abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 mei 2006 @ 10:43:28 #101
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_37447376
Ja, .
En het was niet eens mislukt, het was iets (met nadruk op iets) korter dan ik wou .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 1 mei 2006 @ 12:36:32 #102
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37450845
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:11 schreef Samson het volgende:

[..]

We hebben het hier niet over een plukje uit model maar over volledig verknipte kapsels. Zoek het verschil. Heeft ook geen ene moer met zelfbeeld te maken maar met slechte kappers...
Dat 'plukje haar uit model' was een overtreffende trap, slimmerd. Niemand barst in snikken uit bij een pluk die niet goed zit. Dat leek me toch wel duidelijk. Kennelijk kwam het bij jou niet over, vandaar dus deze toevoeging.

Ik reageerde overigens op de OP, welke sprak over "de kapper die een foutje heeft gemaakt bij 't knippen van 't haar."
Er is een verschil tussen dát en de "volledig verknipte kapsels" waar jij 't over hebt.

Slechte kappers. Je hebt ze genoeg. De ergste soort zijn die kappers die je niet lijken te horen en fijn hun eigen gang gaan, waardoor jij met een kapsel de deur uit loopt wat je eigenlijk niet wilt hebben. En dan heb je ook nog die kappers die simpelweg niet kunnen knippen.
Welke je ook hebt: zeg er meteen wat van en betaal ook gewoon niet. Als je uitgelegd hebt wat de bedoeling is en zij maken er heel iets anders van, dan heb je dus niet gekregen waar je om vroeg. Daarvoor moet je ook niet gaan betalen. Laat een ander normaals knippen en hoop dat er nog wat te redden is, zou mijn advies zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Natalie op 01-05-2006 12:42:14 ]
(Un)masking for the greater good.
pi_37451038
oh ja hoor, ik wel, toen de kapper mijn op schouderbladlengte hangende haar tot op de kaaklijn wist te knippen en ik bij de eerste drastische knip wel hey hey hey riep, maar zij mij verzekerde dat van de lengte echt niets afging, achter

mijn toenmalige partner was wel heel lief toen ik huilend thuis kwam
"je bent en blijft mooi, het is even wennen, dat korte haar, maar het is echt niet lelijk of zo, gewoon anders"

was het wel dus,, lelijk en ik ook met die rode jankogen, maar ach

nu laat ik het lekker groeien, geen kapper komt eraan tot ik de lengte heb die ik wil en daarna nog niet
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 1 mei 2006 @ 13:02:31 #104
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_37451629
Bescherm de haartjes

(Wat een verhalen lees ik hier trouwens, zeg... )
(Un)masking for the greater good.
  maandag 1 mei 2006 @ 13:03:43 #105
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_37451661
Mijn kapper maakt doorgaans geen fouten waar ik om zou kunnen huilen.
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_37451895
Ik had ook zo'n kapper die het verschil tussen schouderlengte en kaaklengte niet begreep
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_37452067
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:11 schreef imago het volgende:
Ik had ook zo'n kapper die het verschil tussen schouderlengte en kaaklengte niet begreep
in mijn geval snappen de kappers ook nogal eens niet "let op, hoor, mijn haar krult, als het nat is, is het steil, als het droog is niet, houdt u daar rekening mee??"

ja, hoor, doe ik, oh nee toch niet, sorry, maar kan ik ff vangen?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 16:19:00 #108
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37764310
omg nooit gedacht dat ik hier nog eens zou posten omdat het huilen me dichterbij staat dan het lachen...
de kapster heeft mijn haar verneukt!

Kom ik helemaal vanuit Leiden naar het dorpje waar mun ouders wonen omdat de kapster altijd weet hoe ze mijn haren perfect moet knippen...staat er opeens zoon n00bige kapster voor me neus... na even uitgelegd te hebben hoe ik het wilde wist ze wel hoe het zou moeten....tenminste...dat zei ze...

maar ze heeft mun haar verneukt!
nou kan ik lekker de hele zomer met een petje op lopen
пусть всегда будет солнце
pi_37767024
wat heeft ze gedaan dan, MoChe?

te kort, opgeschoren, raar model?

had je kort haar al? dan groeit het toch zo weer aan?
pi_37767121
quote:
Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Natalie het volgende:
(Wat een verhalen lees ik hier trouwens, zeg... )
Dat had ik al verwacht bij het openen van het topic.

Toch begrijp ik het probleem nog steeds niet.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:01:09 #111
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37767197
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef milagro het volgende:
wat heeft ze gedaan dan, MoChe?

te kort, opgeschoren, raar model?

had je kort haar al? dan groeit het toch zo weer aan?
ik had het een paar maanden wat langer laten groeien maar met dit weer wilde ik wel weer eens wat korts...maar de slet had eerst een kutmodel geknipt...dus toen heb ik maar even mijn favoriete kapster erbij geroepen en die heeft het haar nog uitgelegd hoe ik het altijd wil hebben en toch heeft ze het weer verneukt he... de slet! tis veeel te kort en stom model omdat ze eerst een ander model had geknipt
pi_37767270
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MoChe het volgende:

[..]

ik had het een paar maanden wat langer laten groeien maar met dit weer wilde ik wel weer eens wat korts...maar de slet had eerst een kutmodel geknipt...dus toen heb ik maar even mijn favoriete kapster erbij geroepen en die heeft het haar nog uitgelegd hoe ik het altijd wil hebben en toch heeft ze het weer verneukt he... de slet! tis veeel te kort en stom model omdat ze eerst een ander model had geknipt
Het is helemaal niet stom aansteller
Whatever you're about to discover we off that.
pi_37767286
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MoChe het volgende:

[..]

gewoon helemaal kort knippen dan, geen model, maar overal even lang...uuuh kort
zit het over een maandje al weer beter
en petjes zijn leuk

maar we weten allemaal hier wel wat het is als een kapper niet doet wat jij wil, en het sucks idd.

hoe heet ze, dan bel ik haar wel even op
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:17:58 #114
100164 MoChe
Uncle Joe
pi_37767516
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef milagro het volgende:

[..]

gewoon helemaal kort knippen dan, geen model, maar overal even lang...uuuh kort
zit het over een maandje al weer beter
en petjes zijn leuk

maar we weten allemaal hier wel wat het is als een kapper niet doet wat jij wil, en het sucks idd.

hoe heet ze, dan bel ik haar wel even op
evelien... ik ga even google-en of ze wel een kappersopleiding heeft gevolgd
  vrijdag 12 mei 2006 @ 18:33:17 #115
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_37767819
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb zaterdag gehuild.... Ik wilde wat highlights in mn haar, maar de kapster wist wel wat leuks... UIteindelijk was ik zo goed als helemaal blond... Toen ik thuis was schrok ik pas echt. Dit was op vrijdag. Dus ik ging zaterdag weer teruig en mn eigen kapper was er nu en die zei ook dat t geen pan was. Dus hij zou t wel ff terug kleuren. Nooit doen dus! Nooit! Mn haar is nu kastanje bruin/rood!!!!!!!! Ik kwam thuis en moest echt hard janken. Heb ook de boel kort en klein geslagen. WTF een redhead :S
Mn haar is nu trws cool... Prima model + 2 kleuren uitgroei...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 12 mei 2006 @ 20:59:50 #116
148812 m.gluteus
...heel liefig...
pi_37771442
Ik wel helaas ik had een geweldig mooi kapsel uit een boekje tevoorschijn getoverd en ging daarmee naar de kapper, helemaal overtuigd dat het er zo uit zou komen te zien. Beetje naief van mezelf maar ach, was toen ook pas 15. Toen ik thuiskwam zat alels nog perfect, maar de volgende dag zag ik er echt helemaal niet uit en ik kreeg het zelf niet meer in model. Toen moest ik toch wel huilen omdat ik boos was op de kapper.

De kapper en ik zijn trouwens nooit de beste vrienden geweest, iedere keer werd het wel net iets anders geknipt dan dat ik wilde en als ik ergens niet tegen kan is het dat wel. De keren dat ik van de kapper thuis kwam en er tevreden over was zijn op 1 hand te tellen. Gelukkig heb ik er nu geen last meer van, kan mijn eigen dreads bijwerken en heb daar gelukkig geen kapper voor nodig.
"All the freaky people make the beauty in the world"
pi_40326749
Schopje, leuk topic om door te lezen, maar je wordt er wel stil van in sommige gevallen... Toen ik een jaar of 12 was had ik geblondeerde hightlights in mn haar. Onze thuiskapster zou het ditkeer iets meer doen en ook de uitgroei bijwerken. Gevolg: mijn scheiding was ca. 3 cm witgeelblond, de rest van mijn haar donkerblond... het zag er écht spuuglelijk uit. Toen maar drastisch haarverf eroverheen gegooid wat nog in huis stond, dat heeft het wel een beetje kunnen redden, maar ik was toch behoorlijk verdrietig toen...
I had a signature once. It was awful.
pi_40327027
Mijn kapster toendertijd (denk toen ik 17 was) 1 dag voor ik op vakantie ging heeft ze geblondeerd. Was helemaal blij toen ik thuis kwam, zag er op zich oke uit alleen volgende ochtend op de ochtend van vertrek zag ik dat mijn haar helemaal knaloranje was. Kon er niks meer aan doen en heb hele vakantie met oranje haar orndgelopen dus hele vakantie een muts op gehad
pi_40333413
ik ga tegenwoordig niet meer . Laat het lekker lang groeien, kost me niks en veel mensen vinden het nog leuker ook!
pi_40336210
Wat een heerlijk leedvermaaktopic.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_40337566
Een keertje toen ik een jaar of 7 was, knipte die bitch in mijn oor! Best een raar wondje, is jarenlang niet écht dicht gegaan.

Maar goed, kappers zijn echt verschrikkelijk, zelfs de gene die het goed knippen doen er dan op zo'n manier gel/wax in dat ik er niet uit zie. Altijd het eerste wat ik doe als ik terug kom van de kapper is het weer flink door de war gooien.

Het verschil tussen "opknippen" en met de tondeuze te werk gaan snappen er ook een hele hoop niet! Ben je in eens weer een halve gabber

Laatst was ik nét geknipt laat die kapster het met de spiegel zien, ligt er zo'n hap uit; "Ja, dat groeit wel weer aan"
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:10:57 #122
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_40373195
1x bijna. Had de kapster de verkeerde kleur verf erin gedaan, was mn haar ineens oranje. Was wel weer snel mooi donkerbruin, maar schrok wel effe flink Nu verf ik het zelf, vertrouw die mensen nauwelijks..
pi_40379282
quote:
Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Maar goed, kappers zijn echt verschrikkelijk, zelfs de gene die het goed knippen doen er dan op zo'n manier gel/wax in dat ik er niet uit zie. Altijd het eerste wat ik doe als ik terug kom van de kapper is het weer flink door de war gooien.
Normaal vragen ze altijd of je er iets in wilt. Je kunt dan gewoon 'nee' zeggen. (doe ik altijd, ik haat troep in mn haar).
I had a signature once. It was awful.
pi_40379341
Hoi. Vroeger was ik MrBean.

En nee, ik begrijp jullie nog steeds niet.
pi_40398413
Ik ga vaak naar dezelfde kapper omdat ie zo goedkoop is, en elke keer na er geweest te zijn neem ik me voor NOOIT meer naar die kapper terug te gaan omdat ze mn haar altijd verneuken (lees: naar eigen inzicht maar wat knippen -veel korter dan ik wil- totaal geen acht slaand op mijn duidelijk ge-uitte wensen, en/ of gewoon scheef knippen...tja goedkoop he).
Elke keer kom ik dan thuis en baal ik van mn kapsel en heb ik spijt van dat ik die dode puntjes er zonodig af wou hebben.
Maar een paar maanden later hangt mn haar er dan vrijwel altijd erg leuk bij en ben ik toch blij dat ik het destijds daar heb laten knippen (laat het vaak in laagjes knippen maar t worden altijd andere soort laagjes dan ik zelf voor ogen had).

Momenteel heb ik weer dooie punten (ene dag denk ik echt 'omg het ziet er niet meer uit, het gaat er morgen af' maar dag later valt het dan best nog mooi) maar ik huiver toch een btje om naar de kapper te gaan, omdat ik weet dat het dan weer te kort word en ik minstens een maand enigzinds loop te balen als ik langs de spiegel loop.
Maar ik weet ook dat het na een maand of 1,5 a 2 dan weer leuk valt. Dilemma.....

Verder toen ik een jaar of 4 was wou mn moeder me laten knippen door een buurvrouw. Ik heb me nog helemaal in het gordijn gerolt en staan bleren achter het gordijn omdat ik niet wou.
Destijds waren van die korte matjeskapsels in (80ties) en ik wou niet dat mn lange haar eraf werd geknipt (ik ben een meisje, en ik wou geen stekels).
Toen ik erna uiteindelijk toch was geknipt en mn moeder me voor de spiegel tilde heb ik volgens mij toch wel boos lopen janken, daar ging mn mooie schouderlange haar, ik leek echt net een jongetje met mn stekels.
Onvergeeflijk.
hehe.
pi_40402298
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:09 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Normaal vragen ze altijd of je er iets in wilt. Je kunt dan gewoon 'nee' zeggen. (doe ik altijd, ik haat troep in mn haar).
Nja er moet wel wat in, maar op een of andere manier is de term "warig" heel ingewikkeld voor kapsters.
pi_40404898
Vroeger wilde ik mn haar blonderen, mara dat ging fout en werd rood.
Ik ben serieus 3 weken niet naar school gegaan
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_40425565
nope nog nooit gehuild!
et is wel eens redelijk half fout gegaan maar nog nooit zodanig dat ik de straat niet meer op durfde ofzo..
wel gehuild toen ik mn echte dreads uit ging kammen..
daaamn dat deed pijn
  woensdag 2 augustus 2006 @ 18:30:25 #129
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40425703
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Mensen kappers houden van KORT!
Nou als ik mijn kapper vraag om het KORT te doen dan vind ik het nog steeds vrij lang.... daarom heb k laatst maar zelf de tondeuse ter hand genomen, spaart nog geld ook
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_40426180
Heb vreoger ook mijn haar geblondeerd en zoals anderen hier knal oranje naturlijk, tot zover nog niet in huilen uit gebarsten, dat gebeurde pas toen mijn moeder vroeg of ze een groen petje voor me moest breien omdat ik op een worteltje leek
pi_40427607
Haha!... Nooit gehuild om een mislukt kapsel geloof ik, maar wel pas iets ontzettend mafs gedroomd. Ik droomde dat mijn haar geknipt was, maar veel te kort en dat ik het had geverfd. Alleen de verf had een beetje raar uitgepakt. Ik had een soort van regeboogkapsel, in elk strengetje haar zaten gewoon meerdere kleuren, heel apart, dat wel, maar niet mooi! Toen ik wakker werd was het een serieus hele opluchting dat ik het maar gedroomd had!
  PR/Manusje van alles donderdag 3 augustus 2006 @ 16:37:37 #132
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40454737
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef Escaflowne het volgende:
Haha!... Nooit gehuild om een mislukt kapsel geloof ik, maar wel pas iets ontzettend mafs gedroomd. Ik droomde dat mijn haar geknipt was, maar veel te kort en dat ik het had geverfd. Alleen de verf had een beetje raar uitgepakt. Ik had een soort van regeboogkapsel, in elk strengetje haar zaten gewoon meerdere kleuren, heel apart, dat wel, maar niet mooi! Toen ik wakker werd was het een serieus hele opluchting dat ik het maar gedroomd had!
Zoiets als de kleuren in je Ava alleen dan in je haar Enge droom .

Neuj hoor huilen om haar neuj daar doen we niet aan hoor, maarjah ik heb dan ook geen lange lokken tot op de grond... Als je er al weinig van hebt dan hecht je er blijkbaar ook weinig waarde aan merk ik.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:19:14 #133
62733 Stamp_Kip
The Chick of the night!!
pi_40480313
ikke..toen ik een jaar of 16/17 was..

OP school kauwgom in me haar gekregen moest druit worden geknipt en zat niet op 1 plek nee op meerdere..

Ik zie ze nog vallen me mooie lange haren tot op me kont helemaal als bob-lijn afgeknipt..

Toen zijn dr wel wat traantjes gerolt
Fotoboek
Hating me is easy...Loving me takes courage
pi_40480649
Nee wel bijna gehuild. Ik heb donkerblond haar met hairlights (komt door de zon ) en ik heb krullen van mezelf. Opzich ben ik wel blij met mijn haar. Tot die bewuste dag....
Ik ging naar de kapper en ik wilde het voor iets korter en dan achter blijft het gewoon lang. In laagjes dus. De kapper ging dus voor me staan en KNIP! Ik zei wat hij aan het doen was en hij zei: Ik ben nu de pony aan het knippen. Ik dacht echt van WTF! Maarja, het was al gebeurd! Dus ik met mijn krullend haar had een pony en dat stond echt verschrikkelijk want dat krulde helemaal omhoog en met een fohn het recht krijgen hielp niet! ! Toen ben ik maar naar Blokker gegaan om een stijltang te kopen. Dus elke ochtend even 1 minuutje mijn pony stijlen en het zit eigenlijk best wel mooi! (Nog steeds!)
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')