quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vond het voorprogramma dan weer prettigWel een boel onoriginaliteit bij elkaar, wat ook een beetje naar voren kwam in de teksten tussen de nummers door.
"Hey Amsterdam how are you doing?"
Nee, het was Hallo Amsterdam, alles goed?quote:Op dinsdag 8 november 2011 12:22 schreef Darkestrah het volgende:
Ik vond het voorprogramma dan weer prettigWel een boel onoriginaliteit bij elkaar, wat ook een beetje naar voren kwam in de teksten tussen de nummers door.
"Hey Amsterdam how are you doing?"
Misschien bij de kluisjes / bier halen / de weg naar buiten / op het station..quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:00 schreef Darkestrah het volgende:
Meer aan de rechterkant, ongeveer op 1/3 van de zaal. Dus best wel uitgesloten dat we elkaar gezien hebben.
Ik heb niks in de kluisjes gedaan, ik heb twee keer bier gehaald terwijl het vrij druk was (net voordat the Kooks begon), ik liep de zaal uit tijdens de laatste noten van Naive, en ik stapte om 23:00 in de trein richting Utrecht.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Misschien bij de kluisjes / bier halen / de weg naar buiten / op het station..
Ja, ik had ook de laatste trein naar Utrecht ( en daarna naar Tiel. )quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb niks in de kluisjes gedaan, ik heb twee keer bier gehaald terwijl het vrij druk was (net voordat the Kooks begon), ik liep de zaal uit tijdens de laatste noten van Naive, en ik stapte om 23:00 in de trein richting Utrecht.
Zouden we elkaar gezien kunnen hebben?
We wilden de drukte voor zijn, en er was nog een kennis die ik gewoon nog even wilde spreken.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, ik had ook de laatste trein naar Utrecht ( en daarna naar Tiel. )
Waarom ben je eerder weggegaan?Wij bleven tot het eind, zijn nog langs de kluisjes geweest, heb nog een shirt gehaald en stonden ruim op tijd op het perron..
Het was toch logisch dat ze terug zouden komen, ze hadden happy niet eens gedaan. En hij zei alleen "Good night" en ze liepen weg.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:40 schreef Darkestrah het volgende:
Dit is niet volledig te betrekken op het concert van gisteren, maar het is echt slecht gesteld met het fenomeen 'toegift'. Het is een standaardje geworden. Mensen blijven gewoon te wachten omdat ze toch wel terugkomen.
Hoe zei hij hallo dan? Ook niet heel erg uitgebreid.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:43 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het was toch logisch dat ze terug zouden komen, ze hadden happy niet eens gedaan. En hij zei alleen "Good night" en ze liepen weg.Zo neem je geen afscheid.
Dat zou wel baas zijn, ja.quote:Op dinsdag 8 november 2011 20:53 schreef Darkestrah het volgende:
Maarja, dat neemt niet weg dat het toegift tegenwoordig geen speciaal iets meer is. Gewoon een paar keer stiekem met zn allen vertrekken in de tijd dat de band eventjes achter de schermen verblijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |