abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:42:36 #151
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36285730
Dus uhm er is dus niks meer bekend en het is duidelijk dat ze ms kopieren op het gebied van online gebeuren.

Tien punten voor sony
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:43:16 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_36285743
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:34 schreef P-Style het volgende:
Dit...
[..]

..vond ik nog het meest opmerkelijke trouwens!
Gemeten gisteren, van 11:00 tot 11:30 .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:43:42 #153
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36285760
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:42 schreef Fliepke het volgende:
Dus uhm er is dus niks meer bekend en het is duidelijk dat ze ms kopieren op het gebied van online gebeuren.

Tien punten voor sony
geen marketplace, maar voor de rest is het beter goed gejat dan slecht bedacht
The line is a dot to you!
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:45:29 #154
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36285806
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:43 schreef kepler het volgende:

[..]

geen marketplace, maar voor de rest is het beter goed gejat dan slecht bedacht
Niet?
"In games kunnen speciale in-game shops komen vanwaar de speler extra content kan downloaden. Games zoals MotorStorm en F1 zullen zulke in-game shops bevatten. Volgens Phil zal in-game advertising erg belangrijk worden voor de PS3."

Dat noem ik marketplace.
pi_36285913
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat noem ik marketplace.
Tsja maar de patenten oorlog kan er dan niets van maken aangezien het geheel andere inkijken zijn op dezelfde mogenlijkheden En dat is net iets belangrijker dan hetelfde hebben.

En wat wil je. Een plek waar je dingen kan downloaden is hetzelfde als de 360 marketplace. Hoe anders wil je dingen downloaden als er geen plek is om te downloaden Uiteindelijk gaat het dat mensen wat downloaden. Waar is alleen de vraag. Maar het is hetzelfde.....
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:53:37 #156
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36285982
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:50 schreef disjfa het volgende:

[..]

Tsja maar de patenten oorlog kan er dan niets van maken aangezien het geheel andere inkijken zijn op dezelfde mogenlijkheden En dat is net iets belangrijker dan hetelfde hebben.
De donald duck mopjes kunnen het ":')"-gehalte niet eens overtreffen van de software patenten in de VS, dus daar hecht ik al helemaal geen waarde aan.
  donderdag 23 maart 2006 @ 00:55:28 #157
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36286014
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 00:45 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Niet?
"In games kunnen speciale in-game shops komen vanwaar de speler extra content kan downloaden. Games zoals MotorStorm en F1 zullen zulke in-game shops bevatten. Volgens Phil zal in-game advertising erg belangrijk worden voor de PS3."

Dat noem ik marketplace.
nee dat is het niet. Op de 360 kun je alle content downloaden via het centrale Marketplace. Zoals ik het nu begrijp zul je voor game-content de game moeten opstarten om content te downloaden op de PS3.
The line is a dot to you!
  donderdag 23 maart 2006 @ 01:50:03 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_36286666
quote:
In a small press Q&A after his keynote speech at the Game Developers Conference on Wednesday, Sony’s Phil Harrison answered a number of major questions about Sony’s entire suite of products, from PSP to PlayStation 3 and beyond.

Responding to questions on the hard disc for the PS3, Harrison indicated: “Every game is being created as though there were a hard drive”, putting to rest possible confusion over the HD not being compulsory, as occurred in the Xbox 360. It is, however, not know if the disc will be included in the box itself, or an expanded peripheral.

Next, after being asked: “What are you doing to make sure there are enough units?”, Harrison answered simply: “You can see from our history that SCE has been good at meeting consumer demand with supply. It’s inevitable that some consumers will be disappointed, but our ramp-up of 1 million units per month [for a worldwide simultaneous release] is the biggest ramp-up we’ve ever had.”

On being asked for his take in terms of the PlayStation 3, in November, being a year after the Xbox 360’s launch, Harrison noted: “It doesn’t put us at a competitive disadvantage at all. Throughout our history, we’ve never been the first platform to market, in terms of the generation shifts. It’s an interesting debate, though, as to where our competitors sit in that generation shift.” He added: “We have a tremendously powerful hardware with great tools to develop them, and now we’re seeing great creativity. I have no concerns about the competition.”

Harrison was also asked about optimization for both the PS1 titles running on PSP and the PS2 titles running on PS3, indicating that, for PS3 backwards compatibility, there will be some kind of optimization. Technically, he suggested it’s possible on PSP, “although the headroom is obviously smaller than what we can do on PS3.”

The Sony exec was also bullish about user-created content, noting: “The power of a network is a construct of the people who are in that network. What makes places like eBay and Amazon powerful is that contributors are also adding content, and we see that model continuing on the PS3.”

Harrison was then taken to task for the difficulty in programming on the PS2. He replied by saying that “One of the reasonable criticisms of the PS2 was that it was a powerful machine, but was fairly complex to program for - though that didn’t affect our ability to sell millions of units. That was down to the proprietary nature of some of the chips in the PS2.” He extrapolated that the PS3 will have higher level, more efficient chips. “That’s coupled with all the great work that the tools companies are bringing. It should be an easier experience for developers,” he concluded.

A question was then broached in regard to downloadable game content – would that service be open to full-scale games that would otherwise take up a full Blu-Ray disc?

In response, Harrison began: “There’s no restriction as to what you could download to your PS3. There are clearly some differences in the rollout of broadband around the world, and in some countries, for a long time, the most efficient way of getting 50 gigs of content into consumers’ homes will be a Blu-Ray disc,” adding that as broadband use gets more widespread, so too will e-distribution. “We don’t think that’ll happen over night,” he admitted, “Blu-Ray will continue to be the major method of distribution. It’s more the consumer’s choice.” And indeed, it behooves Sony to keep Blu-Ray as a primary format, if they want it to win in the next generation media wars.

Harrison was then asked about the PS3 network – whether it would be restricted to delivery of content just to PS3, or if it would also service other Sony and non-Sony products.

His response was that the focus is around the launch of the Ps3, but shortly that kind of downloadable content will branch out to PSP and other formats, adding that “As for other formats that aren’t SCE formats, that’s not currently on the plan, but I don’t see any reason why it couldn’t be.”

Another question asked if the controller design would be finalized in the E3 timeframe, as Harrison had alluded. More specifically, with the immersion lawsuit regarding the dual shock controls, it was questioned whether this was a reason why the controller wasn’t showed today.

“That has no impact on why we didn’t show the controller.” Harrison simply stated, adding that the controller will be revealed at E3 as planned.

A final, rather revealing question was asked by Gamasutra, to the effect of whether the PS3 would have regional lockouts. Harrison had mentioned that the console would support multiple display formats, and so we pressed him on whether all formats, from HD, to traditional displays, to PAL, SECAM and NTSC, would be supported out of box.

Harrison responded in a rather interesting way – “The things that make a console region free are different from what makes games region free.” Voltage differences, plug styles and that sort of thing mean that there will naturally be different SKUs for different regions. But at the same time, software will be region free. It’s possible for developers to enforce whatever encoding and format limitations they want. “If they want to divide it, that’s their choice. But the concept is that content is region free.”

It’s a very impressive statement for a company of this size, and we can only hope that it means a more global market for games in the near future.
Gamasutra

Compleet regiovrij! Nooit meer op lokalisatie wachten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36286735
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 01:50 schreef speknek het volgende:
Compleet regiovrij! Nooit meer op lokalisatie wachten .
Héél erg goed nieuws!
  donderdag 23 maart 2006 @ 02:04:03 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_36286786
Ja.. nog wel meer vanwege de prijs dan de tijd die het duurt eigenlijk. Dat was toch wel erg fijn aan de gamecube deze generatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 23 maart 2006 @ 08:09:52 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36287611
Serieus

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36287656
Das wel erg tof zeg!
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:00:06 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36288158
! Regiovrij. !
Hopen dat MS dat nu ook gaat doen! Kan je eindelijk gewoon normaal je games importeren .
-
pi_36288318
Je weet dat het goed is wanneer Daggla in een PS3 topic 'd
pi_36288794
Mooi, als dit ook betekend dat de prijzen in Europa gaan dalen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:36:29 #166
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36288868
De douane heeft alvast de vacature bak geopend
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:36:43 #167
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36288875
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:33 schreef Tain het volgende:
Mooi, als dit ook betekend dat de prijzen in Europa gaan dalen
Never
pi_36289006
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
! Regiovrij. !
Hopen dat MS dat nu ook gaat doen! Kan je eindelijk gewoon normaal je games importeren .
met de volgende Xbox misschien

Wordt een mooi ding, die PS3
pi_36289040
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:36 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Never
Jammer, al heb ik toch nooit echt veel spellen in Nederland gekocht
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36289123
regiovrij *fap*fap*fap*
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_36294944
Geen idee of het al in het vorige bericht stond aangezien dat alleen regiovrij was
bron
quote:
Op de Game Developers Conference in het Amerikaanse San Jose heeft Sony Entertainment-topman Phil Harrison diverse geruchten over de PlayStation 3 bevestigd. Zo maakte hij duidelijk dat gebruik van het PlayStation Network Platform gratis is voor diensten als chatten en winkelen, maar dat er voor online gaming betaald zal moeten worden. De opzet van 'PNP' lijkt hiermee vergelijkbaar met die van Xbox Live, dat in eerste instantie gratis is maar online-gamers rond de vijftig dollar per jaar kost.

Sony wil de tarifering echter afhankelijk van de gespeelde games maken; wie meer dan één game online wil spelen, is dus meer geld kwijt. Ook zullen nieuwe levels of karakters slechts tegen betaling beschikbaar worden gemaakt. Volgens Harrison zullen op deze wijze 'game player communities' ontstaan, wat 'de meest fundamentele verandering is die de gamewereld ooit heeft gezien.' Hij illustreerde dat met cijfers over de Xbox 360: waar Xbox-gebruikers gemiddeld zes maal per week online spelen, doen Xbox 360-gamers dat liefst 25 keer per week.

Toch zou Sony de online-functionaliteit vooral als klantenbinding zien, waar bij Microsoft de winstgevendheid van Live belangrijker is. Terwijl er nog steeds geen duidelijkheid is over de vraag of er standaard een harde schijf met de console meegeleverd zal worden, is opslag volgens Harrison een 'key feature'. Zo moet het PlayStation-netwerk volgens hem voor alle mogelijke vormen van dataverkeer gebruikt gaan worden: 'We willen dat films, muziek, televisie en ook mengvormen van dergelijke media met de PlayStation 3 gedownload gaan worden.' Ook World of Warcraft zette Sony aan het denken: naast een grote en succesvolle community laat deze MMORPG ook zien dat er een markt is voor het betaald downloaden van zogeheten 'episodic' content.

Nieuwe Sony-controller: artist impression Verder wist Harrison te bevestigen dat games voor de PS3, zoals verwacht, geen regiocodering zullen kennen. Blu-ray biedt volgens hem meer dan genoeg ruimte om alle regionale varianten op één schijfje te zetten; een gamedisk zou bijvoorbeeld zowel PAL-, Secam- als NTSC-video kunnen bevatten. Interessant is ook dat Sony, in navolging van Nintendo, met een volledig vernieuwde controller op de proppen zal komen worden. Hoewel er nog geen definitief uiterlijk is vastgelegd, lijkt het einde van de boemerangvorm een zekerheidje.


[ Bericht 41% gewijzigd door P-Style op 23-03-2006 13:49:32 (Sorry Tain! Heb op verkeerde knopje gedrukt! :D) ]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36295388
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef Tain het volgende:
Interessant is ook dat Sony, in navolging van Nintendo, met een volledig vernieuwde controller op de proppen zal komen worden. Hoewel er nog geen definitief uiterlijk is vastgelegd, lijkt het einde van de boemerangvorm een zekerheidje.
Hmmm, toch wel een redesign dus...
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:51:39 #173
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36295412
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef P-Style het volgende:

[..]

Hmmm, toch wel een redesign dus... [afbeelding]
Ik vind het ook jammer. Zonde dat Sony niet genoeg ballen heeft om de boomerang gewoon door te voeren
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36295553
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind het ook jammer. Zonde dat Sony niet genoeg ballen heeft om de boomerang gewoon door te voeren
Ach, welk design ze ook doen, zolang het maar beter is dan de dual shock. Alst gewoon een dual shock wannabe ding is dan hoef ik iig al geen PS3.
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:56:03 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36295587
Ik vrees het ergste nu... Een draadloze dual shock
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36295634
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:55 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ach, welk design ze ook doen, zolang het maar beter is dan de dual shock. Alst gewoon een dual shock wannabe ding is dan hoef ik iig al geen PS3.
Wat denk je dat die boomerang is. Enige wat anders is is dat hij er anders uit ziet. Hij lijkt mij verder hetzelfde tot iets beter in de hand liggen. Maar verder was het dezelfde controller.

Maargoed we zullen zien Ik hoop iig wel op een nieuw uiterlijk.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36295640
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind het ook jammer. Zonde dat Sony niet genoeg ballen heeft om de boomerang gewoon door te voeren
of ze komen met een nog beter doordacht ontwerp. Een ergonomisch verantwoorder ontwerp.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_36295663
Hij zal vast geen DS/DS2 design hebben. Hoewel ik daar ook geen problemen mee zou hebben trouwens.
pi_36295701
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36295800
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef P-Style het volgende:
Hij zal vast geen DS/DS2 design hebben. Hoewel ik daar ook geen problemen mee zou hebben trouwens.
ik denk dat hij ergens tussen de DS en de Boomerang in zal komen te liggen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:03:26 #181
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36295815
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:59 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
FAKE

Dat is gewoon een eigen schets van ik geloof joystiq
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36295846
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:57 schreef disjfa het volgende:

[..]

Wat denk je dat die boomerang is. Enige wat anders is is dat hij er anders uit ziet. Hij lijkt mij verder hetzelfde tot iets beter in de hand liggen. Maar verder was het dezelfde controller.

Maargoed we zullen zien Ik hoop iig wel op een nieuw uiterlijk.
Mwoh, ik vond de boomerang er al stukken fijner uit zien.
pi_36295853
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

FAKE
neeeee!
Leek me zo lekker in de hand liggen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36295855
Was er bij Sony geen kak aan de knikker met die 'Shock' toestand? Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen...
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:05:07 #185
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36295886
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef Tain het volgende:

[..]

neeeee!
Leek me zo lekker in de hand liggen
Hij lijkt een beetje op de Dragon Quest controller en daarmee is NIET te gamen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36295980
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef NutKees het volgende:
Was er bij Sony geen kak aan de knikker met die 'Shock' toestand? Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen...
Zelfde probleem had MS ook geloof ik en die heeft ook nog gewoon een trilfunctie in de controllers zitten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36296057
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:04 schreef NutKees het volgende:
Was er bij Sony geen kak aan de knikker met die 'Shock' toestand? Ben benieuwd hoe dat af gaat lopen...
Immersion Corporation heeft Sony aangeklaagd vanwege een patent wat zij hebben op de rumble technologie zoals die in de Dual Shock controller gebruikt wordt. Sony heeft daar vet voor moeten betalen (zo'n US$90,7 miljoen) In ruil daarvoor hebben ze nu wel de licentierechten voor de rumble-technologie, dus ze hoeven wat dat betreft niets aan te passen.

Sony echter heeft nu op hun beurt een zaak tegen Immersion aangespannen, omdat in het eerste besluit stond dat Sony door het betalen van de ruim 90 miljoen recht heeft op alle eigenschappen en gegevens van Immersion's technologie. Sony meent voldoende bewijs te hebben dat Immersion informatie achterhoudt dus willen nu ook dollars van Immersion zien.

[edit]Microsoft heeft het niet tot een rechtzaak laten komen maar heeft eerder al een bedrag betaald en heeft nu een licentie.[/edit]
pi_36296099
Vind het trouwens wel een slechte zaak van die tarifering per online game die je wilt gaan spelen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:13:25 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36296135
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:12 schreef Tain het volgende:
Vind het trouwens wel een slechte zaak van die tarifering per online game die je wilt gaan spelen.
Ik niet, ik vind kilometerheffing ook wel een goed plan namelijk
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:13:27 #190
8369 speknek
Another day another slay
pi_36296138
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef P-Style het volgende:
Hmmm, toch wel een redesign dus... [afbeelding]
.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_36296176
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:08 schreef Tain het volgende:

[..]

Zelfde probleem had MS ook geloof ik en die heeft ook nog gewoon een trilfunctie in de controllers zitten
MS heeft een aanzienlijk belang genomen in het bedrijf met het patent op de technologie.
Als straks Sony royalties gaat betalen verdient MS dus aan elke PS3
pi_36296278
Blij om te horen dat Sony de technologie kan blijven gebruiken, jammer dat ze toch flink wat geld hebben moeten ophoesten. Ik begrijp die hele zaak trouwens niet helemaal... dat trillen is toch gewoon een gewicht dat uit balans op de as van een motortje is geplaatst(?). Werkt 99% van de trillende controllers (en ook sex-speeltjes) niet op die manier?
pi_36296494
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:14 schreef Retuobak het volgende:
[..]
MS heeft een aanzienlijk belang genomen in het bedrijf met het patent op de technologie.
Als straks Sony royalties gaat betalen verdient MS dus aan elke PS3
Ik denk niet dat de ps3 dualshock gaat krijgen. Dus Geen trill modules in de uiteinde aan beide kanten van de controller.

Wel een andere trilmodule Maar niet die. Dat zou zo ontiegelijk dom zijn
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36296582
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:18 schreef NutKees het volgende:
Blij om te horen dat Sony de technologie kan blijven gebruiken, jammer dat ze toch flink wat geld hebben moeten ophoesten. Ik begrijp die hele zaak trouwens niet helemaal... dat trillen is toch gewoon een gewicht dat uit balans op de as van een motortje is geplaatst(?). Werkt 99% van de trillende controllers (en ook sex-speeltjes) niet op die manier?
Immersion had een systeem ontwikkeld waarbij software die motortjes kon aanspreken, en ook op verschillende sterktes.


Of zoiets
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:32:06 #195
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36296739
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:12 schreef Tain het volgende:
Vind het trouwens wel een slechte zaak van die tarifering per online game die je wilt gaan spelen.
Volgens mij naai je daarmee juist de hardcore gamer, je trouwste klant
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:32:36 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36296757
Als je per game moet gaan betalen dan is dat echt een heel slechte zaak imo .
Maar zo dom zal Sony niet zijn..
-
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:33:06 #197
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_36296771
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je per game moet gaan betalen dan is dat echt een heel slechte zaak imo .
Maar zo dom zal Sony niet zijn..
Nou?
Ik denk dat de meeste games wel gratis zullen zijn
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:33:26 #198
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36296778
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Volgens mij naai je daarmee juist de hardcore gamer, je trouwste klant
Toevallig net de doelgroep die het meest bereid is uit te geven.
What else is new? .
-
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:33:57 #199
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_36296793
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:33 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nou?
Ik denk dat de meeste games wel gratis zullen zijn
It better..
Maar een kwaliteit zoals LIVE verwacht ik niet, eerlijk gezegd.
-
pi_36296850
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als je per game moet gaan betalen dan is dat echt een heel slechte zaak imo .
Maar zo dom zal Sony niet zijn..
Per game verwacht ik niet. Meerdere abonnementen zou logischer zijn. Eigenlijk zoiets als bij Live. Hoe meer/vaker je gebruik maakt van de online diensten, hoe duurder het abo zal worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')