Aan relatie geschenken heb je niet zo veel, als je geen gevoel van waardering hebt tijdens het shooten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nah ze waren wel aardig enzo, maar de concentratie was een beetje ver te zoeken.
Kijk we hebben een lekker flesje wijn gekregen als bedankje e.d. dat is natuurlijk hartstikke attent
copycatsquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh dit zou nog eens wat zijn voor FOT
geen last van kikkers of andere hosts die t niet meer doen
Beter goed gejat dan zelf slecht gemaaktquote:
ik neem aan dat je mijn foto's bedoeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:25 schreef Shark.Bait het volgende:
ze kijken zo lief, they ain't got 'attitude'
Dat had ik eigenlijk wel verwacht
liepen prupke en kleintje nog vrij rond buiten om die tijdquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:36 schreef blackbully het volgende:
is niet veel geowrden maar zijn wel 6 stuks aan wild tegen gekomen dus dat was dan wel weer geinig.
zie wel plaatje voor me war het dinsdag ideaal voor was met de volle maan en wild volkquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef blackbully het volgende:
we waren photophoria-wild aan het schieten.
1 wisten we presies te vinden de rest was wat lastig maar lagen met een groep lekker onder een boom.
ehm... dan bel je om twaalf uur een taxi, en vertel je ze waar ze die 35 euri mogen frommelen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:04 schreef Toeps het volgende:
Hoi.
Ik heb gisteren tot 4 uur 's nachts in de kou op de set gestaan, terwijl het castingbureau me had verteld dat het binnen was, en tot middernacht. Voor 35 euro.
Kortom, ik ben ziekelijk en doodmoe.
Zitten er zoveel Hongaro chicks in Nederland, dat ze nu Nederlandse chicks naar Hongarije halen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Ik wou net zeggen.
Ik zou dan dus gewoon weggaan.
Ik word zo teruggebeld door het Nederlandse consulaat in Hongarije.
Hij ging even iets voor me uitzoeken...
welkom in het harde wereldje van uitbatingquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:04 schreef Toeps het volgende:
Hoi.
Ik heb gisteren tot 4 uur 's nachts in de kou op de set gestaan, terwijl het castingbureau me had verteld dat het binnen was, en tot middernacht. Voor 35 euro.
Kortom, ik ben ziekelijk en doodmoe.
verhuizen naar hongarije??quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:13 schreef Kleintje het volgende:
Ik wou net zeggen.
Ik zou dan dus gewoon weggaan.
Ik word zo teruggebeld door het Nederlandse consulaat in Hongarije.
Hij ging even iets voor me uitzoeken...
heb jij al wat resultaten van gisteren?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:22 schreef Mauro het volgende:
Net een naar mijn idee leuke foto gepost in Fotowedstrijd discussietopic Maart 2006, deel 2, de nacht
Misschien dat ik idd. die kant op wil.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:31 schreef Muk het volgende:
[..]
verhuizen naar hongarije??
je weet dat buiten siofok hongarije een soort groningen is?
Ben aan het soepen. Alvast een leuke peleng bewerkt en net een tweede.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb jij al wat resultaten van gisteren?
ow... waarvoor diende die medische keuring?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef Kleintje het volgende:
Wil wel, maar ben niet door de medische keuring gekomen.
Dus... bij die werkgever zit het er niet in en de banen liggen niet voor het oprapen...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:48 schreef Kleintje het volgende:
Wil wel, maar ben niet door de medische keuring gekomen.
Dus... bij die werkgever zit het er niet in en de banen liggen niet voor het oprapen...
Sja, dan heb ik verlies. Heb het dus maar gewoon afgemaakt, maar de volgende keer als ze me bellen krijgen ze een kruisverhoor, voordat ik ga!quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:11 schreef Muk het volgende:
[..]
ehm... dan bel je om twaalf uur een taxi, en vertel je ze waar ze die 35 euri mogen frommelen?
let er vooral op dat er geen irritante zware slagschaduwen in haar gezicht voorkomen, en dat je geen afgehakte ledematen krijgt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:07 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi.
Ik ga vanavond onverwacht een protretreeks van een vriendin maken. Ze speelt in een toneelstuk en van 17-19 uur is de zaal leeg en zit ze daar te wachten tot de voorstelling begint. Ik ga dan foto's van haar maken. Er is dus allerlei licht ed. aanwezig. Waar ik moet ik op letten bij het nemen van de foto's? Ik heb nog nooit zoiets gedaan, dus het is echt een experiment. Wat moet ik met het licht doen? Wat moet ik belichten? Zijn er nog andere dingen heeeel erg belangrijk?
Hou het licht eenvoudig. Dat werkt het beste, tenzij je veel ervaring hebt. Hoe dan ook zullen toneelspots meestal hoog hangen, dus zo gek veel te kiezen zal je niet hebben. Probeer haar gezicht te belichten, maar let op dat je niet in haar ogen schijnt, want dan gaat ze met haar ogen knijpen. Probeer om die reden hoe dan ook niet al te fel licht te gebruiken. Neem een statief mee, zodat je je wat langere belichtingstijden kunt permiteren.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:07 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi.
Ik ga vanavond onverwacht een protretreeks van een vriendin maken. Ze speelt in een toneelstuk en van 17-19 uur is de zaal leeg en zit ze daar te wachten tot de voorstelling begint. Ik ga dan foto's van haar maken. Er is dus allerlei licht ed. aanwezig. Waar ik moet ik op letten bij het nemen van de foto's? Ik heb nog nooit zoiets gedaan, dus het is echt een experiment. Wat moet ik met het licht doen? Wat moet ik belichten?
Doe het allebei lekker op je gemak. Have fun. Daar worden je foto's het mooist van.quote:Zijn er nog andere dingen heeeel erg belangrijk?
yepzquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:16 schreef Quinazoline het volgende:
Die slagschaduwen krijg je als het licht maar van 1 kant komt, toch?
wat voor camera heb je?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:07 schreef Quinazoline het volgende:
Hoi.
Ik ga vanavond onverwacht een protretreeks van een vriendin maken. Ze speelt in een toneelstuk en van 17-19 uur is de zaal leeg en zit ze daar te wachten tot de voorstelling begint. Ik ga dan foto's van haar maken. Er is dus allerlei licht ed. aanwezig. Waar ik moet ik op letten bij het nemen van de foto's? Ik heb nog nooit zoiets gedaan, dus het is echt een experiment. Wat moet ik met het licht doen? Wat moet ik belichten? Zijn er nog andere dingen heeeel erg belangrijk?
Nikon D50quote:
Je hebt er geen ervaring voor nodig, alleen extra geheugenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Nikon D50
Ik heb nog nooit in RAW geschoten, moet ik dat dan toch doen?
Maar om er naderhand iets nuttigs mee te doen zul je er toch wel iets van moeten weten. Kheb 1GB geheugen, dat moet wel lukken dan toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je hebt er geen ervaring voor nodig, alleen extra geheugen
in RAW geldt ongeveer 1MP=1MB, dus met 1 GB kom je een heel end hoor. Een D50 is 6 MB denk ik? Kan je ruim 150 foto's maken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:46 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Maar om er naderhand iets nuttigs mee te doen zul je er toch wel iets van moeten weten. Kheb 1GB geheugen, dat moet wel lukken dan toch?
er zijn speciale lenzendoekjes maar het gaat net zo goed met een brillendoekje (dan wel de zachte)quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef Quinazoline het volgende:
Ow en nog 1 ding: hoe krijg ik de opgedroogde waterdruppels van mn uv-filter? Mag dat voorzichtig met een brillenpoetsdoekje (denk het niet toch?) of moet ik met dat blaasbalgje-met-kwastje gaan zitten prutsen?
t-shirt kan ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
er zijn speciale lenzendoekjes maar het gaat net zo goed met een brillendoekje (dan wel de zachte)
en raar maar waar heet water, en dan zacht droogdeppen met theedoek werkt ook
en afwasmiddel, maar dat heb ik niet gezegd
jij bent Quizen!quote:
* Ynske onderbreekt de galmquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:54 schreef HMaster-II het volgende:
* HMaster-II Laat een speld vallenVolgens mij galmt het hier over een uur nog na van de leegte.
* schrikt zich het leplazerusquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:57 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* schrikt zich het leplazerus![]()
Jij stond de hele tijd achter me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |