abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:32:16 #151
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36100616
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Nashje het volgende:

[..]
als ze de hoofdprijs betalen snel laten gaan.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:39:31 #152
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_36100852
Kunnen we gaan aktie beginnen om Chivu terug te halen?

"Geef Ajax z'n held terug"
Jawel, je keek.
pi_36102696
Lijkt me een strak plan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36102879
Strik om die Babel en wegwezen ermee
  vrijdag 17 maart 2006 @ 00:28:12 #155
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_36104336
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:39 schreef jna het volgende:
Kunnen we gaan aktie beginnen om Chivu terug te halen?

"Geef Ajax z'n held terug"
Graag
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_36104761
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:35 schreef devv05 het volgende:
Strik om die Babel en wegwezen ermee
graaag die jonge kan nog geen bal met fatsoen aannemen...
laat die jonge lekker vaker mee spelen in de clips van Ali B hebben wij geen last meer van hem..

verhuren kan ook, en als die dan toch nog een talent blijkt.. terug halen
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_36105172
Wat kan dat toch hard gaan, van grote sensatie en Oranje tot bankzitter en niet goed genoeg. Dat is voetbal.
That's all folks!
pi_36105202
Dat rappen met Ali B. , toen knapte er iets bij mij...
pi_36105692
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef Radegast het volgende:
Dat rappen met Ali B. , toen knapte er iets bij mij...
Als die jongen dat toch leuk vindt, laat hem lekker.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_36105847
Het is beter voor Babel dat hij vertrekt. Hij is nu iets van vierde keus op 9 en bovendien geen typische Ajax spits. Wanneer hij naar een club vertrekt waar met twee centrumspitsen wordt gespeeld, dan ontwikkelt hij veel beter door dan nu.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 02:55:57 #161
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_36106311
Ik ben PSV-supporter en ik lees best veel media. Veel Ajax-talenten zijn door diezelfde media al (onterecht) omhoog geschreven. Maar naar mijn bescheiden mening is die Vermaelen het grootste talent! Wat een goede verdediger! Zo jong en al zo goed, handjes dichtwrijven jongens!!!
pi_36106406
Vermaelen kan niet met ruimte in zijn rug spelen en dat gaat hem bij Ajax nog opbreken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36106981
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vermaelen kan niet met ruimte in zijn rug spelen en dat gaat hem bij Ajax nog opbreken
Dat noemen ze onervarenheid.
Dat leert die jongen echt wel.
pi_36107024
Leren moet je in het 2e doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_36107207
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:44 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Als die jongen dat toch leuk vindt, laat hem lekker.
Van mij mag hij ook absoluut in die clips spelen, maar dan moet hij er wel voor zorgen dat zijn spel er niet onder lijdt. En een beetje meer inzet tijdens de minuten die hij speelt, kan ook geen kwaad.
pi_36107212
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Los van het feit of ik het met je eens ben of niet, maar wie zou je dan op het moment op de plek van Vermaelen zetten?
pi_36107219
quote:
Ach iedereen mag fouten maken, was het niet Cocu die onnodig rood kreeg laatst?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_36107262
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:14 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Los van het feit of ik het met je eens ben of niet, maar wie zou je dan op het moment op de plek van Vermaelen zetten?
Maduro, Grygera, Heitinga of SQD niet verkopen.

Verder mag je van een routinier zoals Cocu verwachten dat hij geen onnodige fouten maakt
pi_36107317
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Maduro, Grygera, Heitinga of SQD niet verkopen.

Verder mag je van een routinier zoals Cocu verwachten dat hij geen onnodige fouten maakt
Maduro staat al in de verdediging, omdat we verder niemand meer hebben. Heitinga en Grygera zijn geblesseerd. Dat ze SQD niet hadden moeten verkopen, daar ben ik het helemaal mee eens. Net als Lobont trouwens.
pi_36107416
Verder kun je nu afgezien van de play-offs, de CL en de beker best een jonge speler inzetten. Er valt toch niks te winnen maar het is natuurlijk maar de vraag of iemand die na een jaar Eredivisie nog niet met ruimte in zijn rug te spelen dat ooit zal leren.

Verder is Vermaelen een prima mandekker die zeer sterk in de lucht is en vrij redelijk kan opbouwen maar hij heeft ook wel wat zwakke punten

pi_36107601
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Verder kun je nu afgezien van de play-offs, de CL en de beker best een jonge speler inzetten. Er valt toch niks te winnen maar het is natuurlijk maar de vraag of iemand die na een jaar Eredivisie nog niet met ruimte in zijn rug te spelen dat ooit zal leren.

Verder is Vermaelen een prima mandekker die zeer sterk in de lucht is en vrij redelijk kan opbouwen maar hij heeft ook wel wat zwakke punten
Ik vind alleen je stelling: "leren doe je maar in het tweede", zo een ontzettende onzin.
Juist door in het eerste te spelen leer je ontzettend veel, het niveau is vele malen hoger.
Vermealen is een prima verdediger, die misschien een of twee keer een fout heeft gemaakt.
Ook Alex en Ooijer maken fouten, ook Cocu krijgt onnodig rood, ook van Bommel laat weleens zijn man lopen, zelfs Johan Cruijff stond in zijn beste jaren weleens op de verkeerde plek.
Vermealen is nog zo jong dat hij daar echt wel makkelijk van leert.
Die jongen gaat groeien en echt ontzettend goed worden.
pi_36107605
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Qua verdedigen vind ik hem vrij weinig zwakke punten hebben en ook het spelen met ruimte in zijn rug beheerst hij vrij aardig vind ik. Zijn grote zwakkepunt vind ik juist de opbouw. Maar daar kan aangewerkt worden. En met een speler als Vermaelen mogen we echt onze handen dichtknijpen. Ik denk dat dit een hele goede verdediger gaat worden
  vrijdag 17 maart 2006 @ 08:48:34 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36107628
quote:
Bij andere clubs misschien, Ajax staat erom bekend om haar talenten al vroeg de kans te geven en dat heeft er nogal eens voor gezorgd dat er grote talenten opstonden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36107722
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 08:47 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Qua verdedigen vind ik hem vrij weinig zwakke punten hebben en ook het spelen met ruimte in zijn rug beheerst hij vrij aardig vind ik. Zijn grote zwakkepunt vind ik juist de opbouw. Maar daar kan aangewerkt worden. En met een speler als Vermaelen mogen we echt onze handen dichtknijpen. Ik denk dat dit een hele goede verdediger gaat worden
Het is al een goede verdediger Kan alleen maar beter worden
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 09:02:18 #175
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_36107834
Ik ben blij dat dat toen niet tegen Chivu is gezegd, want nondeju, die maakte ook wat schoonheidsfoutjes in zijn eerste seizoen.......
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')