Uiteraard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:07 schreef SCH het volgende:
Maar hopen dat tong80 gewoon komt pissen om 04.00 vannacht.
Hij is terecht. We kunnen het programma afbellen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:05 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat opsporing verzocht inschakelen voor tong80.
nou mooi in iedergeval dat het wat beter gaatquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:35 schreef tong80 het volgende:
Nou dat kan beter maar voel me wel weer iets lekkerder in m'n vel.
Grappig, lijkt op DWHNquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:39 schreef rubbereend het volgende:
voor mensen die wel een beetje van humor uit België houden, nu Canvas
Ik heb nog steeds die video over Joop Lith te kijken. Teveel eigenlijk om allemaal te zien.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:39 schreef rubbereend het volgende:
voor mensen die wel een beetje van humor uit België houden, nu Canvas
ja erg leuk, maar ik was weer eens te laat, nu is het bijna afgelopenquote:
dat moet je er nooit bij zeggen, maar we proosten samen want ik sta ook in de halve finale van de bekerquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:55 schreef dndiek het volgende:
Het was vandaag echt ondanks mij dat we naar de halve finales gaan maar toch
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet je er nooit bij zeggen, maar we proosten samen want ik sta ook in de halve finale van de beker
quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:03 schreef Ambrosius het volgende:
Nepchirurg geeft bodybuilder tieten
MIAMI (ANP) - Een Amerikaanse nepchirurg heeft een bodybuilder borsten met cupmaat C gegeven in plaats van de gewenste borstspierimplantaten. Een rechtbank in Miami veroordeelde de kwakzalver Reinaldo Silvestre woensdag tot 7,5 jaar cel.
De man van Cubaanse afkomst had meerdere personen misvormd in zijn illegale kliniek in de trendy wijk South Beach in Miami. De bodybuilder, voormalig Mister Mexico Alexander Beaz, liet zich in 1999 onder handen nemen.
De valse plastisch chirurg zag zich na een aanklacht gedwongen de Verenigde Staten te ontvluchten. Hij werd opgespoord in Belize, waar hij medicijnen onderwees..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |