abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:17:54 #51
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36077829
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

het is toch allereerst de bedoeling dat jij dat ding gaat ownen lijkt mij......anders heet het diefstal.
Hoeft niet, hij kan er ook op spelen bij de bart smit.
pi_36077927
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:17 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Hoeft niet, hij kan er ook op spelen bij de bart smit.
Dan moet hij de demopod joepen om hem in huis te hebben, lijkt me ook niet de beste aanpak.
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:27:41 #53
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36078005
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:23 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Dan moet hij de demopod joepen om hem in huis te hebben, lijkt me ook niet de beste aanpak.
O wacht effe ja..
pi_36078256
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:23 schreef Retuobak het volgende:

[..]

is ook verrotte slecht voor je rug.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_36078523
quote:
PS3 PNP Development Schedule Released
By Colin Campbell Print | Send to a friend | Email the editor
Sony has released a development schedule for its PlayStation Network Platform. The firm says a production environment will be ready by September.
Image A first release of the development server / client software development kit is being released this month with a follow-up available in April. By June, full functions will be completed for the development server and in July full function test starts for licensees.

The major difference between PNP and Xbox Live is that publishers and licensees are able to connect their own game servers to the network. It also looks likely that it will offer a more flexible marketplace with the potential for users to auction virtual items to one another.

Otherwise, the service offers a standard and expected array of features including matchmaking, online video chat and content downloads.
E3 eerste demo's van PNP?
pi_36078612
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:56 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

E3 eerste demo's van PNP?
Ziet er veelbelovend uit!

Ik bedacht em net eens, dat wanneer linux een beetje lekker loopt,
je ook via wine gewoon WoW kunt gaan draaien op je ps3 .
pi_36078703
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:00 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Ziet er veelbelovend uit!

Ik bedacht em net eens, dat wanneer linux een beetje lekker loopt,
je ook via wine gewoon WoW kunt gaan draaien op je ps3 .
please, met een HDTV in je woonkamer, sluit je toch gewoon je PC op je DVI-input aan? Draadloos toetsenbord en muis en op de bank lekker WoW spelen
pi_36078764
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

please, met een HDTV in je woonkamer, sluit je toch gewoon je PC op je DVI-input aan? Draadloos toetsenbord en muis en op de bank lekker WoW spelen
Het gaat er niet om of het nuttig is, maar als het kan moet het gewoon gedaan worden .

En kosten technisch gezien moet ik me voorlopig behelpen met een 24" widescreen tft
pi_36078847
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:08 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of het nuttig is, maar als het kan moet het gewoon gedaan worden .

En kosten technisch gezien moet ik me voorlopig behelpen met een 24" widescreen tft
hmmm, als je een toetsenbord en muis kan aansluiten op je PS3, zou het nog wel eens mogelijk kunnen zijn. Maar ik denk niet dat ik dat m'n PC-tje aan kan doen
pi_36078910
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

hmmm, als je een toetsenbord en muis kan aansluiten op je PS3, zou het nog wel eens mogelijk kunnen zijn. Maar ik denk niet dat ik dat m'n PC-tje aan kan doen
Ben beetje bang dat de geheugencapaciteit ook niet helelmaal afdoende zal zijn .

Och, zolang de neogeo emu's soepeltjes lopen hoor je mij niet klagen .
pi_36080774
en meer nieuws rondom PNP:
quote:
Sony gaat het met de Playstation 3, als ie uit komt in 2040, opnemen tegen de Xbox 360. Laat die Xbox 360 nu dat online gameplay als speerpunt hebben. Lastig dus voor Sony, dat niet alleen later met een PS3 komt, maar ook echt iets beters moet bieden dan dat heersende Microsoft.

In Tokyo gaf Sony vannacht uitleg aan developers over het PlayStation Network Platform. Het systeem moet het brein vormen voor pc games als EverQuest II, Star Wars Galaxies en PlanetSide, maar ook PSP games moeten gebruik kunnen maken van dit gaming netwerk.

Het 'PSNP' krijgt een gratis basisversie, daarnaast komt er een betaald abonnement met veel extra features. Maar waar Microsoft Xbox Live zoveel mogelijk op slot gooit voor eigen games en content, kunnen gamesdevelopers bij Sony wel eenvoudig aansluiting krijgen.

Verder krijgt PSNP de standaard features zoals videochatten, instant messenging, ranking en mogelijkheid tot het uploaden van zelfgemaakte gamecontent. Via een soort Marketplace kan je straks online content aanschaffen. Deze marktplaats gaat volgens Sony veel uitgebreider worden dan die van Microsoft. Er komt mogelijk een soort eBay kloon waar je kan bieden op items uit bijvoorbeeld role playing games, terwijl je het spel speelt.

Dan hier de volledige lijst van mogelijkheden zoals 'confirmed by Sony':

Communication/Community:
Account created through user registration
Lobbies/Matchmaking
Scores/Ranking
Game data upload/download
Presence/Friend List/Avatar
Voice/Video Chat
Messaging

Commerce
Shops (can be accessed from inside games)
Content Download
Game boot from HDD
Subscription
Selling item by item
Micropayment
Entitlement Management

Account
User Registration
Login ID/Handlename issue
bron: http://www.gamert.nl/nieuws/details_over_playstation_netwo.html
pi_36080899
Hey! TVP!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_36083409
quote:
Sony gaat het met de Playstation 3, als ie uit komt in 2040, opnemen tegen de Xbox 360.
Oke, nog 34 jaar wachten dus
PSN id: NL_SToRM
pi_36088375
zou je voor dat immense bedrag nou ook een HD erbij krijgen? Aangezien niets werkt volgens Ken zonder HDD....
pi_36096506
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:52 schreef nlboy het volgende:

Ja ik ook. Want de PS2 raak ik nog af en toe aan om de nieuwste games te checken en dan 1 level te spelen, maar daarna zit ik toch weer achter mijn PC. aan mn vriendin
Ik heb inderdaad (bijna) 't zelfde .
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_36099552
vandaag gelijk maar gereseveerd .
moet hem gewoon op de release hebben.
met motorstorm
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 01:01:42 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36104991
Australie krijgt een ander design:

Zie
http://entertainment.news(...)490885-10431,00.html

!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36105074
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[afbeelding]

Zie

!
Wat een wàlgelijk "ontwerp"!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer Australië 'm krijgt, want in het persbericht hebben ze het over "early November 2006 in Japan, North America and Europe simultaneously". Australië zou best wel eens wat langer moeten wachten.
pi_36105119
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:06 schreef P-Style het volgende:
[..]
Australië zou best wel eens wat langer moeten wachten.
Dat is toch altijd met een wereldwijde release Daarna komen nog een paar landen maar australie kan altijd al een paar maanden langer wachten.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36105135
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:09 schreef disjfa het volgende:
Dat is toch altijd met een wereldwijde release Daarna komen nog een paar landen maar australie kan altijd al een paar maanden langer wachten.
Nou ja... ik denk niet dat iemand hier daar last van zal hebben!
pi_36105164
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:09 schreef disjfa het volgende:

[..]

Niet zeiken, je kunt daar zowat naar Japan zwemmen
pi_36105212
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... ik denk niet dat iemand hier daar last van zal hebben!
Dat is het grote probleem hé. Als je het zelf kan ervaren zeik je niet
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36106664
quote:

[afbeelding]

Zie

!
Lijkt echt enorm op die vliegende vleugel van the Green Goblin (Spider-man) zoals iemand op GAF al zei
pi_36107444
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:12 schreef InsertCredit het volgende:

[..]

Niet zeiken, je kunt daar zowat naar Japan zwemmen
daarnaast importeert half Australië toch sowieso, omdat de gewelddadige spellen verboden worden, en de spellen die wel uitkomen meestal 4 maanden na Europa komen.
pi_36112582
Ik vraag me af of de launchdate Nintendo's plannen zal wijzigen wat betreft hun launch. Twee consoles tegenlijk uitbrengen, dat wordt een bloedbad

Balen trouwens dat FF12 in dezelfde maand uitgebracht wordt, lijkt wel of Sony het voorbeeld van Nintendo volgt (Zelda).
pi_36112688
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik vraag me af of de launchdate Nintendo's plannen zal wijzigen wat betreft hun launch. Twee consoles tegenlijk uitbrengen, dat wordt een bloedbad
Tuurlijk niet. Iedereen heeft zo hard gespaart dat ze een ps3 kopen en dan zien ze in hun ooghoeken ook nog een rev staan en die kost toch niet veel extra dus nemen ze ook gelijk even mee
www.indiegamer.nl
pi_36113071
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef disjfa het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. Iedereen heeft zo hard gespaart dat ze een ps3 kopen en dan zien ze in hun ooghoeken ook nog een rev staan en die kost toch niet veel extra dus nemen ze ook gelijk even mee
Nintendo 'kennende' zou t me niet verbazen als ze hun launch wijzigen aan de PS3 launch. Ach, k wil ze allebei
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:40:43 #78
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36113347
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 01:06 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat een wàlgelijk "ontwerp"!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer Australië 'm krijgt, want in het persbericht hebben ze het over "early November 2006 in Japan, North America and Europe simultaneously". Australië zou best wel eens wat langer moeten wachten.
zou heel goed kunnen, de 360 wordt ook pas volgende week uitgebracht daar
The line is a dot to you!
pi_36114594
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:19 schreef disjfa het volgende:

[..]

ik heb geld gebudgetteerd voor de aanschaf. Mocht ik geld overhouden, wordt uiteraard geïnvesteerd in de heerschende Revo.
pi_36117105
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:15 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zou eerst wel eens willen weten wat Nintendo überhaupt van plan is! Maar ik denk niet dat Nintendo zich ook maar iets aantrekt van de bekendmaking van PS3's launch.
quote:
Balen trouwens dat FF12 in dezelfde maand uitgebracht wordt, lijkt wel of Sony het voorbeeld van Nintendo volgt (Zelda).
FF12 is niet van Sony, maar van Square-Enix, dus je kunt hier moeilijk zeggen dat Sony "hetzelfde doet" als Nintendo.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:44:17 #81
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36119492
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 06:40 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Lijkt echt enorm op die vliegende vleugel van the Green Goblin (Spider-man) zoals iemand op GAF al zei
HIj nodigt uit om op te gaan staan.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:45:29 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36119542
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:34 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik zou eerst wel eens willen weten wat Nintendo überhaupt van plan is! Maar ik denk niet dat Nintendo zich ook maar iets aantrekt van de bekendmaking van PS3's launch.
[..]

FF12 is niet van Sony, maar van Square-Enix, dus je kunt hier moeilijk zeggen dat Sony "hetzelfde doet" als Nintendo.
Maar Sony kan het wel lief vragen aan Squenix
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_36119758
quote:
Our Sony representative has confirmed this morning that PlayStation 3 will come with a 60GB HDD as standard, but that can be upgraded if preferred.

Some of the larger US websites have been speculating that PlayStation 3 would be shipping with an optional 60GB hard disc drive. However we can confirm this morning that all PS3 consoles will be sold with the HDD out of the box. Sony's president of Computer Entertainment, Ken Kutaragi, announced on Wednesday that all PS3 games are being developed to take advantage of the 60GB HDD.
http://uk.videogames.game(...)-standard-3c0925.htm

Dus 60GB HDD wordt meegeleverd en spellen zullen gebruik ervan gaan maken?

Ik hoop dat het klopt.
...and you shall see.
pi_36119848
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:51 schreef PandorasBox het volgende:

[..]

http://uk.videogames.game(...)-standard-3c0925.htm

Dus 60GB HDD wordt meegeleverd en spellen zullen gebruik ervan gaan maken?

Ik hoop dat het klopt.
Tijdens de presentatie van de week werd al duidelijk gemaakt dat devs rekening moesten houden met een HDD in het systeem.
pi_36119947
Als er dan later een HDD-upgrade komt, dan zit je wel met je 60GB HDD die je dan nergens meer in kan gebruiken.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 16:04:37 #86
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36120161
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:57 schreef P-Style het volgende:
Als er dan later een HDD-upgrade komt, dan zit je wel met je 60GB HDD die je dan nergens meer in kan gebruiken.
Waarschijnlijk word het een Sony HDD. HET nieuwe medium! Je kunt em in je tv drukken & in je Sony broodrooster.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_36154828
quote:
Skydive in and perforate Nazis alongside the most realistic in-game characters we've yet seen

We've seen Medal of Honor: Airborne on PlayStation 3, and it looks brilliant. That's the short version of a day spent behind EA's ring of steel looking at experimental footage of their stunning PS3 engine in action. Just take a look at these screens if you want proof.

The next-gen version of Medal of Honor uses the full weight of PS3 to create not only the battlefield, but the skies above it too. And although the shots of the demo we've brought back look amazing, believe us when we say they don't convey the half of it.

If this is what EA can do with the PS3, then everybody else had better look out. We're talking hi-res detail and amazing character animation throughout. Check out the screens and try not to drool on your keyboard
http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/images/index.jsp?releaseId=20060216125159159044&page=1
pi_36154899
EA is goed bezig met de high-budget titels op next-gen consoles
De goedkope ports lijken nergens op, maar de titels specifiek ontwikkeld voor de next-gen consoles....
Fight Night Round 3 ziet er ook al geweldig uit

Die kop links boven vind ik trouwens wel belachelijk
Dat kan realistischer (qua gezichtsuitdrukking dus)
pi_36155140
Vind die anders wel mooi emotioneel uitzien. Ligt allemaal enkele niveautjes hoger dan het lame facial gedoe in HL2, FC of D3, wat toch een beetje de standaard was totnutoe.

Niet voor niks dat de meesten op inet denken dat dit renders zijn, maar kennelijk is het ingame volgens die gasten zelf die in in werking gezien hebben.
pi_36155214
Vind die onderste dan toch een stukje mooier:
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_36155331
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:16 schreef LuukBes het volgende:
Vind die anders wel mooi emotioneel uitzien. Ligt allemaal enkele niveautjes hoger dan het lame facial gedoe in HL2, FC of D3, wat toch een beetje de standaard was totnutoe.

Niet voor niks dat de meesten op inet denken dat dit renders zijn, maar kennelijk is het ingame volgens die gasten zelf die in in werking gezien hebben.
Er verandert veel in 2 jaar natuurlijk LuukBes, want al die games die je noemt zijn 2 jaar oud
En de nieuwe MoH is nog niet uit .

Ik vind de bovenste trouwens mooier pkwarts, weet niet, op de een of andere manier vind ik de bovenste er realistischer uit zien.
pi_36155433
Ik ook, die mond van die onderste met die tanden klopt iets niet aan. Maar mij gaat het vooral om de animatie's, daar valt giganitsch veel winst te behalen t.o.v. de huidige games om het echt realistisch en levendig te maken. Daar kan geen HDTV-texture tegenop. Als je veel diversiteit in de animatie's en physics kan stoppen, waarbij niet elk soldier een kloon is van elkaar met exact dezelfde motioncaptures elke keer, dan ben je pas echt op weg een boeiende gamewereld te maken. Het bericht over dat die animatie's top zijn geeft me dan ook goeie hoop dat zelfs EA eindelijk snapt waar het om gaat draaien in nextgen.
pi_36155487
Ik maak me er echter wel zorgen over of veel games zo zullen zijn. Variatie is duur in games, en niet veel games zullen dergelijke kosten willen maken. Je moet immers niet vergeten dat 90% van de games sowieso al verlies draait en dat publishers dan al snel huiverig zijn om nog meer geld te schuiven richting de ontwikkeling. Des te meer kans dat je niet eens break-even draait tenslotte.
pi_36157860
Ziet er goed uit! Grauw en stoffig. Me likes! EA gaat full-out dit keer.
en the best partis: no plastic shimmer of doom!

damn. Als dit een launchtitel wordt ga ik waarschijnlijk toch een PS3 bij launch kopen ipv second batch.......

Killzone en Motorstorm lijken mij trouwens ook haalbaar op het niveau van de E3-filmpjes, als ik dit zo bekijk.......

[ Bericht 20% gewijzigd door SocialDisorder op 19-03-2006 01:06:42 ]
pi_36159132
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:30 schreef Retuobak het volgende:
Je moet immers niet vergeten dat 90% van de games sowieso al verlies draait...
Is 90% niet wat overdreven?
pi_36159182
Die MoH game is toch ook gewoon multiplatform. Een X360/PC versie lijkt me dus een zekerheid.
We hebben het wel over EA he. Dus wederom geen game die ps3 exclusief is en dus laat zien wat de ps3 kan itt de concurrentie.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36160514
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:19 schreef pkwarts het volgende:
Vind die onderste dan toch een stukje mooier:
[afbeelding]
Vind ik niet, die bovenste zou je je in kunnen vergissen dat het echt was, terwijl bij die onderste je duidelijk de 'plastic look' ziet.

Als de PS3 dat kan uitspuwen dan ben ik onder de indruk. PS3 gaat mn power-console worden, ben vooral benieuwd wat Square gaat doen. Die maken altijd games die ik in het begin niet mogelijk achtte kwa graphics op de PS. Kijk alleen al naar FF12, ziekelijk mooi voor de oude PS2.
pi_36160558
quote:
Op zondag 19 maart 2006 03:57 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Vind ik niet, die bovenste zou je je in kunnen vergissen dat het echt was, terwijl bij die onderste je duidelijk de 'plastic look' ziet.

Als de PS3 dat kan uitspuwen dan ben ik onder de indruk. PS3 gaat mn power-console worden, ben vooral benieuwd wat Square gaat doen. Die maken altijd games die ik in het begin niet mogelijk achtte kwa graphics op de PS. Kijk alleen al naar FF12, ziekelijk mooi voor de oude PS2.
Je power console
Ik geloof dat jij dacht dat graphics hun top hadden bereikt.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36161630
quote:
Op zondag 19 maart 2006 02:04 schreef P-Style het volgende:

[..]

Is 90% niet wat overdreven?
90+ zelfs meen ik.
De games industrie heeft het meest bizarre business model ooit. Publishers mikken tientallen games op de markt, en de paar hits financieren de vele flops.
quote:
Op zondag 19 maart 2006 02:07 schreef piet_pelle het volgende:
Die MoH game is toch ook gewoon multiplatform. Een X360/PC versie lijkt me dus een zekerheid.
We hebben het wel over EA he. Dus wederom geen game die ps3 exclusief is en dus laat zien wat de ps3 kan itt de concurrentie.
Klopt, ik meen dat EA dit keer gaat voor 2x multi-platform. Een keer voor PS2/Xbox en een keer voor PC/PS3/360.
  zondag 19 maart 2006 @ 13:18:51 #100
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_36165788
quote:

[afbeelding]

Zie

!
Geen boomerang?? (aangezien bommerangs uit australie komen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')