How minimalisticquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava luistert naar Terry Riley - Poppy Nogood and the Phantom Band
Kan het soms wel waarderen, maar ik heb mijn grenzen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helemaal mijn muziek
Nu, grenzen heb ik niet, ik vind alleen niet alles mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kan het soms wel waarderen, maar ik heb mijn grenzen.
Hm, dus maar 'ns Schulze proberen, dankquote:Heb ergens in een massieve Schulze CD-set een track genaamd 'Study for Terry Reily'... uit 1971.
Schulze is pure electronica... lange sequencer tracks van 30 a 40 minuten zijn geen uitzondering.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, grenzen heb ik niet, ik vind alleen niet alles mooi
(en dat wil nog wel eens veranderen)
[..]
Hm, dus maar 'ns Schulze proberen, dank
Och ik ben wel wat gewend hoor, 'k heb zo ook bijvoorbeeld Philip Glass - music in twelve parts, en die twaalf delen zijn elk zo'n twintig minuten (maar 't is eigenlijk één achtereenvolgend muziekstuk)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Schulze is pure electronica... lange sequencer tracks van 30 a 40 minuten zijn geen uitzondering.
Muziek waarbij de componist de invulling aan de luisteraar overlaat... very nice indeed. Ik kan geen favoriete Klaus Schulze album noemen... I have too many of them.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Och ik ben wel wat gewend hoor, 'k heb zo ook bijvoorbeeld Philip Glass - music in twelve parts, en die twaalf delen zijn elk zo'n twintig minuten (maar 't is eigenlijk één achtereenvolgend muziekstuk)
Maar ik heb ook muziek van bijv. Jean Sibelius, die stukken heeft van 20 minuten, die zeg maar een heel leven uitbeelden. En hij heeft ook stukken geschreven die nauwelijks meer dan een minuut zijn, maar die zó intens zijn dat ze een eeuwigheid lijken, maar als 't stuk afgelopen is, smacht je naar meer.
eigenlijk wilde ik in eerste instantie vragen zo vroeg al gesport?quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ik mag 1 kamer verhuren jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
woesh! zeg kan ik niet bij jou in onderhuur
Bijna goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Brievenbus, fietsenberging, balkondeur, huisdeur...![]()
We hebben niet allemaal van nature zo'n goddelijke tint als die gastjes waar jij op valt! (en we sommigen van ons vinden het wel erg om zo bleek te zien dat je de anderen ziet liggen ; ) )quote:
Ik vind bleek mooi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal van nature zo'n goddelijke tint als die gastjes waar jij op valt! (en we sommigen van ons vinden het wel erg om zo bleek te zien dat je de anderen ziet liggen ; ) )
Maar van die puur enorm zonnebankbruine huidjes is inderdaad
Ik heb geen blond haar (meer).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind bleek mooi..
Als je mooi blond haar hebt vind ik zo'n vies bruin huidje lelijkig.
Maar een lichtgebronsd tintje ziet er vaak wat gezonder en dus leuker uit dan een bleek gezicht.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef TehRockstar het volgende:
Ik vind bleek mooi..
Als je mooi blond haar hebt vind ik zo'n vies bruin huidje lelijkig.
Oh, oke, dan is het goed.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb geen blond haar (meer).
En het is niet voor een bruine huid, het is om het enorme marmerspierbleekwitte er af te halen.
(en hij was gratis (kado) want zelf zou ik 'm nooit kopen)
Ja ik denk ik moet me natuurlijk wel ff verdedigen. Want zonder jouw goedkeuring had ik dat ding van het balkon geflikkerdquote:
Niet zo pesten, jij, Andjol, jij!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk ik moet me natuurlijk wel ff verdedigen. Want zonder jouw goedkeuring had ik dat ding van het balkon geflikkerd
He, meterkast had ik moeten weten, ik herken de sleutel zelfs. En ik wist niet of je wel een gemeenschappelijke voordeur hebt, maar ja dus.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bijna goed
Brievenbus, algemene voordeur/gemeenschappelijke tuin, eigen voordeur/balkondeur/berging, meterkast.
Waarom heeft een meterkast in godesnaam een eigen sleutel?(ja nou ja hij zit wel aan de buitenkant, maar waarom is dat niet gewoon de voordeursleutel?
)
Deepthroaten is niet goed voor je.quote:
Zodra jij alle kamers geschilderd hebt en de keuken er in hebt gebouwdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef wonderer het volgende:
Angel! Feli! *knuffel*
Wanneer ga je er nou echt wonen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |