het is zondagochtend, ik ben een uur van m'n dag kwijt, heb gisteren een kutfilm (The New World) gezien en ik wil op de Xbox spelen maar die is bezet. No reason for kindnessquote:Op zondag 26 maart 2006 12:04 schreef soapie het volgende:
[..]
Wat vriendelijker mag ook wel zeg!!!!!!
Zeik niet zo zegquote:Op zondag 26 maart 2006 11:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja leuk, open daar maar een apart topic over. Dit is ONM!
Ja leuk, open daar maar een apart topic overquote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is zondagochtend, ik ben een uur van m'n dag kwijt, heb gisteren een kutfilm (The New World) gezien en ik wil op de Xbox spelen maar die is bezet. No reason for kindness
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is zondagochtend, ik ben een uur van m'n dag kwijt, heb gisteren een kutfilm (The New World) gezien en ik wil op de Xbox spelen maar die is bezet. No reason for kindness
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja leuk, open daar maar een apart topic over. Dit is ONM!
en snel aangebrandquote:Op zondag 26 maart 2006 12:17 schreef Viking84 het volgende:
Oeh wat zijn we gevat en geestig vanochtend hè.
truequote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 12:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
trueOK, ik zal niet meer zeuren. Reageerde idd wat overdreven.
Excusez moi. En nu weer over ONM
Ik heb de programmaschema's van de maand mei even doorgekeken:quote:Op zondag 26 maart 2006 12:24 schreef Woelli het volgende:
Is der al iets bekend over de cliff??
Vrijdag 12 of 19 meiquote:Op zondag 26 maart 2006 15:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb de programmaschema's van de maand mei even doorgekeken:Donderdag 04-05-2006 is er geen ONM i.v.m. dodenherdenking! Vanaf maandag 15-05-2006 geen ONM, maar het TROS-programma Zomerkompas!
Ik vermoed daarom dat de zomercliffhanger al op vrijdag 15-05-2006 wordt uitgezonden.
Dat zou betekenen dat de 2500ste aflevering pas in het 14e seizoen te zien zal zijn.
3,5 maand zonder ONM.
JP's nieuwe naam: GayP.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Hoe heet een homoseksuele Indiaan? Veer in reetDie vond ik beter dan Juniors Indianus
Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:06 schreef babette21 het volgende:
da's wel lief juist, zo vroeg al stoppen
vorig jaar was de zomerstop zó kort dat we geen zomer overhielden
Ik vind het best, als één van de twee hobbymesjeshelden maar terugkeert.quote:trouwens, ONM kan wel in mei al stoppen, maar de "zomercliff" wordt vast pas in de herfst uitgezonden
een prutsseizoen als dit kan niet snel genoeg stoppen....quote:Op zondag 26 maart 2006 15:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Mij hoor je niet klagen.
BTW: Het zou de vroegste zomerstop ooit zijn in de geschiedenis van ONM.
willekeurig [doodverklaard] slachtoffer mag ookquote:Ik vind het best, als één van de twee hobbymesjeshelden maar terugkeert.![]()
Zolang het Claire maar niet is.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:14 schreef babette21 het volgende:
willekeurig [doodverklaard] slachtoffer mag ook
dan blijft mevrouw Jansen dus overquote:Op zondag 26 maart 2006 15:17 schreef Svensational het volgende:
Zolang het Claire maar niet is.
Dat is wel een voordeel ervan, maar toch jammer zo vroeg.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:02 schreef -Marlii- het volgende:
Half mei al zomerstop, best gunstig eigenlijk, hoef ik ook niet meer zo op de tijd te letten en mn soaps inplannen in mn dagelijks ritme
Ik zou het zo even niet weten.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar komen er binnenkort nog nieuwe gezichten?
Jan Smit, Jaap Jongbloed en Gaby (die vriendin van Jim) als ik me niet vergis ..quote:Op zondag 26 maart 2006 17:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar komen er binnenkort nog nieuwe gezichten?
Klopt, mja, met mooi weer ben ik toch liever buiten dan binnen om eerlijk te zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 17:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel ervan, maar toch jammer zo vroeg.
Groot gelijk hoor!quote:Op zondag 26 maart 2006 18:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Klopt, mja, met mooi weer ben ik toch liever buiten dan binnen om eerlijk te zijn
Dat bedoel ik, mja dan ga ik nog wel binnen soap kijken, maar das dan zo zondequote:
Maar op een hele dag of avond is dat ook maar even.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:14 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, mja dan ga ik nog wel binnen soap kijken, maar das dan zo zonde
Daar heb je ook gelijk inquote:Op zondag 26 maart 2006 18:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar op een hele dag of avond is dat ook maar even.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |