Daar lijkt het niet echt op...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Weemz het volgende:
Ik denk dat hij Gilles de la Tourette heeft...
So de ju... neem toch een pilletje...of 10...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:49 schreef wonderer het volgende:
http://www.break.com/index/patiencechild.html
Onbegrijpelijk...
jammer inderdaad dat veel mensen bij schelden etc meteen denken aan gilles de la tourette terwijl dat niet eens zo hoeft te zijn! wat deuce bigalow allemaal kan veroorzakenquote:
Bleeeeh, wat ben jij dom.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:50 schreef Weemz het volgende:
Ik denk dat hij Gilles de la Tourette heeft...
Dat haarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:23 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik zo'n vestding kopen?
quote:
Prachtig. En nuttige besteding van je strijkplankquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
*puf*
Klaar. En ik heb maar liefst 1mm speling..
Da's mijn Blokker Workmate ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:58 schreef wonderer het volgende:
Prachtig. En nuttige besteding van je strijkplank
*betuigt respect*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's mijn Blokker Workmate ja!.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
*puf*
Klaar. En ik heb maar liefst 1mm speling..
quote:
Bij een verzekeringsmaatschappij, adm. medewerkerquote:
Dat is wel erg rap inderdaadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bij een verzekeringsmaatschappij, adm. medewerkerIk wilde er nét eentje voor mezelf aannemen eigenlijk
Nee maar wel dus adm. medewerker, brieven opstellen mbt rekeningen geloof ik, en zelfs vragen over nota's beantwoorden enz enz. Ik ben aangenomen door mijn uitgebreide cv (ja ik Fok zoveel dat je bijna zou vergeten dat ik altijd erg veel heb gewerkt, eerder) en de positieve referentie. Hoef niet eens een gesprek
Woensdag eerste echte contact met het uitzendbureau gehad en dinsdag kan ik al beginnen
Top! Goed gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |