Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Deepthroaten is niet goed voor je.
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra jij alle kamers geschilderd hebt en de keuken er in hebt gebouwd
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!
huwelijk, mutsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
Van een aanrijding? Een moord? Een inbraak?
MaMa heeft een TheaterPaPa gevonden?quote:
*LOL* Een theaterthaiboy?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
MaMa heeft een TheaterPaPa gevonden?
Ieuw, koopt TheaterMaMa liefde?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Een theaterthaiboy?Neuh.
Van een goede vriendin van mij
Als vervent knutselaar heb je natuurlijk voor een paar euri zo'n speciaal schaartje gekocht waardoor het in een paar minuten geknipt isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:45 schreef DennisMoore het volgende:
Luxaflex op maat maken... 2 stuks x 180cm moet worden 2 stuks x 175cm.
Een paar duizend keer 2,5 cm eraf dus.
*knip*.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:47 schreef error het volgende:
Als vervent knutselaar heb je natuurlijk voor een paar euri zo'n speciaal schaartje gekocht waardoor het in een paar minuten geknipt is
KnutselDMquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard..
Gaat prima, met dat schaartje.
Ah, dan weet ik je te vinden mocht ik ook luxaflexjes kopenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Uiteraard..
Gaat prima, met dat schaartje.
toch wel een bot ijzerzaagje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:16 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... en nu was een dremel-achtig iets wel handig ook, denk ik.
*met ijzerzaagje kloot*
Bij de Vestdingen Gigant.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:23 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik zo'n vestding kopen?
Ja hoor. Gewoon heen en weer blijven halenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Natuurlijk...
Die dingen zijn toch zelf-slijpend?
Daar lijkt het niet echt op...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Weemz het volgende:
Ik denk dat hij Gilles de la Tourette heeft...
So de ju... neem toch een pilletje...of 10...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef wonderer het volgende:
http://www.break.com/index/patiencechild.html
Onbegrijpelijk...
jammer inderdaad dat veel mensen bij schelden etc meteen denken aan gilles de la tourette terwijl dat niet eens zo hoeft te zijn! wat deuce bigalow allemaal kan veroorzakenquote:
Bleeeeh, wat ben jij dom.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Weemz het volgende:
Ik denk dat hij Gilles de la Tourette heeft...
Dat haarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:23 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik zo'n vestding kopen?
quote:
Prachtig. En nuttige besteding van je strijkplankquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
*puf*
Klaar. En ik heb maar liefst 1mm speling..
Da's mijn Blokker Workmate ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:58 schreef wonderer het volgende:
Prachtig. En nuttige besteding van je strijkplank
*betuigt respect*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's mijn Blokker Workmate ja!.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
*puf*
Klaar. En ik heb maar liefst 1mm speling..
quote:
Bij een verzekeringsmaatschappij, adm. medewerkerquote:
Dat is wel erg rap inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bij een verzekeringsmaatschappij, adm. medewerkerIk wilde er nét eentje voor mezelf aannemen eigenlijk
Nee maar wel dus adm. medewerker, brieven opstellen mbt rekeningen geloof ik, en zelfs vragen over nota's beantwoorden enz enz. Ik ben aangenomen door mijn uitgebreide cv (ja ik Fok zoveel dat je bijna zou vergeten dat ik altijd erg veel heb gewerkt, eerder) en de positieve referentie. Hoef niet eens een gesprek
Woensdag eerste echte contact met het uitzendbureau gehad en dinsdag kan ik al beginnen
Top! Goed gedaanquote:
lol ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |