Dan zou ik minimaal 68 moeten wegen... en daar wil ik nou juist vanaf...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, je moet minimaal het getal -10 wegen, dan snap ik het!
Kon je idd maar plaatselijk afvallen, zou ik ook een groot voorstander van zijn!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef Kleintje het volgende:
Mijn gezicht moet juist niet dunner.
Kont, bovenbenen, heupen, taille (ietsjes maar) en bovenarmen.
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:57 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met twee vriendinnen die ik al heel lang niet gezien heb. We gaan tapas eten. Wordt ook niet heel makkelijk denk ik, maar ik ben verder vandaag goed bezig, en verder ook geen 'slechte' dingen in het vooruitzicht. Ga dus gewoon wel genieten, maar wel bewust kiezen wat ik neem.
Dat is nou juist t probleem..als we uit eten gaan wil hij dat ik gewoon pizza neem zoals normaal..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Klein, je kan rustig uit eten gaan hoorMaar ik zie niet in waarom je niet iets anders kan nemen zoals een stukje gegrild vlees met wat patatjes en salade. Pizza salami is niet echt een keuze die ik zou maken op dieet. Je kan toch gewoon wel gezellig uit eten en dan juist niet nemen waar jij je ongelukkig bij voelt?
(daarbij is het onmogelijk om bijv. een pond aan te komen van een keertje uit eten. Dan moet je 3500 kcal meer eten dan normaal. Dus je dagelijkse behoefte (zeg 2200 kcal + 3500 kcal = 5700 kcal op 1 dag. Succes)
Hoewel het dus onmogelijk is voelt het wel zo. Maargoed, dan moet ik dat gevoel maar even opnemen als een extra motivatie.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef Isabeau het volgende:
(daarbij is het onmogelijk om bijv. een pond aan te komen van een keertje uit eten. Dan moet je 3500 kcal meer eten dan normaal. Dus je dagelijkse behoefte (zeg 2200 kcal + 3500 kcal = 5700 kcal op 1 dag. Succes)
ik denk dat ik in het verleden wel eens dagen had waarop ik wel zo'n 5000 kcal op een dag atquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:42 schreef Quinazoline het volgende:
Hoewel het dus onmogelijk is voelt het wel zo. Maargoed, dan moet ik dat gevoel maar even opnemen als een extra motivatie.
Voor de grap in de Eetmeter ingevoerd: 6085 kcalquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:46 schreef Isabeau het volgende:
ik denk dat ik in het verleden wel eens dagen had waarop ik wel zo'n 5000 kcal op een dag atBijv: gewoon ontbijt, lunch, 's avonds papat, frikandellen, veel mayonaise, pak chocoladeslagroomvla met extra slagroom (veel), chocoladereep, zak m&m's, zak chips, paar glazen gewone cola, koekjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |