haal die cdquote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
neenHeb doordat ik de komende tijd naar nogal wat concerten ga niet zoveel geld meer over
Maar hij staat wel hoog op mijn prioriteitenlijstje!
Lowlands, zonnetje, 25 graden, The Kooksquote:Op zondag 25 juni 2006 21:56 schreef hydraulix het volgende:
Optreden was erg gaaf, alleen jammer van het weer![]()
Pciesquote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Lowlands, zonnetje, 25 graden, The Kooks![]()
![]()
Charlie podium is er dit jaar niet voglens mijquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:07 schreef mordradead het volgende:
Ik hoop dat ze op dat podium spelen waar geen tent is, dus diegenen waar maximo park vorig jaar speelde![]()
Stonden ze gisteren in Rotown? waarom wist ik dat nietquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:29 schreef bigshadow het volgende:
Gisteren in de Rotown waren ze ook erg goed!
Coming up in de Rotown: Islands, I love you but i have chosen darkness en Midlake --> De moeite waard om in de gaten te houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Stonden ze gisteren in Rotown? waarom wist ik dat niet![]()
Lees pagina twee van dit topic nog eens..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
Stonden ze gisteren in Rotown? waarom wist ik dat niet![]()
Islands komt ook op De Affaire, tijdens de Nijmeegse zomerfeestenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:22 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Coming up in de Rotown: Islands, I love you but i have chosen darkness en Midlake --> De moeite waard om in de gaten te houden![]()
Loobieloobieloo...loobieloobieloooquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:42 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Fucking legend! zei een Engelsman naast mij. Dat viel nou ook wel weer mee maar ik vond erg lekker klinken hoor. Zeker dat nieuwe numemr wat ze midden in ergens speelden
. Mooi trouwens, al die Engelsen. En alles mee kunnen zingen he
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |