Alle plaatjes vallen tegen, want ze zijn zo moeilijk te beoordelen op deze manier.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef Retuobak het volgende:
F1 is mooi, Warhawk valt tegen imho, Motorstorm valt me erg tegen (het doet erg kaal aan allemaal), R&C is erg mooi.
Hierrrquote:Op zondag 26 maart 2006 13:31 schreef kepler het volgende:
Formule 1-spel![]()
waar kan ik de PS3 bestellen?
Wat zit er in de verpakkingquote:
Dat zou je toch al doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:50 schreef nlboy het volgende:
[..]
Jaik bestel meteen ook de Revolution.
Nieuwe. Lijkt mij ook logisch eigenlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Hmmm, als je dat stukje artistieke technologie nu bestelt, en de prijs gaat omhoog, betaal je dan de huidige Lik-Sang prijs, of de nieuwe?
was er al bang voor. Ik bestel hem wel gewoon bij m'n broertje dan. Scheelt me weer 's morgens in de kou voor de winkel liggen te wachten, teleurstellingen, etc etc.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:03 schreef magnifor het volgende:
[..]
Nieuwe. Lijkt mij ook logisch eigenlijk.
Anders zou bijna iedereen een gratis PS3 hebben.
Veelbelovend?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef SocialDisorder het volgende:
nice nice nice......ziet er veelbelovend uit....
Heb ik ongelijk dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
ik dacht al, waar blijft daggla........
Pardonquote:Op maandag 27 maart 2006 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Ten derde, het succes van Playstation is nooit afhankelijk van graphics geweest, waarom zou dat nu ineens wel zijn?
Het ziet er 'okay' uit, maar niet omgwtf mooi zoals de E3 trailer, verre van.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:59 schreef SocialDisorder het volgende:
Ten eerste, MotorStorm vind ik niet lelijk, ook niet op de nieuwe screenshots. Hij haalt het idd niet met de pre-render van de E3, maar in vergelijking met current-gen dirt-racetitels ziet dit er goed uit.
Wat raar dat van de opnames van schermen elders op de GDC wel goed de grafische kwaliteit te beoordelen valt dan.quote:Ten tweede, de kwaliteit van de screenshot is gewoon kut. Het is een foto van een scherm waar het beeld op geprojecteerd is.
Dat is het ook niet, maar waarom zouden wij dat niet belangrijk mogen vinden? Je mag toch verwachten dat een console dat ook reflecteert in een toename qua hardware power? ATi en nVidia verdubbelen (vaak zelfs meer) hun performance elk jaar...quote:Ten derde, het succes van Playstation is nooit afhankelijk van graphics geweest, waarom zou dat nu ineens wel zijn?
Gameplay. Always has been, always will.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
PardonWaarvan dan? Een groot deel zeker graphics. Waarmee proberen ze nu MS de das mee om te doen?
Dat bedoel ik. Maar vergelijk het eens met dit:quote:Op maandag 27 maart 2006 12:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het ziet er 'okay' uit, maar niet omgwtf mooi zoals de E3 trailer, verre van.
Vind ik ook wel meevallen, met uitzondering van Ratchet & Clank.quote:[..]
Wat raar dat van de opnames van schermen elders op de GDC wel goed de grafische kwaliteit te beoordelen valt dan.
Vib Ribbon. Maakte maar van 20% van de PS1 gebruik, maar was wel één van de beste en meest verslavende games op de PS1.quote:[..]
Dat is het ook niet, maar waarom zouden wij dat niet belangrijk mogen vinden? Je mag toch verwachten dat een console dat ook reflecteert in een toename qua hardware power? ATi en nVidia verdubbelen (vaak zelfs meer) hun performance elk jaar...
Ik vond de GDC trailer van Crysis anders erg goed te doen qua beeldkwaliteit, daar was duidelijk aan te zien dat het WEL de hype waard is wat graphics betreft.quote:Vind ik ook wel meevallen, met uitzondering van Ratchet & Clank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |