abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 september 2006 @ 11:39:58 #151
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41961286
Er is ook weinig nieuws rondom RKC. Enige wat te melden is is dat er binnenkort overal verwarming hangt zodat ik ook in de winter in mijn tshirtje naar RKC kan blijven kijken.

DAT ZE DIE 1,5 MILJOEN van Boullie maar snel in een paar talenten investeren ,verdomme. Of misschien nog beter in de winterstop wat versterking halen voor op het middenveld. Want daar komen we echt te kort. Fuchs altijd geblesseerd, Reuser ook blessure gevoelig, Berger kan het niveau niet aan, dan blijven v Diemen en Vicelich alleen nog over dat is niet genoeg!!!!
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:35:04 #153
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41964188
En van diemen staat rechtsback.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
  zaterdag 30 september 2006 @ 20:31:44 #154
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_42264951
RKC 0-2 vooorrrr!!! Kampioenen!!!!
  zondag 1 oktober 2006 @ 00:04:03 #155
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_42270133
Missen momenteel toch wat ervaring om zo'n voorsprong vast te kunnen houden.... helaas
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
  zondag 1 oktober 2006 @ 03:22:07 #156
67174 Dos37
Come on Twente
pi_42273887
OMG hoe kun je zoiets weggeven

begrijp me niet verkeerd ik vond het geweldig maar toch als fan van FC Twent zat ik echt met open mond te kijken in de 88ste minuut. Ik zou met mijn elfen in de goal gaan liggen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 1 oktober 2006 @ 03:44:27 #157
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_42274096
Ja bah RKC had die punten echt hard nodig.
  woensdag 8 november 2006 @ 23:12:17 #158
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43379388
- Edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door RayMania op 09-11-2006 01:07:43 ]
  woensdag 8 november 2006 @ 23:13:30 #159
148029 Roedah
The Pride Of Limburg
pi_43379437
Congrats
--= Roda Jc =--
--= Arsenal =--
pi_43379685
Goed bezig jongens
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_43379828
Moest kostelijk lachen om die RKC-supporters

Allemaal Ajax-melodieën, die je echt niet zomaar van buitenaf allemaal kent (met toppers als Helemaal niets in Rotterdam en homo''''s lopen hand in hand) Waarna het Feyenoord-vak ''''Ajax-publiek'''' begon te zingen.

Ze hebben wel m''''n hart gewonnen hoor, die Waalwijkers
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_43379880
Homo's lopen hand in hand wordt niet alleen in Amsterdam gezongen hoor

Is mooi vent, die Kellert.
pi_43379913
Feli gasten
MOKUM XXX RATED
pi_43380018
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:23 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Moest kostelijk lachen om die RKC-supporters

Allemaal Ajax-melodieën, die je echt niet zomaar van buitenaf allemaal kent (met toppers als Helemaal niets in Rotterdam en homo''''s lopen hand in hand) Waarna het Feyenoord-vak ''''Ajax-publiek'''' begon te zingen.

Ze hebben wel m''''n hart gewonnen hoor, die Waalwijkers
Volgens mij begon het met 'Helemaal niets in Amsterdam', twee seizoenen terug.

Maar dat terzijde, gefeliciteerd RKC.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 8 november 2006 @ 23:37:21 #165
139407 jorienvdherik
pi_43380356
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Feli gasten
ze hebben nogeens supporters hier man
pi_43380638
quote:
Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

ze hebben nogeens supporters hier man
|X| Honor
|X| Loyalty
|X| Reputation
  donderdag 9 november 2006 @ 01:05:57 #167
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_43382825
- Edit, nu is het wel weer genoeg -

[ Bericht 94% gewijzigd door RayMania op 09-11-2006 01:10:12 ]
A.M.A.B
pi_43388393
Die Keller kan wel goed Nederlands zeg.
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 november 2006 @ 12:19:00 #169
139407 jorienvdherik
pi_43390573
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Die Keller kan wel goed Nederlands zeg.
volgens mij is die moslim geworden
pi_43467121
RKC lijkt er weer een beetje boven op te komen. Winnen van Feyenoord (maar goed, lag dat aan de zwakte van Feyenoord of de sterkte van RKC) en nu gelijk uit bij Roda.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43472600
Feyenoord was ook erg zwak. Maar RKC voetbalt vaak nog niet eens zo slecht. Ze hebben ook enorme pech dit seizoen. Dus het komt allemaal wel goed neem k aan. Iig geen degradatie
pi_43479531
Ja, goeie ouwe Ricky van den Bergh! Komt ie dan eindelijk los in Waalwijk?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43923101
quote:
RKC Waalwijk breekt met coach Adrie Koster

27/11/2006 10:45

Adrie Koster is niet langer trainer van RKC Waalwijk. De slechte resultaten van de afgelopen weken hebben de 52-jarige oefenmeester de kop gekost. Na de nederlaag tegen Willem II van zaterdag (3-1) zakte RKC naar de laatste plaats in de Eredivisie.

In het kielzog van Koster dient ook diens assistent Ton Verkerk het veld te ruimen. RKC meldt op zijn website dat het ontslag van het technische duo in goed overleg tot stand is gekomen. 'Niet alleen op basis van de resultaten van dit seizoen, maar op basis van de resultaten van in het gehele jaar 2006 is deze beslissing genomen', aldus de verklaring van de club.

Koster trad in juli 2005 aan als eindverantwoordelijke in Waalwijk als opvolger van de naar Feyenoord vertrokken Erwin Koeman. In zijn eerste seizoen eindigde Koster met RKC als twaalfde in de Eredivisie en oogstte hij lof voor het avontuurlijke spel dat zijn jonge ploeg op de mat legde.

Dit seizoen zijn de prestaties van RKC beduidend minder. De ploeg won pas één keer, op 15 september van ADO Den Haag (1-0). Daarnaast werd er nog zeven keer gelijk gespeeld. Met de acht punten uit veertien wedstrijden zakte RKC dit weekeinde naar de laatste plaats in de Eredivisie.

RKC was voor Koster de zevende club die hij diende als hoofdcoach. Eerder had hij de eindverantwoording bij Willem II, Roda JC, Helmond Sport, TOP Oss, Excelsior en VVV-Venlo.
  maandag 27 november 2006 @ 13:13:40 #174
147235 Bombardier
The artillery man
pi_43926661
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:37 schreef Bombardier het volgende:
RKC gaat degradatie-voetbal spelen komend seizoen.

Pin me er maar op vast. Ik zie geen heil in deze selectie met deze hoofdcoach.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_43926756
quote:
Op maandag 27 november 2006 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Puntentelling klopt niet in het bericht, maar verder was het wel te verwachten
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_44171014
RKC zou al een akkoord hebben met Feyenoord over een transfer van De Ceulaer. De speler en RKC zaten vanmiddag ook rond de tafel. Ook FC Brussels en Sint-Truiden tonen interesse.

Bron: VRT.
pi_44172706
Is die Vicelich bij jullie wel wat?? Toen die nog bij ons speelde vond ik het echt een waardeloze speler...
pi_44247549
quote:
'RKC sprak met Wotte over trainersfunctie'

8/12/2006 8 :36

Als opvolger van de ontslagen trainer Adrie Koster heeft RKC Waalwijk zijn zinnen gezet op Mark Wotte, meldt De Telegraaf. De 45-jarige oefenmeester is momenteel verbonden aan de Egyptische club Ismaelia, maar heeft een clausule in zijn contract dat hij tussentijds mag vertrekken naar een Nederlandse club.
RKC wil per 1 januari een nieuwe trainer aanstellen, zo maakte technisch directeur Henry van der Vegt afgelopen week bekend. Volgens De Telegraaf heeft het eerste gesprek met Wotte al plaatsgevonden. Op 27 november ontdeed de club zich vanwege de teleurstellende resultaten van Koster. Sindsdien neemt Adrie Bogers de honneurs waar.

Wotte was in Nederland het laatst werkzaam bij Feyenoord, waar hij de positie van technisch directeur bekleedde. In een verder verleden was hij hoofdtrainer bij ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Den Bosch en Willem II en was hij in dienst van de KNVB. Bij de nationale bond had hij onder meer de verantwoordelijkheid over Jong Oranje.

VI.nl
En komt er Zondag nog wat volk richting Arnhem ?
pi_44316281
Volgens mij zijn hier uberhaupt geen RKC supporters .Als er toch nog een verdwaalde Waalwijker hier rond post, waar hebben jullie die Koenders vandaan? Als ik Aad was zou ik hem snel halen, beresterk en hij kan nog best voetballen ook .
pi_44317395
quote:
Op zondag 10 december 2006 23:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
waar hebben jullie die Koenders vandaan?
Oud Ajacied (who isn't?) net als Pryor. Talentje inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44319545
Ik zei het eerst bij die Tim Janssen ( wat mij ook wel een aardig spelertje leek , jaagt die bal meters over , al kunnen ze er bij ons ook wat van )

En Reuser ( met dank aan Talpa was de overtreding niet te zien )

Die Rkc-supporters lezen het toch niet
pi_44321937
quote:
Op maandag 11 december 2006 00:20 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Oud Ajacied (who isn't?) net als Pryor. Talentje inderdaad.
Volgens mij komt Pryor alleen uit Amsterdam (en ok, AFC) maar niet Ajax . Vanaf z'n 15e Vitessenaar meen ik ergens gelezen te hebben.
  maandag 11 december 2006 @ 13:58:39 #183
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44325627
Ik vind Jordan Remacle wel een aardige speler.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_45080512
Wat vinden de RKC supporters hier van jullie nieuwste aanwinst Benji?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:02:04 #185
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45080647
Ik ben blij dat ze 'm teruggehaald hebben. In z'n eerste seizoenshelft hier in Waalwijk presteerde hij verschrikkelijk goed... hij heeft een goede actie in huis en hij scoorde toen in een half seizoen 7 keer. Dat is best knap voor een rechtsbuiten en het waren altijd mooie, belangrijke goals (zoals die tegen PSV).

Jammer voor 'm dat ie nooit een fatsoenlijke kans heeft gekregen bij feijenoord, let op mn woorden, dit gaat er weer een worden in het rijtje V. Persie, Leonardo, Lazovic.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_45080828
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:02 schreef HAL9000S het volgende:
Jammer voor 'm dat ie nooit een fatsoenlijke kans heeft gekregen bij feijenoord, let op mn woorden, dit gaat er weer een worden in het rijtje V. Persie, Leonardo, Lazovic.
Hij heeft wel een kans gehad! De oefenwedstrijd tegen Chelsea. Toen stond hij tegenover Terry, Carvalho, Lampard en Essien. Hij liet toen helemaal niets zien!

Nee ik snap Feyenoord ook niet. Kolkka verkiezen bij een jong talent
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:11:25 #187
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45080978
Ja zonde, hij heeft het echt in huis dat heb ik met eigen ogen gezien toendertijd. Ik vond het ook echt jammer dat ie wegging toen. Anyway, hij heeft sowieso meer scorend vermogen dan Ikedia dus ik heb wel goede hoop dat Benji's komst doelpunten gaat opleveren in onze strijd tegen degradatie.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45081005
Voor 3,5 jaar getekend toch?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:14:12 #189
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45081098
Yep
quote:
Benjamin de Ceulaer keert terug naar RKC WAALWIJK
03-01-2007

RKC WAALWIJK is erin geslaagd Benjamin de Ceulaer terug te halen naar Waalwijk. Met Feyenoord bereikte zij een overeenkomst tot overname van de Belgische aanvaller. De Ceulaer zal de komende 3,5 jaar voor RKC WAALWIJK uitkomen.

In het seizoen 2005/2006 kwam De Ceulaer al op huurbasis uit voor de Waalwijkse club, waar hij in 25 competitiewedstrijden 7 keer scoorde en uitgroeide tot publiekslieveling. Een kuitbeenbreuk hield hem vanaf maart 2006 aan de kant, waarna Feyenoord besloot hem terug te halen naar de Kuip. In Rotterdam komt de Ceulaer niet aan spelen toe en de clubleiding gaf aan het begin van dit seizoen al aan mee te willen werken aan een transfer.

Vandaag kwam RKC WAALWIJK tot een akkoord met Feyenoord en de 23-jarige aanvaller. Trainer/coach Mark Wotte haalde destijds Benjamin de Ceulaer van het Belgische Sint-Truiden naar Feyenoord en ziet hem nu toetreden tot zijn selectie in Waalwijk. De Belgische jeugdinternational zal op 8 januari met RKC WAALWIJK afreizen naar Portugal om de voorbereiding op de tweede seizoenshelft te starten.

Algemeen directeur Henry van der Vegt is verheugd met Benjamin de Ceulaer de eerste stap in het versterken van de selectie te hebben gezet. “Benjamin is een moderne speler met snelheid en scorend vermogen, die in verschillende systemen kan spelen. Wat voor ons daarnaast heel belangrijk is, is dat Benjamin graag voor RKC WAALWIJK wil spelen.” Aldus Henry van der Vegt.
Wel netjes dat ie is gekomen, volgens mij had Twente ook interesse.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45083117
Ik ben blij dat Benji terug is gekomen naar RKC. Maar lang niet zo enthousiast als Hal9000. Als eerst Benji is best een aardige speler maar eerlijk gezegt denk ik dat hij nog erg moet groeien wil hij aan de top komen. Hij is dan ook niet te vergelijken met namen die hierboven genoemd worden zoals: v Persie. Maar ja ik vind v Persie ook niet te vergelijken met Leonardo en Lazovic want die is toch wel 3 klasse beter.
Vorig seizoen was Benji iig lang niet zo ver als bijv Martens (overigens sowieso een veel betere/ completere voetballer) waarvan ik wel wist dat het wel goed zou komen.

Benji had wel het geluk dat hij destijds bij RKC kwam in een team dat draaide. Als buitenspeler ben je toch erg afhankelijk van je aanvoer en dat is wat er bij RKC op dit moment ontbreekt. Er is geen fatsoenlijke middenvelder die het spel kan verdelen. Vandaar dat Ikedia ook niet volledig benut wordt. Ikedia krijgt de ballen of door de lucht aangespeelt of moet de bal op eigen helft komen halen of wordt als ie geluk heeft alleen in de diepte gestuurd zonder dat iemand hem komt helpen. Daarnaast moet ik toegeven dat Ikedia niet altijd even effectief is maar in een goed en uitgebalanceerd team (zoals RKC vorig jaar 1e seizoenshelft) weet ik zeker dat ook Ikedia gerendeerd had.

Benji is na Ikedia, Garcia, Remarcle en v.d Velden de 5e rechtsvoor in de selectie van RKC terwijl we nog geen 3 eredivisie waardige middenvelders hebben op dit moment. RKC wordt iedere wedstrijd overlopen op het middenveld.

Daarnaast is Wotte v Dijk nog aan het wegpesten waardoor we straks ook nog maar 1 eredivisie waardige keeper hebben (als die dat al is want hij moet zich voor mij nog bewijzen)

Of te wel de aankoop van Benji is leuk maar was zeker geen prioriteit.

Ik hoop dat Benji zich de komende jaren bij ons door ontwikkelt zodat RKC in ieder geval de komende tijd van hem kan genieten en hij zichzelf weer in de picture speelt bij de top in Nederland/ Belgie
Een van de grote hoofden
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:17:38 #191
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45083372
quote:
Hij is dan ook niet te vergelijken met namen die hierboven genoemd worden zoals: v Persie. Maar ja ik vind v Persie ook niet te vergelijken met Leonardo en Lazovic want die is toch wel 3 klasse beter.
Het ging er dan ook meer om dat het weer een speler is die Feijenoord nu weg doet en wsl wel zal gaan presteren in de toekomst.

Verder ben ik het wel met je eens, een middenvelder was belangrijker geweest maar puur scorend vermogen is ook essentieel op dit moment bij RKC, en dat heeft Benji gewoon in huis zoals we eerder hebben gezien. Ikedia zal ook vast wel kunnen scoren maar vooralsnog is dat een hypothese, van Benji weten we het al.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:20:18 #192
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45083479
Ze mogen Aisatti wel huren van PSV.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_45102861
Aisatti is een zeer goede voetballer. Hij is ook beter dan welke middenvelder dan ook die bij RKC speelt, maar als RKC nog 1 versterking kan halen kunnen ze beter een type Schreuder/ Petrovic proberen te strikken. Al besef ik dat dat heel moeilijk zal gaan worden aangezien er niet zoveel spelers met dergelijke kwaliteiten op dit moment rondlopen.

En ja Benji heeft vorige seizoen 7 doelpunten gemaakt en zal misschien ook iets doelpuntgerichter zijn dan Ikedia maar ja ook Benji is geen echte targetman dat weet jij net zo goed als ik. De afgelopen jaren heeft RKC maar een echte targetman gehad en dat was Hoogendorp.

Wist je dat RKC dit jaar maar 51 kansen heeft gecreeerd dan begrijp je misschien waarom er zo weinig gescoord wordt zeker met de wetenschap dat bijv Ado Den Haag er 67 heeft gecreeerd (op dit moment toch echt onze concurrend) en bijv een middenmoter als Vitesse er meer dan 100 HET DUBBELE heeft gecreeerd.

Nou zeggen statistieken mij normaal gesproken niet zoveel maar als een team maar 51 kansen creeerd, trek ik al snel de conclusie dat RKC op dit moment te weinig kansen creeerd. De aanvoer naar de spitsen is dus te laag. Gevolg daarvan is ook dat de spitsen weinig scoren (op Tim Janssen na als je kijkt hoeveel minuten die heeft gespeelt.)

speltechnisch misschien wel een van mijn slechtste posts ooit haha
Een van de grote hoofden
pi_45432606
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:02 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Is die Vicelich bij jullie wel wat?? Toen die nog bij ons speelde vond ik het echt een waardeloze speler...
pi_45435674
Hij heeft enkele goede wedstrijden gespeelt maar vooral ook veel wedstrijden onder de maat. Maar ja welke RKCer niet eigenlijk...? Zelf vind ik zijn handelen veel te traag, daarnaast is hij gewoon ook niet snel genoeg. Maar nogmaals in een paar wedstrijden heeft hij laten zien dat hij best kan voetballen. Op dit moment is hij op zijn positie voorbij gestreeft door Hans Mulder een 19 jarig talentje en dat zegt eigenlijk genoeg over het presteren van Vicelich
Een van de grote hoofden
pi_45554970
Gudjohnson voor 4 ton naar Burnley. Ohhhh daar heeft RKC ff achter het net gevist. Als ze een speler goed konden gebruiken....
Een van de grote hoofden
pi_45555031
Die Mulder vind ik best een aardig voetballertje.
pi_45555379
Welke van de twee? Hans of Dustley?
Een van de grote hoofden
pi_45555491
Hans.

Zag hem live debuteren (toch?) tegen Utrecht, deed ie zeer verdienstelijk.
pi_45655808
Hans is een speler die me erg bevalt ondanks zijn rode kaart destijds. Maar hij is juist een van de spelers die eindelijk een beetje balans in het team brengt. Alleen is hij nog niet zo ver dat hij het team kan dragen. daarom zie ik graag een spelverdeler alla Schreuder/ Petrovic etc komen.

Helaas denk ik niet dat die voor handen is en moeten we het met Mulder / Kage doen.

Maar ook met dit materiaal zitten we in de kwartfinale vd beker. Wat betekent dat RKC ook met dit materiaal meer punten moet kunnen pakken als dat ze nu hebben gedaan.

En opzich kan dat ook wel maar dan moeten ze dat zelf ook wel geloven. In het begin van het seizoen speelde ze best aardig alleen hadden ze veel pech. Langzaam ebt het zelfvertrouwen weg en dat zie je terug in het spel.
Een van de grote hoofden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')