je mag je mag je krijgt toestemming om de op onder handen te nemenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Copycat het volgende:
TT even aangepast.
Interpunctie in de OP aanbrengen gaat me te ver, maar mijn handen jeuken.
Sowieso nogal een non bericht, maar dat kan aan mij liggen.
Jorinde is minstens 14 20 jaar te oud voor je knulquote:
idd echt non-nieuwsquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Copycat het volgende:
Die snap ik ff niet. Als ze dus geen matjeslikker was dan liep je wel gevaar om met die opgeschmurkte talentloze darmpoliep thuis te komen? Beetje rare redenatie. Je vindt haar niks, maar je zou wel gevaar lopen om met haar te gaan fröbelen als ze op jou zou vallen. Kom je zoveel te kort?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:01 schreef Cairon het volgende:
Goed nieuws dat Yorinde Moll een matjes-likker is... betekent dat ik never nooit niet gevaar hoef te lopen, of dat een van m'n maten gevaar loopt om met die opgeschmurkte talentloze darmpoliep thuis te komen.
Waar houdt die Maurice de Hond zich in godsnaam mee bezig!?!?!quote:Maurice de Hond heeft een enquête laten doen en hier kwam uit dat bijna 75 procent van de kijkers van De Grote Beurt man is.
Hiervan kijkt 15 procent omdat ze het programma interessant vinden.De overige 60 procent bekennen het programma saai te vinden en te kijken omdat ze Jorinde geil vinden en hopen op een avontuurtje met haar.
Geld verdienen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef MrBean het volgende:
[..]
Waar houdt die Maurice de Hond zich in godsnaam mee bezig!?!?!
De tweede voorwaarde is dat je zelf ook vrouw bent.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Oh dus als je een keertje hebt gezoend met een meisje, ben je meteen pot?
Wat een onzin.
Is dat niet Maurice de Hond?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:39 schreef cultheld het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Dit is een bokser
[afbeelding]
quote:
dan is ze biquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:48 schreef test55 het volgende:
In de laatste kosmos heeft Jorinde de Moll bekend dat ze lesbisch is.
Jorinde heeft op dit moment een relatie met een bokser.
zonder aanzien des persoons...je neemt dit echt te serieus...quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die snap ik ff niet. Als ze dus geen matjeslikker was dan liep je wel gevaar om met die opgeschmurkte talentloze darmpoliep thuis te komen? Beetje rare redenatie. Je vindt haar niks, maar je zou wel gevaar lopen om met haar te gaan fröbelen als ze op jou zou vallen. Kom je zoveel te kort?
Hm ja, sorry hoor...jeugdig enthousiasme...quote:
het is mol geen de molquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Copycat het volgende:
TT even aangepast.
Interpunctie in de OP aanbrengen gaat me te ver, maar mijn handen jeuken.
Maar die kontquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:11 schreef Herald het volgende:
[..]
Jorinde is minstens 14 20 jaar te oud voor je knul
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:48 schreef test55 het volgende:
In de laatste kosmos heeft Jorinde de Moll bekend dat ze lesbisch is.
De presentatrice, bekend van o.a De Grote Beurt en Veronica`s Lekkerste, heeft een voorkeur voor vrouwen. Zo zou ze volgens eigen zeggen tijdens een avondje stappen vreemd zijn gegaan met een vrouw .
Hoe ver ze gegaan zijn is niet bekend.
Jorinde heeft op dit moment een relatie met een bokser. Hoe hij reageert op dit lesbisch avontuurtje is nog niet bekend. Dit verhaal heeft ze vanochtend bij Giel Beelen bevestigd.
Maurice de Hond heeft een enquête laten doen en hier kwam uit dat bijna 75 procent van de kijkers van De Grote Beurt man is.
Hiervan kijkt 15 procent omdat ze het programma interessant vinden.De overige 60 procent bekennen het programma saai te vinden en te kijken omdat ze Jorinde geil vinden en hopen op een avontuurtje met haar.
Er zijn maar 10 kijkers.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:16 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
is de smaak van de nederlandse man dan zo slecht? of wijk ik gewoon af?
inkoppertje ik weet het, dat moet dan maar, iedereen die haar niet waanzinnig naantrekkelijk vindt, is wat mij betreft bij voorbaat al ongeloofwaardig
Nou vooral blijven kijken dan, wie weet stapt ze uit jouw tv om je eens lekker te nemenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:48 schreef test55 het volgende:
De overige 60 procent bekennen het programma saai te vinden en te kijken omdat ze Jorinde geil vinden en hopen op een avontuurtje met haar.
Whahaha....quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:39 schreef cultheld het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Dit is een bokser
[afbeelding]
Maar wedden dat je kwispelend klaar staat als ze je brommer komt pimpen?quote:
Pimpen ? In dat gare programma zie je niks anders als een auto verneuken, welke mongool gaat nou wieldoppen spuiten en paarse stippen op een auto aanbrengenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar wedden dat je kwispelend klaar staat als ze je brommer komt pimpen?
Je kijkt er dus naar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pimpen ? In dat gare programma zie je niks anders als een auto verneuken, welke mongool gaat nou wieldoppen spuiten en paarse stippen op een auto aanbrengen
Ik denk dat ik hendig snel weg zou rijden
Uhh, ja dat bedoel ikquote:Op zondag 19 maart 2006 22:30 schreef Herald het volgende:
psst
TT = topiquetitel
TS = topiquestarter
Nee, ligt niet aan jou.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:05 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |