv 16,6 =D).
pi_36404461
Ik heb nog wel andere tabelletjes als mensen belangstelling hebben; daar heb je dan even een meetlint voor nodig om bepaalde botdelen op te meten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36404514
Oh ja, leuk. Ik ben dol op meten en tabelletjes =P
pi_36404725
Ik ook
pi_36404841
Ik kan het boekje zo snel niet vinden Jullie houden het van me te goed.
pi_36405033
Ok, dan heb ik het mis
  maandag 27 maart 2006 @ 20:01:19 #285
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36414428
Net weer twee uurtjes gesport
Lekker, lekker, lekker...
En ik ga nu heerlijk op de bank hangen tv kijken met een bakje magere aardbeienyoghurt mét verse aardbeien... Een aanrader, is zooooooooow lekker

Om nog even terug te komen op jullie.. ik heb idd ook een 'mollig postuur' met korte stevige benen.. Daardoor lijk ik nooit echt slank..
pi_36420027
Het is dus toch weer goed gekomen met mij. Tentamen is achter de rug, uitslag is even afwachten.
Die cracottes vielen uiteindelijk wel mee, omdat ik geen zin meer had in lunch door de zenuwen. Omdat ik gewoon heb gegeten vanavond is het toch nog een gewone goede dag geworden.

TT weet ik nog niet of ik het gehaald heb, maar dat zien we dan wel weer.
pi_36425520
Je kunt er nu toch niks meer aan veranderen he?
pi_36425808
Precies, en nu ik weer een halve kilo kwijt ben ben ik toch wel weer blij

Quinazoline (1m62) (25,5) was 76 kilo, weegt 67 kilo en wil graag proberen ooit 65 kilo te wegen -8.5
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:50:48 #289
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36427614
Het lijkt wel of iedereen die hier even wat extra snoept ook extra afvalt!!
Hebben we een nieuwe afvaltheorie ontdekt?
Kom nu wel erg in de verleiding om hem ook uit te proberen...

Ik werd vanochtend om 8.35 wakker en stond om 9.00 uur te steppen in de sportschool!!!
Vond ik wel goed van mezelf want mijn bedje was ook nog heerlijk warm..

Mn zus is nu aan t bevallen , ben zo benieuwd....
pi_36427752
Gefeliciteerd!! (met de bevalling van je zus) schiet het al een beetje op of gaat het moeilijk? Hoe hou jij het vol al dat sporten, ik ben na 1 avond sporten alweer een paar weken sport moe.. Heb je tips om het leuk te gaan vinden?
En net wat je zegt, ik heb ook een mollig postuur met korte beentjes, daarom wil ik juist wat meer afvallen zodat ik er toch nog wat slanker uitzie.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 10:59:08 #291
3744 Kleintje
op en top!
pi_36427848
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 10:50 schreef Klein het volgende:
Het lijkt wel of iedereen die hier even wat extra snoept ook extra afvalt!!
Hebben we een nieuwe afvaltheorie ontdekt?
Kom nu wel erg in de verleiding om hem ook uit te proberen...
Als eerste...
Spannend!!! Straks een neefje of nichtje!!!
Alvast gefeliciteerd.

Ik denk dat het komt omdat we te streng voor onszelf zijn.
Niet genoeg vet nemen, niet genoeg voedingsstoffen en het kacheltje daarom op reserves draait. Je stookt het vuurtje even op waardoor je lichaam weer wat kan verbranden...
pi_36428141
Leuk joh van die bevalling! Knap dat je nog gaat sporten want ik zou alleen maar thuis naast de telefoon kunnen zitten volgens mij.

Ik denk dat je misschien wel gelijk hebt Kleintje, we moeten dus nog meer eten om af te vallen . Toch wel lekker als dat zo is. Ik merk dat ik (op normale) dagen met mijn tegenwoordig normale eetpatroon gewoon netjes de juiste hoeveel calorieen eet. Op echte snoep-aanvallen na is het gezond eten/leven dus een gewoonte geworden.

Ik weet ook niet hoe het komt dat ik het sporten beter volhoudt. Misschien omdat ik merk dat mijn conditie er echt van vooruit gaat. Ik ben naderhand ook wel moe, maar ik houd er toch wel een heel goed gevoel aan over. Ook mijn vriend vindt het heel goed als ik ga sporten, dus dat motiveert ook nog eens. Hij moet vaak 's avonds ook gewoon studeren of andere dingen doen, dus dan kan ik kiezen tussen sporten en tv kijken. En tv kijken kan ook na het sporten nog .
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:15:02 #293
3744 Kleintje
op en top!
pi_36428271
Q, heb jij met de berekening naar juiste hoeveelheden eten ook rekening gehouden met sporten?
Want vergeet niet dat je daardoor extra verbrand. Dus dat je lichaam misschien weer net te weinig krijgt...
pi_36428752
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:15 schreef Kleintje het volgende:
Q, heb jij met de berekening naar juiste hoeveelheden eten ook rekening gehouden met sporten?
Want vergeet niet dat je daardoor extra verbrand. Dus dat je lichaam misschien weer net te weinig krijgt...
Uhm, ik gebruik het ding van het voedingscentrum op www.overgewicht.nl . Daar heb ik mijn gewicht en lengte ingevuld, en dat ik 1-3 uur intensief beweeg per week en verder vooral zittend werk doe. Dus dat zou gewoon goed moeten uitkomen dan. Ik kom in ieder geval wel boven minimale hoeveelheid calorieen per dag uit.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:44:21 #295
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36429139
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:10 schreef Quinazoline het volgende:
Leuk joh van die bevalling! Knap dat je nog gaat sporten want ik zou alleen maar thuis naast de telefoon kunnen zitten volgens mij.
Mobiel lag ook in mijn handdoek verstopt in de sportzaal
Ik ga nu die kant op, er is nog niets bekend, maar dan ben ik iig in de buurt, haha
Ze is vanochtend om 8 uur ingeleid, dus dat kan nog wel even duren..
  dinsdag 28 maart 2006 @ 12:29:48 #296
139452 gaai
zwarte poes
pi_36430372
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:30 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Uhm, ik gebruik het ding van het voedingscentrum op www.overgewicht.nl . Daar heb ik mijn gewicht en lengte ingevuld, en dat ik 1-3 uur intensief beweeg per week en verder vooral zittend werk doe. Dus dat zou gewoon goed moeten uitkomen dan. Ik kom in ieder geval wel boven minimale hoeveelheid calorieen per dag uit.
Wat een handige site, dank je !

hoef ik zelf niet steeds te rekenen, daar raak ik maar obsessief van

en trouwens:
gaai (1m60) (22,3) was 58 kg, weegt nu 57 kg en wil graag 52 kg wegen. -1
*I just realized.....i don't care*
pi_36436843
Klein, is er al nieuws? Hoe is het gegaan met je zus?
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:30 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb mijn gegevens daar net ook even ingevuld, maar om boven de 1200 kcal per dag te zitten moet ik meer dan 6 maanden over die laatste paar kilo doen! Er zal wel wat in zitten, maar ik geloof toch niet dat ik er echt zes maanden voor nodig zal hebben om het gezond te kunnen doen. Ik blijf toch maar bij het WW-programma denk ik. De hele tijd tussendoor switchen heeft ook weinig zin, ook al ben ik het invullen van punten wel eens zat en doe ik het nu ook meer op gevoel.

Vanavond met mijn ouders bij een kennis eten, ik hoop dat ze iets redelijk magers heeft maar anders moet ik maar een keertje zondigen. Ik ga morgen terug naar Utrecht en dan ga ik toch weer sporten.
pi_36436894
Volgens mij is het ook zo dat ze proberen om je om het einde een 'normale' hoeveelheid te laten eten? Dus dat je op het eind juist ook heel langzaam moet afvallen? Of begrijp ik je nu verkeerd?
pi_36437331
Gut zeg, ik ben weer eens een weekendje bij mijn moeder thuis geweest, en ik weeg spontaan twee (!) kilo meer. Ik word daar altijd zo volgepropt, heb m'n normale routine niet, drink minder water en kan op de een of andere manier ook niet zomaar nee zeggen tegen al het lekkers daar

Zucht.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 28 maart 2006 @ 16:29:24 #300
126246 Klein
Klein maar fijn
pi_36437650
De baby laat nog even op zich wachten, de baarmoederhals was nog niet wijd genoeg ofzo?
Naja het komt nu waarschijnlijk morgen...

Moet ook wel want ik heb net te horen gekregen dat ik weer bij mijn oude werkgever terecht kan en mag donderdag direct al beginnen!
Eindelijk geen geldgezeur meer en wat beweging overdag...
Mn luie-bank-hang-dagen waren best lekker, maar niet zo vaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')