quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
Wat een ontzettende jankerd zeg. Hoe minder mensen, hoe meer ruimte voor initiatief, hoe meer werk.
Wat ik zo erg vind, is het kortetermijndenken. Als wij (ongeveer dezelfde leeftijd) procentueel meer afdragen dan onze voorgangers en nakomers zijn zij van het probeem van zowel vergrijzing als overbevolking af.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:39 schreef Yildiz het volgende:
Euhm.... ik weet nog even niet wat ik moet zeggen van dat.
De ruimte die bezet wordt door overbevolking.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]Ruimte voor initiatief? Waar hèb je het over?
Ik zou eerder denken aan woonruimte, files, belastingen, etc. Niet aan ruimte voor initiatief. Wat bedoel je met die term?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De ruimte die bezet wordt door overbevolking.
Die zaken die je noemt, die gaan precies over overbevolking.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan woonruimte, files, belastingen, etc. Niet aan ruimte voor initiatief. Wat bedoel je met die term?
Ja, maar dan wel een hele onaangename.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Wolfje wordt gematigd. Nu is het nog slechts het onafhankelijkheidsvirus.
Overbevolking, onderbebouwing. Het is maar hoe je het ziet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die zaken die je noemt, die gaan precies over overbevolking.
Files en belastingen worden niet opgelost door de onderbewouwing aan te pakken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Overbevolking, onderbebouwing. Het is maar hoe je het ziet.
Eigenlijk precies de dingen die je noemt, daarbij komt eigenlijk de last die op de werkgevers komt als mensen aan een kinderfokkerij beginnen, dat kost bakken met geld.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat bedoel je nu met ruimte voor initiatief?![]()
Nou en... met (WinAVI en CucuSoft) + DVD-lab (met wat filtering) bak ik er weer een mooie uitzending van. (zonder overgangen)quote:
Ja maar, waar kan ik het "vinden"?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou en... met (WinAVI en CucuSoft) + DVD-lab (met wat filtering) bak ik er weer een mooie uitzending van. (zonder overgangen)![]()
Files natuurlijk wel. Ik schaar wegen ook onder bebouwing. Naja, ik ga er vanuit dat wegenbouw bijdraagt aan een oplossing.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
Files en belastingen worden niet opgelost door de onderbewouwing aan te pakken.
Kinderen kosten veel geld ja. Ouderen ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
Eigenlijk precies de dingen die je noemt, daarbij komt eigenlijk de last die op de werkgevers komt als mensen aan een kinderfokkerij beginnen, dat kost bakken met geld.
Kinderen worden ouderenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Files natuurlijk wel. Ik schaar wegen ook onder bebouwing. Naja, ik ga er vanuit dat wegenbouw bijdraagt aan een oplossing.
[..]
Kinderen kosten veel geld ja. Ouderen ook.
Enjoy.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:58 schreef RichardQuest het volgende:
(gevonden)
Er zijn grenzen qua bebouwing hè, misschien dat we dat in Nederland binnenkort bereiken? Natuur hebben we in Nederland al gedag gezegd...quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Files natuurlijk wel. Ik schaar wegen ook onder bebouwing. Naja, ik ga er vanuit dat wegenbouw bijdraagt aan een oplossing.
Ouderen hebben als het goed is hun oude dag voorzien, is het niet? Ik kan me niet herinneren dat ouderen gratis ziekfonds verzekerd waren,quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Kinderen kosten veel geld ja. Ouderen ook.
Zo'n 15% is bebouwd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef RichardQuest het volgende:
Er zijn grenzen qua bebouwing hè, misschien dat we dat in Nederland binnenkort bereiken? Natuur hebben we in Nederland al gedag gezegd...
Desondanks nemen ouderen het grootste deel van een verzekering voor zich, wat logisch is. Jouw premie zou omlaag kunnen als er relatief minder ouderen zouden zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef RichardQuest het volgende:
Ouderen hebben als het goed is hun oude dag voorzien, is het niet? Ik kan me niet herinneren dat ouderen gratis ziekfonds verzekerd waren,
Markerwaard dicht gooien, van de rest van het IJsselmeer een soort wetlands maken. Voila, ruimte en natuur. De dijken liggen er notabene al!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:03 schreef RichardQuest het volgende:
Er zijn grenzen qua bebouwing hè, misschien dat we dat in Nederland binnenkort bereiken? Natuur hebben we in Nederland al gedag gezegd...
En al die boten dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Markerwaard dicht gooien, van de rest van het IJsselmeer een soort wetlands maken. Voila, ruimte en natuur. De dijken liggen er notabene al!!
100% is door Nederlanders gepland!quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Desondanks nemen ouderen het grootste deel van een verzekering voor zich, wat logisch is. Jouw premie zou omlaag kunnen als er relatief minder ouderen zouden zijn.
En het fileprobleem (het meest zichtbare probleem van overbevolking, er zijn er nog meer) wordt met 0.01% opgelost.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Markerwaard dicht gooien, van de rest van het IJsselmeer een soort wetlands maken. Voila, ruimte en natuur. De dijken liggen er notabene al!!
Minder mensen wil nog niet zeggen dat er minder welvaart is, EW.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Sowieso snap ik die discussie over ouderen niet. Welvaart komt door arbeid. Minder mensen die werken --> minder welvaart in totaal.
Echter, niet bebouwd. Ruimte genoeg zou je denken. Zeker in het oosten en noorden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:11 schreef RichardQuest het volgende:
100% is door Nederlanders gepland!
Het gaat om relatieve aantallen. Niet om absolute aantallen. (Naja, in het geval van verzekeren)quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:11 schreef RichardQuest het volgende:Als er minder ouderen kunnen zijn. Bedenk dat de kinderen die nu geboren worden, over 60 jaar ouderen zijn.l
Minder mensen die werken op het geheel waarbij overslag plaatsvindt wel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Minder mensen wil nog niet zeggen dat er minder welvaart is, EW.
Je vroeg om ruimte en natuur. Nu vraag je om oplossen van het fileprobleem, ongetwijfeld ga je hierna weer ergens anders over klagen maar goed: Groene hart vrijgeven voor woningbouw en de wegen privatiseren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:12 schreef RichardQuest het volgende:
En het fileprobleem (het meest zichtbare probleem van overbevolking, er zijn er nog meer) wordt met 0.01% opgelost.
Nee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef Doderok het volgende:
off-topic vraagje: klopt het dat je mdf files (alcohol 120%) kunt hernoemen naar iso en dan schrijven met Nero?
Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:45 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nee.
hij doet het ook nog...quote:
De woorden 'teveel van het goede' komen bij mij bovenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:22 schreef Drugshond het volgende:
Er zit iemand een oud topic te kicken.
Extreme (DD+) Hooters.
- Give that man a cigar-
heb je ooit zoveel views in een topic gehad?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:22 schreef Drugshond het volgende:
Er zit iemand een oud topic te kicken.
Extreme (DD+) Hooters.
- Give that man a cigar-
Marktwerking dude.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:29 schreef Tafkahs het volgende:
heb je ooit zoveel views in een topic gehad?
het zijn dan ook verre van de mooiste vrouwenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Marktwerking dude.
- Everything comes with large amounts -![]()
Mwah... Kerry Marie is wel hot hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:00 schreef Tafkahs het volgende:
het zijn dan ook verre van de mooiste vrouwen
Of je koopt een matras van goede kwaliteit natuurlijkquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Mwah... Kerry Marie is wel hot hoor.
Met zo'n meid staat je matras binnen 2 weken op marktplaats.![]()
Ik ben niet zo'n pioneer met nieuwe ontwikkelingen. Ik wil kijk altijd rustig de kat uit de boom. Als M$ met iets nieuws uitkomt... dan wacht ik default altijd 2 servicepacks voordat ik de grote sprong in het duister maak. Zeker in de SW-wereld.... kinderziektes liggen overal op de loer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
Hm, kreeg net een invite om deel te nemen aan de nieuwe Windows Live Mail (nieuwe Hotmail), ik zie weinig verschil tot dusverre behalve de agenda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |