How minimalisticquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
* vanitasvanitatumetomniava luistert naar Terry Riley - Poppy Nogood and the Phantom Band
Kan het soms wel waarderen, maar ik heb mijn grenzen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Helemaal mijn muziek
Nu, grenzen heb ik niet, ik vind alleen niet alles mooiquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Kan het soms wel waarderen, maar ik heb mijn grenzen.
Hm, dus maar 'ns Schulze proberen, dankquote:Heb ergens in een massieve Schulze CD-set een track genaamd 'Study for Terry Reily'... uit 1971.
Schulze is pure electronica... lange sequencer tracks van 30 a 40 minuten zijn geen uitzondering.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu, grenzen heb ik niet, ik vind alleen niet alles mooi
(en dat wil nog wel eens veranderen)
[..]
Hm, dus maar 'ns Schulze proberen, dank
Och ik ben wel wat gewend hoor, 'k heb zo ook bijvoorbeeld Philip Glass - music in twelve parts, en die twaalf delen zijn elk zo'n twintig minuten (maar 't is eigenlijk één achtereenvolgend muziekstuk)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Schulze is pure electronica... lange sequencer tracks van 30 a 40 minuten zijn geen uitzondering.
Muziek waarbij de componist de invulling aan de luisteraar overlaat... very nice indeed. Ik kan geen favoriete Klaus Schulze album noemen... I have too many of them.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Och ik ben wel wat gewend hoor, 'k heb zo ook bijvoorbeeld Philip Glass - music in twelve parts, en die twaalf delen zijn elk zo'n twintig minuten (maar 't is eigenlijk één achtereenvolgend muziekstuk)
Maar ik heb ook muziek van bijv. Jean Sibelius, die stukken heeft van 20 minuten, die zeg maar een heel leven uitbeelden. En hij heeft ook stukken geschreven die nauwelijks meer dan een minuut zijn, maar die zó intens zijn dat ze een eeuwigheid lijken, maar als 't stuk afgelopen is, smacht je naar meer.
eigenlijk wilde ik in eerste instantie vragen zo vroeg al gesport?quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ik mag 1 kamer verhuren jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
woesh! zeg kan ik niet bij jou in onderhuur
Bijna goedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:30 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Brievenbus, fietsenberging, balkondeur, huisdeur...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |