he shitquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef HMaster-II het volgende:
Hartslag van 300 over 80 nu..
Trouwens; mag ik hier ook een overleden huishond melden?? Het zit echt in de lucht.. damn
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef HMaster-II het volgende:
Hartslag van 300 over 80 nu..
Trouwens; mag ik hier ook een overleden huishond melden?? Het zit echt in de lucht.. damn
quote:
Die ja. Daarmee kan ik met een 85mm lens zakken tot 1/20 en bij de 500mm heb ik de 1/125 al makkelijk gehaald. Maar goed, ik ben geen referentie, heb een behoorlijk vaste hand.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:15 schreef Ynske het volgende:
@ultra_ivo, die wat je bij de meet bij je had?
is t niet mogelijk om daar nog mee te trillen? dat vroeg ik me toen ook al af
Godver...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Quinazoline het volgende:
Nou dan doe ik ook mee: Ik hoor net dat m'n oom overleden is. 59 jaar.
Nou dat had ik gister inderdaad....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Godver...
Hey gecondoleerd, en sterkte
zo en NU moet t afgelopen zijn met al die mensen en dieren die sterven
Jee hebben jullie dat ook als je de griep of zo hebt dat je zo emotioneel als een kweet neit wat bent?
kan gewoon niets verdragen en heb steeds dat ik tegen mijn tranen zit te vechten
Ook gecondoleerd Quinaz.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:58 schreef Quinazoline het volgende:
Nou dan doe ik ook mee: Ik hoor net dat m'n oom overleden is. 59 jaar.
Ik heb net heel lang behang staan plukken, maar dat tempert mijn stuiteren nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:59 schreef CocaColaLight het volgende:
Voor de rest sluit ik me bij Xilantof wat het vrolijk zijn betreft. Alleen dat actief zit er niet meer in na 1,5 uur sportschool.
mischien moet je dat dan juist niet doen, weglopen voor je problemen helpt meestal niet.... soms wel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:42 schreef Kleintje het volgende:
Gecondoleerd Quinaz.
Hier geen drama's.
Maar wel iemand die met zichzelf in de knoei zit en die het liefst vandaag nog gaat emigreren..
Eensch.quote:
Iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Eensch.![]()
Kom op jongens, het is kutnieuws, maar het is ook lente aan het worden! De dagen worden langer!![]()
ahh ook een shoot zaterdagquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
IddEn ik heb dit weekend twee shoots en volgende week ook weer eentje
Ik doe de jouwe, als jij de mijne doet, ok?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef Re het volgende:
[..]
ahh ook een shoot zaterdag
en moet nog een zooi verwerken ook, iemand volunteer?
Je bent er nog gewoon hoorquote:
hehe stuk of 2500 nog, zeker weten?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik doe de jouwe, als jij de mijne doet, ok?
Het is voor een voor mij onbekende 12 jarige jongen die mij via mijn site heeft gemail voor wat info voor zijn werkstuk. Best aandoenlijk enzo maar ik heb niet zo vreselijk veel tijd om zelf van alles te gaan schrijven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:59 schreef PoseidonVS het volgende:
Heeft hier iemand toevallig een linkje met een simpele uitleg over wat voor soorten camera's er zijn?
Bij voorkeuk en het nederland en begrijpbaar voor een twaalfjarig zodat ik niet alles hoef te herschrijven.
Ja, geweldig,linkje?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
en als je wat sites geeft over belichtingstechnieken, hoe een DSLR werkt enzo? met zo'n mooi tekeningetje erbij...doen het ook altijd goed op werkstukken
joh!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zal straks op mijn werk ff Googelen...heb nu geen tijd meer.
Maar Google is ook jouw vriend hoor
Goedzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:19 schreef Kleintje het volgende:
Goedemorgen allen!!!!
Zo, vandaag schijnt de zon weer in mijn hoofd.
Dit gaat zoveel beter worden...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Goedzo
Ik stuiter ook vrolijk verder
Soms heb ik weer ineens zo'n boost. En die heb ik deze week "toevallig"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:24 schreef Kleintje het volgende:
Xil, waar haal je de energie vandaan...
meestal niet, maar voor mij was het wel de oplossing om mijn leven weer op de rails te krijgen en weer gelukkig te kunnen zijn. ok de afstand viel dan ook wel mee (limburg naar utrecht)quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:17 schreef Muk het volgende:
[..]
mischien moet je dat dan juist niet doen, weglopen voor je problemen helpt meestal niet.... soms wel.
Cruesli is echt niet fijn om door je neus te nuttigen hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:29 schreef Kleintje het volgende:
Geef nou maar toe.. je hebt gesnoven Xil.
Hoi Ynske....
Ben je je spatie kwijt?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:36 schreef Kleintje het volgende:
Neuh, cruesli lijkt me ook niet lekker in mijn neus.
Wathebbiedandaanomzohyperteworduh?
de liefde doet wonderen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ben je je spatie kwijt?
En och... een aantal dingen lopen ineens weer wat soepeler.
en verder:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |