abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:06:46 #31
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36112322
"reparatie SC" verwijderd
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_36112981
Leuke foto's, maar juist mis ik het dynamische wat ik verwacht van dansen enzo. Nou is het geen ideale omgeving, dat begrijp ik, maar ik denk dat je toch wat meer eruit had kunnen halen.

nr 10 en 13 zijn het mooist, maar meer omdat ze esthetisch mooi zijn en een toch ook hint van dansen in zich hebben. 13 heeft een leuke dramatische bewerking en zal leuk staan aan de muur bijv. de rest zijn eigenlijk een beetje kiekjes. Ik zou meer willen zien, de dynamiek dus, de bloed, zweet en tranen die erin zitten om ver te komen, dat soort dingen.

Je zou eigenlijk eens een paar van die meiden moeten vragen of ze een fotoshoot willen doen en haal dan je inspiratie uit de foto's van bijv.Lois greenfield. En dan wil ik best meedoen hoor

Het is nog altijd een droom van me om in ieder geval haar kwaliteiten te benaderen in fotografie, maar het begint allemaal bij het begin, gewoon foto's maken en proberen maar telkens. Ik heb al haar boeken en kijk me ogen uit elke keer bij dat soort evenementen.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:33:45 #33
140050 ableton
stereotyped invader
pi_36113153
Haha dank je hassan, het vervelende is dat ik ook heel graag bloed zweet en tranen vast wilde leggen, maar het gaat allemaal zo snel, en ze lopen allemaal kris kras door elkaar en dan weer praten met elkaar, en vervolgens weer naar een ander...

Het gaat een beetje te hectisch en te snel om even lekker te gaan uitkiezen wat je wilt fotograferen Daarom ben ik juist zo blij dat er nog een redelijk aan goede platen bij zat. Meer dan de helft heb ik meteen kunnen deleten wegens bewegingsonscherpte
Bedankt
arthur bostrom : held voor het leven!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:20:06 #34
128964 furore
scharlaken-groen
pi_36114530
Ik vind no 6 heel mooi. Die hele zachte weerspiegeling van haar hoofd en arm is
pi_36115186
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef ableton het volgende:
Haha dank je hassan, het vervelende is dat ik ook heel graag bloed zweet en tranen vast wilde leggen, maar het gaat allemaal zo snel, en ze lopen allemaal kris kras door elkaar en dan weer praten met elkaar, en vervolgens weer naar een ander...

Het gaat een beetje te hectisch en te snel om even lekker te gaan uitkiezen wat je wilt fotograferen Daarom ben ik juist zo blij dat er nog een redelijk aan goede platen bij zat. Meer dan de helft heb ik meteen kunnen deleten wegens bewegingsonscherpte
Bedankt
Dat hectische en snelle is juist leuk, dan voel je ook een beetje de sfeer die erbij hoort. Begrijpelijk heb je dan vooral de stille momenten laten zien, waarbij de dansers relatief rustig zijn, zoals bij het rekken en strekken, maar had je een bepaald doel qua fotograferen of ging je naar je egaa kijken en ondertussen wat kieken?

Hoe dan ook, wat je hebt gemaakt van de situatie ziet er goed uit en voor een volgende keer zou ik graag wat meer dansfoto's zien. Heb je trouwens ook nog foto's van typische momenten, houdingen etc, die gepaard gaan met dansen? Juist dit soort dingen zijn tof om te zien, van dat rekken is er al eentje, en dansschoenen ook, en die "brug" ook met die tas, maar wat heb je nog meer?
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')