Je hebt heel duidelijk twee soorten foto's gemaakt hier. Foto's die verslag doen van wat er gebeurde en wat artistiekere foto's. De eerste soort is vooral interessant voor de betrokkenen, de tweede voor iedereen. Ms iets om in je achterhoofd te houden bij de selectie die je maakt.
![]()
#1: Leuk. Fijne compo, lekker contrast. Jammer van die donkere weerspiegeling linksboven, maar dat zal je niet in de hand gehad hebben
#2: een uhm... ehhh.. dinges, is het niet? Ik ben dansliefhebber, maar dit zegt me niets. Om het lijnenspel had je het ook niet hoeven doen. Met andere woorden, ik begrijp m niet. Niet jouw probleem overigens, eerder het mijne.
#4: Goed gezien, mooi lijnenspel, leuk gecropt. Cloon nog even die grijze dinges weg, die nu uit het been lijkt te groeien.
#6: Hij's fijn
![]()
Knappe pose, knap vastgelegd, en goed opgelet bij het croppen. Petje af.
#7: Vind ik minder. Voor een actiefoto is ie te beperkt (we zien de rest van de actie niet) en als pure artistieke foto boeit ie me niet genoeg. Bovendien zit er bewegingsonscherpte in, wat geen punt was geweest als we de hele actie zouden zien, maar nu wel. Dat geforceerde schuine hoeft van mij ook niet zo.
#10: De herhaling is goed gezien, en je hebt je camerastandount goed gekozen. Ik had m mooier gevonden als je je camera recht gehouden had en als je m links net iets ruimer gecropt had. De wegvallende armen van het voorste meisje zijn geen probleem, maar twee keer die wegvallende schoenrandjes links verstoren het beeld.
#13: Leuke foto, less is more. Prettige vlakverdeling en vooral een lekkere bewerking
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:09 schreef ableton het volgende:Ook al heeft het schroeven aan ruis, kleur en witbalans veel aan scherpte van de foto's afgedaan.
![]()
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Zou het niet gewoon aan het verkleinen liggen?
Mijn DeviantART gallery,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd