Dan is het maar goed dat je egaa niet onelegant aan haar neus staat te trekkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef ableton het volgende:
Dank dank Ronald8 is juist bijzonder, de rechter is mijn egaa
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je egaa niet onelegant aan haar neus staat te trekken
*vriendin-quote-mode: een pulk in de neus, bevordert het dansen maar niet heusquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je egaa niet onelegant aan haar neus staat te trekken
Als je wilt kan ik ze voor je hosten. Mail ze naar mijn adres in mijn profiel en ze staan er direct op.quote:De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
Nog 10 minutenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:38 schreef aapstok het volgende:
ben wel benieuwd
Ik heb serieus geen idee wat het betekentquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:14 schreef 4Vita het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik ze voor je hosten. Mail ze naar mijn adres in mijn profiel en ze staan er direct op.
Sommige providers hanteren een maximale hoeveelheid bandbreedte per dag die je voor je home page mag gebruiken. Met fotos op Fok! ga je vrij snel door die bandbreedte heen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:37 schreef ableton het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen idee wat het betekentteveel foto's op mijn site?
Ow en dank iedereen voor het commentaar, dat en koffie houden mij staande vandaag![]()
En wat kan ik daar aan doen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Sommige providers hanteren een maximale hoeveelheid bandbreedte per dag die je voor je home page mag gebruiken. Met fotos op Fok! ga je vrij snel door die bandbreedte heen.
op een andere webserver zetten. Dat bedoel ik met hosten. Ik plaats ze op mijn dedicated server zodat jij geen limiet hebt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:44 schreef ableton het volgende:
[..]
En wat kan ik daar aan doen?
@Tonytony........................................ : jups maar al bijna een jaar niet meer hoor![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:09 schreef ableton het volgende:
Ook al heeft het schroeven aan ruis, kleur en witbalans veel aan scherpte van de foto's afgedaan.
Thanks vliegvrager, snap trouwens niet hoe jij nou de plaatjes hebt kunnen zien terwijl ik (en de rest volgens mij ook) alleen maar kruisjes zien vanwege overmatig bandgebruikquote:
hier zijn ze ook gewoon zichtbaarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef ableton het volgende:
[..]
Thanks vliegvrager, snap trouwens niet hoe jij nou de plaatjes hebt kunnen zien terwijl ik (en de rest volgens mij ook) alleen maar kruisjes zien vanwege overmatig bandgebruik
Maar bedoel dat ik naderhand veel heb moeten shoppen omdat ze allemaal op ISO 1600 zijn gemaakt met een nikon d50. En voor mij is dat met PS beetje schuifjes kloten, maar merkte wel telkens dat de foto door het ruis weghalen en nog wat dingen minder scherp werden...
bij Wannadoo gaat dat per dag. De klachten van niet kunnen zien zijn van gisteravond. Met een beetje pech komen ze vanavond weer terug. Ik kan je photobucket aanraden als gratis plaatjesuploadwebsitequote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:54 schreef ableton het volgende:
[..]
Thanks vliegvrager, snap trouwens niet hoe jij nou de plaatjes hebt kunnen zien terwijl ik (en de rest volgens mij ook) alleen maar kruisjes zien vanwege overmatig bandgebruik
De oplossing staat in de foutmelding:quote:
Inmiddels is het middernacht geweest.quote:De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
Dat hectische en snelle is juist leuk, dan voel je ook een beetje de sfeer die erbij hoort. Begrijpelijk heb je dan vooral de stille momenten laten zien, waarbij de dansers relatief rustig zijn, zoals bij het rekken en strekken, maar had je een bepaald doel qua fotograferen of ging je naar je egaa kijken en ondertussen wat kieken?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef ableton het volgende:
Haha dank je hassan, het vervelende is dat ik ook heel graag bloed zweet en tranen vast wilde leggen, maar het gaat allemaal zo snel, en ze lopen allemaal kris kras door elkaar en dan weer praten met elkaar, en vervolgens weer naar een ander...
Het gaat een beetje te hectisch en te snel om even lekker te gaan uitkiezen wat je wilt fotograferenDaarom ben ik juist zo blij dat er nog een redelijk aan goede platen bij zat. Meer dan de helft heb ik meteen kunnen deleten wegens bewegingsonscherpte
Bedankt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |