Dag begon goed/vroeg eerste even kaartjes voor The Strokes gehaald en daarna nog even de stad in, dat was wel gezellig.. dus ik moest beetje haasten om op tijd mijn werk te komen (moest nog even langs huis om london calling kaartjes + md op te pikken en wilde nog wel even broodje etenquote:Op zondag 2 april 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]Had ze graag willen zien
Maar wel fijn dat ze goed waren. Vertel eens meer!
live versies?quote:Op zondag 2 april 2006 22:06 schreef taart het volgende:
puike muziek.
alle nummer al menig keer geluisterd![]()
Ik vind The Kooks iets softer, niet echt opvallend zeg maar. Maar wel best leuk, hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 19:50 schreef Andastrian_Mind het volgende:
Ik vind ze niet echt uniek klinkenHet doet me zo denken aan Artic Monkeys.
die wil niet openen bij mijquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef soul114 het volgende:
Paradiso set:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=27526417&episode=27777472
jep..quote:Op woensdag 5 april 2006 17:37 schreef soul114 het volgende:
[..]
Real player wel geinstalleerd op je pc?
Trouwens:
June 26th Rowtown, Rotterdam
Mooiquote:Op woensdag 5 april 2006 17:37 schreef soul114 het volgende:
[..]
Real player wel geinstalleerd op je pc?
Trouwens:
June 26th Rowtown, Rotterdam
ja, euh.. dan ben ik nog altijd op vakantiequote:Op donderdag 6 april 2006 20:37 schreef soul114 het volgende:
25 jun parkpop, den haag
Woow! Dat zou voor mij wel goed uitkomen, eindelijk een datum wanneer ik wel kan.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:37 schreef soul114 het volgende:
25 jun parkpop, den haag
quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 19:26 schreef soul114 het volgende:
Ik kwam link tegen naar mp3-versie van het Paradiso optreden, dus voor de mensen die de stream niet aan de praat krijgen: http://rapidshare.de/files/17265322/The_Kooks.mp3.html
De london calling optredens komen trouwens nu ook langs op 3voor12 tv on stage.. heb The Kooks (en mijzelf) al twee keer langs zien komen
!
link naar 3voor12 onstage:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/kies.jsp
Ze staan ook op Parkpop. Bij Rock Werchter spelen ze tegelijkertijd met Editors, dus ga nu naar Parkpop om The Kooks te zien en bij Werchter gewoon naar Editorsquote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:31 schreef crossover het volgende:
Schop!!!!
Jullie waren me voor, ik heb deze band nu pas ontdekt
Ik ben helemaal fan van I Want You Back! Blij dat ze op Lowlands komen
The Editors zijn (live) slecht manquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:55 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ze staan ook op Parkpop. Bij Rock Werchter spelen ze tegelijkertijd met Editors, dus ga nu naar Parkpop om The Kooks te zien en bij Werchter gewoon naar Editors![]()
Parkpop is gratis he!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:18 schreef keijz het volgende:
[..]
The Editors zijn (live) slecht manIk raad je echt aan om gewoon naar The Kooks te gaan!
Vorig jaar op Lowlands waren ze door een fout van een luchtmaatschappij gedwongen om op geleende en amper vooraf gestemde instrumenten te spelen, en ze speelden desondanks behoorlijk zuiver en strak (okay, het was ook weinig spectaculair, maar dat lag ook deels aan het songmateriaal). Maar zo slecht zijn ze live echt niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:18 schreef keijz het volgende:
[..]
The Editors zijn (live) slecht manIk raad je echt aan om gewoon naar The Kooks te gaan!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:18 had keijz het lef om het volgende te schrijven:
waarschijnlijk niets. Kan me namelijk echt niet voorstellen dat iemand die de muziek van Editors goed vind zegt dat de live slecht zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
ik weet niet wat jouw vergelijkingsmateriaal is.![]()
Editors slecht, no way.. The Kooks moeten zondag wel heel erg hun best doen om mij volgende week naar marquee te krijgen ipv mainstage waar Editors spelen. Neemt niet weg dat de muziek van The Kooks ook erg leuk is, dus ben benieuwd wat ze er van maken.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:18 schreef keijz het volgende:
[..]
Zo heel veel concerten heb ik nog niet gezien, maar Editors in paradiso was leuk maar kwam niet in de buurt bij Jack Johnson in HMH en Coldplay in Gelredome.. Maar, wel erg leuke avond gehad toen in paradisoquote:Op maandag 19 juni 2006 22:52 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Excusez-moi? In januari in Paradiso waren ze echt ge-wel-dig.
(Al stond er in de LiveXS een weinig lovende recensie, maar kom op, de LiveXS
) Beste concert dat ikzelf ooit heb bijgewoond, maar misschien dat er nog betere komen, ik weet niet wat jouw vergelijkingsmateriaal is.
![]()
Ach, Editors heb ik nu op Pinkpop en in de Effenaar gezien. Het wordt nu eens tijd voor The Kooks op Werchterquote:Op maandag 19 juni 2006 23:51 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Editors slecht, no way.. The Kooks moeten zondag wel heel erg hun best doen om mij volgende week naar marquee te krijgen ipv mainstage waar Editors spelen. Neemt niet weg dat de muziek van The Kooks ook erg leuk is, dus ben benieuwd wat ze er van maken.
[..]
Zo heel veel concerten heb ik nog niet gezien, maar Editors in paradiso was leuk maar kwam niet in de buurt bij Jack Johnson in HMH en Coldplay in Gelredome.. Maar, wel erg leuke avond gehad toen in paradiso![]()
Nou ik vond het echt heel erg tegenvallen hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 22:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
waarschijnlijk niets. Kan me namelijk echt niet voorstellen dat iemand die de muziek van Editors goed vind zegt dat de live slecht zijn.
The Kooks klonken ook erg goed op London Calling, hoorde ik
Wilde precies hetzelfde postenquote:
en ik vind 'm toch behoorlijk tegenvallen zoquote:Op zondag 25 juni 2006 14:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wilde precies hetzelfde posten
Klinkt goed! En de zanger is echt![]()
Moet mijn mening ietwat bijstellenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
en ik vind 'm toch behoorlijk tegenvallen zo![]()
Relativerend, dat wel.
Alleen z'n krullen zijn leuk![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:46 schreef Biancavia het volgende:
Hij lijkt op Gordo uit Lizzie McGuire!
[afbeelding]
jammer genoeg voor hem heb je gelijkquote:Op zondag 25 juni 2006 14:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, nou, daar deed hij me gewoon aan denken!
neenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat, heb je nog steeds het album niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |