Dat is nog het stomme. Bij de kapper denk je nog: nou, vooruit. Maar thuis is het dan walgelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen![]()
Maar waarom? Het groeit toch wel weer aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik zei eens tegen een kapster ,doe het maar lekker kort.... Nou dat heb ik geweten,ze had het zo kort geknipt dat je achter en aan de zijkanten gewoon mijn hoofdhuid kon zien,ze had er echt een jongenskapsel van gemaakt.Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een bad hair life. Dus huilen is vrij zinloos dan.
Ja maar je kapsel is voor mij een belangrijk iets van je uitstraling/uiterlijk en als dat voor mijn gevoel voor geen meter geknipt is en ik me net een jongetje voel (endat zelfs je vader dat zegt!) voel ik me echt ellendig hoor.Natuurlijk groeit het weer aan maar je loopt voor je gevoel wel even een paar weken voor joker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:16 schreef MrBean het volgende:
[..]
Maar waarom? Het groeit toch wel weer aan?
Ja drama kan het me helemaal voorstellen zeker als je dat lange haar gewend bentquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:29 schreef erodome het volgende:
Ja....
This brings back memoriesquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik zei eens tegen een kapster ,doe het maar lekker kort.... Nou dat heb ik geweten,ze had het zo kort geknipt dat je achter en aan de zijkanten gewoon mijn hoofdhuid kon zien,ze had er echt een jongenskapsel van gemaakt.Had het niet eens echt door omdat het bovenop wat langer was enzo maar toen ik thuis kwam en het nog eens goed bekeek heb ik echt even gehuild,voelde me net een jongen![]()
Leuke zin, maar niet echt realistisch, toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef Quinazoline het volgende:
Ja.
Ik was klaar bij de kapper en keek eens in de zaak rond. Toen zag ik via een spiegel iemand staan. Ik bedacht bij mezelf dat dat echt een ontzettend stom en lelijk kapsel was dat die persoon had. Tot ik mezelf herkende...
Jawel. Ik herkende mezelf in eerste instantie echt niet, zo verknipt was mijn haar.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:45 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Leuke zin, maar niet echt realistisch, toch?
Tot je onderrug ?? WTF. Dus in principe kon je je reet ermee af vegenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:47 schreef DarkElf het volgende:
niet gejankt maar wel goed ziek ervan dat een kapper mijn haar (wat tot mijn onderrug kwam) net iets te ver had afgeknipt terwijl alleen de puntjes ff moesten
volgens mij doen die krengen het erom.
Seconded.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb een bad hair life. Dus huilen is vrij zinloos dan.
Nee, dat is niet te lang, het voelt heerlijk dat haar over je rug heen wat je billen kan kriebelen...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tot je onderrug ?? WTF. Dus in principe kon je je reet ermee af vegenDas toch veel te lang
![]()
OT: Nee nooit gehuild. En als het ooit eens zou mislukken, tondeuse erover en klaar. Niet moeilijk doen.
mijn kiddo (zes jaar inmiddels) heeft dat, als ik der haar net gewassen heb komt het precies tot der stuitje.. der vader (mijn ex) vond dat er wat af moest.. te lastig..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, dat is niet te lang, het voelt heerlijk dat haar over je rug heen wat je billen kan kriebelen...
Serieus, is erg fijn als je daaraan gewend bent, als dat weg is voel je je gewoon naakt...
Ohhh permanent ellende, ook wel gehad, niet om gehuilt gelukkigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:21 schreef octopussy het volgende:
mmm nou ik heb ooit eens (was toen 12) een hele rare boblijn tot boven mijn oren geknipt gekregen bij de kapper. Het zag er dus echt niet uit, dus ik ben samen met mijn moeder teruggegaan. De kapster stelde voor om watergolven er in te zetten, zodat ik een beetje een wild koppie zou krijgen. Dat werden dus hele kleine krulletjes![]()
Laatst weer bij een andere kapper geweest. Ik wilde graag groffe (dus grote) krullen zoals je vaak op tv ziet bij van die metamorfose programma's. Wederom kwam ik terug met een poedelhoofd, en na een paar dagen waren de krulletjes eruit en werden het kleine golfjes stro. Alsof mijn hele haar in de wafeltang had vastgezeten![]()
En nu heb ik dus uitgezakte golfjes en op sommige plekken kroest het zelfs. Mijn haar is aardig dik van zichzelf, maar nu heb ik in ieder geval wel heel veel volume![]()
Ik gisteren dus....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:05 schreef partyyboyy het volgende:
ik moet vandaag naar de kapper, ben benieuwd of ik huilend terug kom
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 08:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik gisteren dus....![]()
Was bijna huilen geblazen, maar ze hebben het kunnen veranderen.
Heb 6 uur in de stoel gezeten....wat een avontuur...![]()
Hey pos!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:07 schreef pos het volgende:Heee Obli
....6 uur? Vertel, wat hadden ze gedaan?
Jeee...wat een ellendequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hey pos!![]()
Ik ben vrij grijs en heb ze gevraagd mijn haar zo grijzig te maken... dus een grijze coupe de soleil....
Nou, we hebben zo zitten gieren van het lachen, tranen met tuiten... Ik was ijsblauw..
Ben nu dus weer gevaarlijk donker...![]()
Ik mocht niet weg met dat grijze koppie....
Dus kap op, haren trekken, ontkleuren, grijs maken, nog meer grijs maken en uit eindelijk een donkere kleur toch maar weer....![]()
Dat zal em lerenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:55 schreef ChrisJX het volgende:
en ben die kapsalon NOOIT meer binnengegaan
We hebben het hier niet over een plukje uit model maar over volledig verknipte kapsels. Zoek het verschil. Heeft ook geen ene moer met zelfbeeld te maken maar met slechte kappers...quote:Op maandag 24 april 2006 11:50 schreef Natalie het volgende:
Ik heb zo'n goede kapper dat ik ze vertel dat ze zich niet in hoeven te houden. Nog nooit ben ik daar weggekomen met het idee dat ik er niet uitzag. Blond, rood, zelfs blauwe plukjes en nog steeds zag het er vrouwelijk en mooi uit.
Mensen zijn veel te kritisch als het om henzelf gaat. Één plukje 'uit model' en ze durven het huis niet uit omdat 'ze er niet uitzien'. Dan heb je toch echt problemen met je zelfbeeld, als je 't mij vraagt.
Hoe weet je dat het over het kapsel ging? Misschien was hij wel gewoon moe.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:05 schreef appelsap het volgende:
zo'n 2 jaar geleden heb ik mijn haar nogal kort laten knippen. Ik vond het er zelf wel gaaf uitzien, maar was een beetje onzeker of het nou wel écht leuk was. Mijn ex vond het er zwaar mislukt uitzien en heeft dat toen ook duidelijk laten merken. Hij heeft me urenlang genegeerd. Gewoon niks zeggen als ik dingen vroeg of tegen hem praatte.
Toen heb ik wel een potje gejankt. Dus indirect wel.
Mja, ik vind wel dat ze gelijk heeft. Het heeft wél een heleboel met je zelfbeeld te maken.quote:Op maandag 24 april 2006 18:11 schreef Samson het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een plukje uit model maar over volledig verknipte kapsels. Zoek het verschil. Heeft ook geen ene moer met zelfbeeld te maken maar met slechte kappers...
Je kunt nog zo'n goed zelfbeeld en zelfvertrouwen hebben. Maar als je kapsel compleet is verkloot en je vind dat vervelend dan vind ik dat een heel andere issue.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef MrBean het volgende:
[..]
Mja, ik vind wel dat ze gelijk heeft. Het heeft wél een heleboel met je zelfbeeld te maken.
Ik dus niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:46 schreef Samson het volgende:
[..]
Je kunt nog zo'n goed zelfbeeld en zelfvertrouwen hebben. Maar als je kapsel compleet is verkloot en je vind dat vervelend dan vind ik dat een heel andere issue.
En niet de mijne. Jij trekt meteen de conclusie dat als je hier overstuur van raakt je direct problemen met je zelfbeeld en vertrouwen hebt. Je kunt heus wel iets aan je uiterlijk (in dit geval dus tijdelijk) vervelend vinden terwijl dat niet direct je hele zelfbeeld en zelvertrouwen om zeep helpt. Jij ziet de nuance niet helemaal in dit geval, maar dat is dus mijn meningquote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Als je moet huilen vanwege een mislukt kapsel, dan vergeet je hoe weinig mensen het eigenlijk op zal vallen, en als het al opvalt, dan zijn ze het na een paar seconden al weer vergeten. En als je het zelf vervelend bent, je bent toch meer dan een kapsel?
Dat geeft niet, iedereen heeft wel eens een dipje in hun zelfvertrouwen.
Maar ja, dat is mijn mening.
HALLO MENEER DE RAAF!quote:Op donderdag 27 april 2006 21:52 schreef Samson het volgende:
[..]
En niet de mijne. Jij trekt meteen de conclusie dat als je hier overstuur van raakt je direct problemen met je zelfbeeld en vertrouwen hebt. Je kunt heus wel iets aan je uiterlijk (in dit geval dus tijdelijk) vervelend vinden terwijl dat niet direct je hele zelfbeeld en zelvertrouwen om zeep helpt. Jij ziet de nuance niet helemaal in dit geval, maar dat is dus mijn mening![]()
"vervelend vinden" is wat anders dan huilen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:52 schreef Samson het volgende:
[..]
En niet de mijne. Jij trekt meteen de conclusie dat als je hier overstuur van raakt je direct problemen met je zelfbeeld en vertrouwen hebt. Je kunt heus wel iets aan je uiterlijk (in dit geval dus tijdelijk) vervelend vinden terwijl dat niet direct je hele zelfbeeld en zelvertrouwen om zeep helpt. Jij ziet de nuance niet helemaal in dit geval, maar dat is dus mijn mening![]()
OK, je hebt gelijk, happy?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:31 schreef MrBean het volgende:
[..]
"vervelend vinden" is wat anders dan huilen.
Op latere leeftijd ga je vast nog veel harder huilen.quote:Op zondag 30 april 2006 13:15 schreef -Irisje- het volgende:
Ja.. Ik was vijf en had kauwgom gesmeerd in mijn mooi lange haar, toen moest het eraf. Ik heb de hele dag gehuild.
Dat 'plukje haar uit model' was een overtreffende trap, slimmerd. Niemand barst in snikken uit bij een pluk die niet goed zit. Dat leek me toch wel duidelijk. Kennelijk kwam het bij jou niet over, vandaar dus deze toevoeging.quote:Op maandag 24 april 2006 18:11 schreef Samson het volgende:
[..]
We hebben het hier niet over een plukje uit model maar over volledig verknipte kapsels. Zoek het verschil. Heeft ook geen ene moer met zelfbeeld te maken maar met slechte kappers...
in mijn geval snappen de kappers ook nogal eens niet "let op, hoor, mijn haar krult, als het nat is, is het steil, als het droog is niet, houdt u daar rekening mee??"quote:Op maandag 1 mei 2006 13:11 schreef imago het volgende:
Ik had ook zo'n kapper die het verschil tussen schouderlengte en kaaklengte niet begreep
Dat had ik al verwacht bij het openen van het topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:02 schreef Natalie het volgende:
(Wat een verhalen lees ik hier trouwens, zeg...)
ik had het een paar maanden wat langer laten groeien maar met dit weer wilde ik wel weer eens wat korts...maar de slet had eerst een kutmodel geknipt...dus toen heb ik maar even mijn favoriete kapster erbij geroepen en die heeft het haar nog uitgelegd hoe ik het altijd wil hebben en toch heeft ze het weer verneukt he... de slet! tis veeel te kort en stom model omdat ze eerst een ander model had gekniptquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:52 schreef milagro het volgende:
wat heeft ze gedaan dan, MoChe?
te kort, opgeschoren, raar model?
had je kort haar al? dan groeit het toch zo weer aan?
Het is helemaal niet stom aanstellerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik had het een paar maanden wat langer laten groeien maar met dit weer wilde ik wel weer eens wat korts...maar de slet had eerst een kutmodel geknipt...dus toen heb ik maar even mijn favoriete kapster erbij geroepen en die heeft het haar nog uitgelegd hoe ik het altijd wil hebben en toch heeft ze het weer verneukt he... de slet! tis veeel te kort en stom model omdat ze eerst een ander model had geknipt
gewoon helemaal kort knippen dan, geen model, maar overal even lang...uuuh kortquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:01 schreef MoChe het volgende:
[..]
ik had het een paar maanden wat langer laten groeien maar met dit weer wilde ik wel weer eens wat korts...maar de slet had eerst een kutmodel geknipt...dus toen heb ik maar even mijn favoriete kapster erbij geroepen en die heeft het haar nog uitgelegd hoe ik het altijd wil hebben en toch heeft ze het weer verneukt he... de slet! tis veeel te kort en stom model omdat ze eerst een ander model had geknipt
evelien... ik ga even google-en of ze wel een kappersopleiding heeft gevolgdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:05 schreef milagro het volgende:
[..]
gewoon helemaal kort knippen dan, geen model, maar overal even lang...uuuh kort
zit het over een maandje al weer beter
en petjes zijn leuk
maar we weten allemaal hier wel wat het is als een kapper niet doet wat jij wil, en het sucks idd.
hoe heet ze, dan bel ik haar wel even op![]()
Mn haar is nu trws cool... Prima model + 2 kleuren uitgroei...quote:Op maandag 24 april 2006 11:45 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb zaterdag gehuild.... Ik wilde wat highlights in mn haar, maar de kapster wist wel wat leuks... UIteindelijk was ik zo goed als helemaal blond... Toen ik thuis was schrok ik pas echt. Dit was op vrijdag. Dus ik ging zaterdag weer teruig en mn eigen kapper was er nu en die zei ook dat t geen pan was. Dus hij zou t wel ff terug kleuren. Nooit doen dus! Nooit! Mn haar is nu kastanje bruin/rood!!!!!!!! Ik kwam thuis en moest echt hard janken. Heb ook de boel kort en klein geslagen. WTF een redhead :S
Normaal vragen ze altijd of je er iets in wilt. Je kunt dan gewoon 'nee' zeggen. (doe ik altijd, ik haat troep in mn haar).quote:Op zondag 30 juli 2006 23:18 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Maar goed, kappers zijn echt verschrikkelijk, zelfs de gene die het goed knippen doen er dan op zo'n manier gel/wax in dat ik er niet uit zie. Altijd het eerste wat ik doe als ik terug kom van de kapper is het weer flink door de war gooien.
Nja er moet wel wat in, maar op een of andere manier is de term "warig" heel ingewikkeld voor kapsters.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:09 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Normaal vragen ze altijd of je er iets in wilt. Je kunt dan gewoon 'nee' zeggen. (doe ik altijd, ik haat troep in mn haar).
Nou als ik mijn kapper vraag om het KORT te doen dan vind ik het nog steeds vrij lang.... daarom heb k laatst maar zelf de tondeuse ter hand genomen, spaart nog geld ookquote:
Zoiets als de kleuren in je Ava alleen dan in je haarquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:47 schreef Escaflowne het volgende:
Haha!... Nooit gehuild om een mislukt kapsel geloof ik, maar wel pas iets ontzettend mafs gedroomd. Ik droomde dat mijn haar geknipt was, maar veel te korten dat ik het had geverfd. Alleen de verf had een beetje raar uitgepakt.
Ik had een soort van regeboogkapsel, in elk strengetje haar zaten gewoon meerdere kleuren, heel apart, dat wel, maar niet mooi!
Toen ik wakker werd was het een serieus hele opluchting dat ik het maar gedroomd had!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |