Frank is ook geen geweldige trainer, vermoed ik. Gewoon iemand die goed boven de groep kan staan, maar toch prima op kan schieten met de spelers. Erg belangrijk in een groep, maar vrij ongebruikelijk om zo'n rol te hebben wanneer je hoofdtrainer bent.quote:
Terugsturen naar hoofd opleidingen (samen met Vd Brom ofzo) of iets in de jeugd laten doen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Messenga het volgende:
Wat te doen met Blind dan?
mja, dat was met bijna iedere andere trainer denk ik ook wel gebeurt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
Frank Rijkaard is leuk als uithangbord, maar laten we niet vergeten dat hij de ENIGE hoofdcoach in ruim honderd jaar is die het voor elkaar heeft gekregen om Sparta te laten degraderen...
Ik vind het ook een beetje raar als ze hem nou aan het eind van het seizoen dan zouden ontslaan. Ideaal zou zijn om hem weer hoofd opleidingen te maken en Van den Brom weg te doen. Maar goed, we zullen het wel zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:26 schreef Messenga het volgende:
Wat te doen met Blind dan?
Volgens mij was zelfs Mourinho of Capello met die spelersgroep gedegradeerd toentertijd.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:21 schreef Radegast het volgende:
Frank Rijkaard is leuk als uithangbord, maar laten we niet vergeten dat hij de ENIGE hoofdcoach in ruim honderd jaar is die het voor elkaar heeft gekregen om Sparta te laten degraderen...
Of Vermaelen links en Schilder in de basis.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
Zondag trouwens Anita misschien in de basis, want Lindenbergh naar linksback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |