'Koud' en 'vooraan bij een optreden' dat pas volgens mij niet in een zin, zonder dat er ergens een ontkenning tussen staat... Maar kan me voorstellen dat je met een nat pak, wachtend op muziek etc het best koud kan krijgen.quote:Op maandag 18 december 2006 14:15 schreef lienelien het volgende:
Er was zelfs een hele lieve Britse jongen die best lang was, en na een tijdje vroeg of dat ik wel iets kon zien (vrij weinig dus..) en toen mocht ik voor hem staanDat was dus helemaal vooraan tegen het hek. Nog ruimte ook, alleen een beetje koud omdat ik door de regen helemaal doorweeks was
![]()
Ik probeerde ook mee te springen maar dat lukte alleen als de mensen naast me dat ook dedenquote:Op maandag 18 december 2006 13:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nou het was best krap, maar je kon best een beetje meespringen enzo.
Waarom was ik daar op dat moment eigenlijk niet? Oh ja, ik wilde Panic! at the Disco zienquote:Op maandag 18 december 2006 14:15 schreef lienelien het volgende:
Er was zelfs een hele lieve Britse jongen die best lang was, en na een tijdje vroeg of dat ik wel iets kon zien (vrij weinig dus..) en toen mocht ik voor hem staanDat was dus helemaal vooraan tegen het hek. Nog ruimte ook, alleen een beetje koud omdat ik door de regen helemaal doorweeks was
![]()
Ja, dus stond je best ver achteraanquote:Op maandag 18 december 2006 14:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom was ik daar op dat moment eigenlijk niet? Oh ja, ik wilde Panic! at the Disco zien
dat weet ik. daarom juistquote:Op maandag 18 december 2006 15:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja die is vol..
en deel 2 is dubbel (een is geopend door ijsmeis en de ander door MaJo..)
Ja daar heb ik al gezocht, maar ik kan amper wat vinden van al die britpop bandjes.. Razorlight, Oasis, the Kooks etc, er is weinig van te vinden.. tnx voor het meedenken anywayquote:Op maandag 18 december 2006 21:34 schreef Goover het volgende:
http://www.large.nl/
Daar kocht ik wel eens wat.. hadden altijd wel veel. Weet niet of ze hebben wat je zoekt.
Plato zit door heel het landquote:Op woensdag 20 december 2006 09:18 schreef stevenp het volgende:
Oh wacht, ik kan Plato nog proberen (hele grote muziekzaak hier in Den Haag)
Ik zie iig niets staan over ze.. nergens.. Miss hebben ze pauze, of zijn ze aan het opnemenquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij staan ze voorlopig niet meer in de planning? Ik wil er ook heen
Zou idd wel gaaf zijn.. maar het blijft een wilde gok natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:48 schreef stevenp het volgende:
Als ze gaan recorden is dat echt een feest hoor!Heerlijk zou dat zijn als er een 2e album gaat komen, woowie! hehe
Ik heb het nummer "Crazy" van Gnarls Barkley live gecoverd door The Kooks, klinkt erg goed! Verder hebben ze wel een aantal leuke eigen nummers al vind ik ze niet bijster vernieuwend.quote:Op zondag 2 april 2006 22:39 schreef soul114 het volgende:
[..]
Jammer, zoek namelijk nog wat live muziek van the kooks!
Gaaf, kijken of ik die ook kan vinden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:57 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Ik heb het nummer "Crazy" van Gnarls Barkley live gecoverd door The Kooks, klinkt erg goed! Verder hebben ze wel een aantal leuke eigen nummers al vind ik ze niet bijster vernieuwend.
Dat dacht ik al, heb al eens wat dingen van die cd gehoord, erg leuk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:57 schreef Breuls het volgende:
Die cover van de Kooks was voor Radio 1's Live Lounge en staat derhalve op de Live Lounge CD.
(HMV link)
Ik ookquote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef mordradead het volgende:
28e in Oosterpoort en 29e op pinkpop dus
Ik heb lekker kaartjes voor in de Oosterpoort besteld
Euhh... de 29e is die dinsdag... dat is niet echt een Pinkpopdagquote:Op zondag 18 maart 2007 21:09 schreef mordradead het volgende:
28e in Oosterpoort en 29e op pinkpop dus
Ik heb lekker kaartjes voor in de Oosterpoort besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |