Dat 'plukje haar uit model' was een overtreffende trap, slimmerd. Niemand barst in snikken uit bij een pluk die niet goed zit. Dat leek me toch wel duidelijk. Kennelijk kwam het bij jou niet over, vandaar dus deze toevoeging.quote:Op maandag 24 april 2006 18:11 schreef Samson het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een plukje uit model maar over volledig verknipte kapsels. Zoek het verschil. Heeft ook geen ene moer met zelfbeeld te maken maar met slechte kappers...
in mijn geval snappen de kappers ook nogal eens niet "let op, hoor, mijn haar krult, als het nat is, is het steil, als het droog is niet, houdt u daar rekening mee??"quote:Op maandag 1 mei 2006 13:11 schreef imago het volgende:
Ik had ook zo'n kapper die het verschil tussen schouderlengte en kaaklengte niet begreep
Dat had ik al verwacht bij het openen van het topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Natalie het volgende:
(Wat een verhalen lees ik hier trouwens, zeg...)
ik had het een paar maanden wat langer laten groeien maar met dit weer wilde ik wel weer eens wat korts...maar de slet had eerst een kutmodel geknipt...dus toen heb ik maar even mijn favoriete kapster erbij geroepen en die heeft het haar nog uitgelegd hoe ik het altijd wil hebben en toch heeft ze het weer verneukt he... de slet! tis veeel te kort en stom model omdat ze eerst een ander model had gekniptquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef milagro het volgende:
wat heeft ze gedaan dan, MoChe?
te kort, opgeschoren, raar model?
had je kort haar al? dan groeit het toch zo weer aan?
Het is helemaal niet stom aanstellerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik had het een paar maanden wat langer laten groeien maar met dit weer wilde ik wel weer eens wat korts...maar de slet had eerst een kutmodel geknipt...dus toen heb ik maar even mijn favoriete kapster erbij geroepen en die heeft het haar nog uitgelegd hoe ik het altijd wil hebben en toch heeft ze het weer verneukt he... de slet! tis veeel te kort en stom model omdat ze eerst een ander model had geknipt
gewoon helemaal kort knippen dan, geen model, maar overal even lang...uuuh kortquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik had het een paar maanden wat langer laten groeien maar met dit weer wilde ik wel weer eens wat korts...maar de slet had eerst een kutmodel geknipt...dus toen heb ik maar even mijn favoriete kapster erbij geroepen en die heeft het haar nog uitgelegd hoe ik het altijd wil hebben en toch heeft ze het weer verneukt he... de slet! tis veeel te kort en stom model omdat ze eerst een ander model had geknipt
evelien... ik ga even google-en of ze wel een kappersopleiding heeft gevolgdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon helemaal kort knippen dan, geen model, maar overal even lang...uuuh kort
zit het over een maandje al weer beter
en petjes zijn leuk
maar we weten allemaal hier wel wat het is als een kapper niet doet wat jij wil, en het sucks idd.
hoe heet ze, dan bel ik haar wel even op![]()
Mn haar is nu trws cool... Prima model + 2 kleuren uitgroei...quote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb zaterdag gehuild.... Ik wilde wat highlights in mn haar, maar de kapster wist wel wat leuks... UIteindelijk was ik zo goed als helemaal blond... Toen ik thuis was schrok ik pas echt. Dit was op vrijdag. Dus ik ging zaterdag weer teruig en mn eigen kapper was er nu en die zei ook dat t geen pan was. Dus hij zou t wel ff terug kleuren. Nooit doen dus! Nooit! Mn haar is nu kastanje bruin/rood!!!!!!!! Ik kwam thuis en moest echt hard janken. Heb ook de boel kort en klein geslagen. WTF een redhead :S
Normaal vragen ze altijd of je er iets in wilt. Je kunt dan gewoon 'nee' zeggen. (doe ik altijd, ik haat troep in mn haar).quote:Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Maar goed, kappers zijn echt verschrikkelijk, zelfs de gene die het goed knippen doen er dan op zo'n manier gel/wax in dat ik er niet uit zie. Altijd het eerste wat ik doe als ik terug kom van de kapper is het weer flink door de war gooien.
Nja er moet wel wat in, maar op een of andere manier is de term "warig" heel ingewikkeld voor kapsters.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Normaal vragen ze altijd of je er iets in wilt. Je kunt dan gewoon 'nee' zeggen. (doe ik altijd, ik haat troep in mn haar).
Nou als ik mijn kapper vraag om het KORT te doen dan vind ik het nog steeds vrij lang.... daarom heb k laatst maar zelf de tondeuse ter hand genomen, spaart nog geld ookquote:
Zoiets als de kleuren in je Ava alleen dan in je haarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef Escaflowne het volgende:
Haha!... Nooit gehuild om een mislukt kapsel geloof ik, maar wel pas iets ontzettend mafs gedroomd. Ik droomde dat mijn haar geknipt was, maar veel te korten dat ik het had geverfd. Alleen de verf had een beetje raar uitgepakt.
Ik had een soort van regeboogkapsel, in elk strengetje haar zaten gewoon meerdere kleuren, heel apart, dat wel, maar niet mooi!
Toen ik wakker werd was het een serieus hele opluchting dat ik het maar gedroomd had!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |