abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:41:42 #101
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_40402469
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Die vd Berg moeten ze verbannen naar Elba
Nou liever niet, hij mag er nog wel een paar inschieten van me dit seizoen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_40402565
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nou liever niet, hij mag er nog wel een paar inschieten van me dit seizoen.

Zulke proleten kunnen we missan als kiespijn bij RKC
pi_40403014
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 14:23 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je hoeft maar negende te worden en dan in de play-offs is veel mogelijk.
Heb je enorm gelijk in, top 9 moet wel mogelijk zijn. Al zou het net zo goed plek 12 kunnen worden.
That's all folks!
pi_40403211
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Heb je enorm gelijk in, top 9 moet wel mogelijk zijn. Al zou het net zo goed plek 12 kunnen worden.
Beschouw denkt dat het (heel jammer) een teleurstellend seizoen gaat worden.
pi_40403620
Ben ik niet gewend bij RKC, normaal hoor je nooit opmerkelijke dingen over RKC en nu slaan er een aantal spelers op los..

(was het een van de week trouwens niet ook al een keer gestaakt bij RKC?)
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 2 augustus 2006 @ 00:37:33 #106
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40404144
RKC gaat degradatie-voetbal spelen komend seizoen.

Pin me er maar op vast. Ik zie geen heil in deze selectie met deze hoofdcoach.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_40421787
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:19 schreef Superheld het volgende:
Ben ik niet gewend bij RKC, normaal hoor je nooit opmerkelijke dingen over RKC en nu slaan er een aantal spelers op los..

(was het een van de week trouwens niet ook al een keer gestaakt bij RKC?)
Ach, een Haags schoffie erbij. Oude rekening van Cambuur-fans uit zijn Sparta-tijd. Dan kan dat gebeuren. Goed dat zijn maats hem niet in de steek lieten! Teambuilding zit wel goed daar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40421820
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ach, een Haags schoffie erbij. Oude rekening van Cambuur-fans uit zijn Sparta-tijd. Dan kan dat gebeuren. Goed dat zijn maats hem niet in de steek lieten! Teambuilding zit wel goed daar.
Praat die ellende maar goed
pi_40423006
Hij krijgt een boete van RKC, meer moeten ze er ook niet van maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_40428586
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Hij krijgt een boete van RKC, meer moeten ze er ook niet van maken.
Ze zouden hem moeten wegsturen.
Altijd gedacht dat RKC zo'n beschaafd clubje was, komen ze met zo'n malloot aanzetten.
pi_40454441
Volgens AD en Rijnmond is hij geprovoceerd. Zijn karakter is bekend, dan doet hij zoiets. Als je die speler haalt, weet je dat het kan gebeuren.
www.thuisuiteten.nl
pi_40480175
Dan hadden ze hem maar niet moeten halen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:29:50 #113
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_40480648
Ik heb geen problemen met 'm en vind het een goede opvolger van Rickie Hoogendorp... z'n karakter neem ik wel voor lief.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_40481567
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:14 schreef Beschouw het volgende:
Dan hadden ze hem maar niet moeten halen.
Ach kom op. Is het de ambitie van RKC om leuk gevonden te worden? Die Van den Bergh is gewoon een aanwinst. Dat hij licht ontvlambaar is weegt daar toch niet tegen op?
Woo-loo-loo!
pi_40481892
5 duels schorsing krijgt ie !
quote:
Van den Bergh krijgt vijf duels aan zijn broek

4/8/2006 14:36

Het gedrag in het oefenduel met Cambuur Leeuwarden komt RKC'er Ricky van den Bergh duur te staan. De flinke straf die KNVB-aanklager in zijn hoofd had, heeft de aanvaller geaccepteerd.

Van den Bergh kreeg een schikking voorgeschoteld van vijf wedstrijden schorsing, waarvan één voorwaardelijk. De straf geldt voor alle wedstrijden die RKC speelt. Aangezien de Waalwijkers nog drie oefenduels spelen moet de spits de eerste Eredivisie-ontmoeting laten schieten.

Na een stevige overtreding raakte Van den Bergh dinsdag buiten zijn zinnen, met een massale knokpartij als gevolg waarin Cambuur-aanvoerder Rick Hooyboer de andere hoofdrolspeler was. Voor scheidsrechter Hessel Steegstra was het aanleiding het oefenduel na een half uur niet meer te hervatten.
pi_40483886
Als RKC niet in beroep gaat en geen oefenwedstridjen extra op de agenda plaatst, zal de club weer een beetje sympathie bij me opwekken.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:53:31 #117
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_40487129
Mooi in beroep gaan en extra oefenduels plannen dus
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_40488057
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef Beschouw het volgende:
Als RKC niet in beroep gaat en geen oefenwedstridjen extra op de agenda plaatst, zal de club weer een beetje sympathie bij me opwekken.
Je hart is wel gebroken he?
Woo-loo-loo!
pi_40490935
Ricky vd Bergh heeft wel wat verziekt voor me
pi_40505163
Nog mensen die vanavond naar de open avond gaan?
Ik ben van plan om mssn zelf heel ff een kijkje te gaan nemen
pi_40506864
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:53 schreef HAL9000S het volgende:
Mooi in beroep gaan en extra oefenduels plannen dus
Geen beroep, wel extra oefenduel volgens het AD.

Al was Ricky sowieso in de 1e match van de competitie geschorst. Die stond nog uit zijn Sparta-tijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_40506916
Pakte hij bij Sparta nou veel kaarten eigenlijk?
Woo-loo-loo!
pi_40524394
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:44 schreef BobbyHill het volgende:
Pakte hij bij Sparta nou veel kaarten eigenlijk?
Elke wedstrijd een stuk of drie, vier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beschouw op 05-08-2006 23:38:20 ]
pi_40570019
Die schorsing van v/d Bergh was 5 wedstrijden. RKC moest er toch nog 4 spelen en tegen Ajax was ie al geschorst. Dus eigenlijk niet zo veel aan de hand. Alleen kan Remarcle zich nog beter profileren als ie al gedaan heeft. Dat wat met v/d Bergh gebeurd is kan altijd een keer gebeuren. Het is niet alleen zijn schuld geweest. Alleen ja hij is idd ligt ontvlambaar. RKC heeft bewust voor spelers met karakter gekozen met de aankopen van dit jaar. Dit is een negatieve concequentie die daarbij hoort. Maar daar zullen we dit seizoen ook veel plezier aan hebben. RKC kan dit jaar een team worden waar de nodige teams zich nog op stuk zullen bijten verwacht ik.
pi_40857795
Donk debuteerde gisteren verdienstelijk in jong oranje!

RKC heeft verregaande interesse in Geert den Ouden. Aardige voetballer al zou ik niet weten wat ze ermee moeten. Waarom nog een aanvaller. Liever een middenvelder. Ik ben bang dat het te maken heeft met de interesse van Den Haag in Keller
pi_40946380
Boulahrouz naar Chelsea, dus RKC kan wat opleidingsvergoedingsgeld verwachten
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_40972764
En geld uit de clausule
pi_40972792
Jullie krijgen billenkoek morgen, dus trek allemaal maar een luier aan oid om de pijn te verzachten!
pi_40973015
Hoe voelt dat nou, dat Ajax de eer heeft om RKC voor het eerst in het nieuwe seizoen af te mogen drogen?
pi_40973333
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 18:03 schreef 16meter het volgende:
Hoe voelt dat nou, dat Ajax de eer heeft om RKC voor het eerst in het nieuwe seizoen af te mogen drogen?
nou, ik zou zeggen: heb je liever een afgelikte boterham of een verse?
pi_41073937
Overigens weet ik niet of dit al bekend was hiero, maar ik heb horen zeggen dat RKC een nieuw stadion wil gaan bouwen op een industrieterrein.
Bigheadz R.I.P.
pi_41089800
En dat stadion van RKC staat er pas een paar jaar in deze vorm
pi_41146653
Beetje vreemd idd, misschien dat Gemeente Waalwijk het weg wil hebben. Volgens mij is Waalwijk nooit echt content geweest met de locatie van het stadion. RKC heeft bijv niet de mogelijkheid indien nodig zou blijken om een extra ring op het stadion te bouwen. Maar ja het blijft een raar verhaal omdat het huidige stadion nog relatief nieuw is.

Maar RKC heeft dus onlang rond de 1,5 miljoen euro mogen incasseren uit de transfer van Boula. Misschien aardig om het hier erover te hebben wat ze met (een deel van) die Euro's moeten gaan doen.

Ik ben voor het halen van een extra middenvelder; Engelaar lijkt me wel een geschikte optie. Die moet vertrekken bij Genk en kan echt een klasse speler zijn voor RKC. Danny Mathijssen zouden ze opnieuw kunnen proberen te halen. Die is wat jonger en zal in de toekomst nog wat op kunnen leveren. En / Of een talent uit de hoge hoed toveren.

Donk een contractverbetering geven en verlengen
pi_41172998
Orlando Engelaar, leuke optie inderdaad. Ook wel iemand die in Waalwijk kan passen. Maar die positie is toch wel aardig ingevuld?
www.thuisuiteten.nl
pi_41191271
Linkshalf, kan hij goed spelen in mijn ogen en die positie is nog niet zo goed ingevuld hoor. RKC heeft op dit moment 3 en een halve waardige eredivisie middenvelders:
Reuser, Vicelish, Fuchs en v Diemen maar die laatste speelt over het algemeen als back. Dus Engelaar lijkt me niks overbodig. Als er nog een speler moet komen moet het een linshalf of verdedigende middenvelder zijn.
pi_41192102
Als linkshalf, dat zou kunnen. Ik had meer de positie achter de spits in gedachten, vandaar. Daar dacht ik aan Reuser, Van den Bergh en eventueel Van der Velden.
www.thuisuiteten.nl
pi_41209479
Waarom deed Reuser vanavond niet mee?
pi_41284401
Donk voor een appel en een ei naar AZ. RKC is dom bezig, er gaat teveel talent voor te weinig geld de deur uit! Hier moet iets aan veranderen anders zal het weleens de ondergang voor RKC kunnen betekenen.
pi_41285140
Hoeveel moest Donk kosten dan?
pi_41290808
Wat heeft die jongen nou gepresteerd? Zal echt niet meer dan een paar ton opleveren.
pi_41293832
Scouts kijken naar hoe goed hij kan worden, niet hoeveel hij gepresteerd heeft. Op basis van zijn (waarschijnlijk) jeugdcontract is dat inderdaad relatief goedkoop af te kopen.
pi_41293973
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 15:27 schreef MaxPower het volgende:
Scouts kijken naar hoe goed hij kan worden, niet hoeveel hij gepresteerd heeft. Op basis van zijn (waarschijnlijk) jeugdcontract is dat inderdaad relatief goedkoop af te kopen.
Tuurlijk kijken die daarna. Maar die gaan niet tegen de club zeggen, he die kan wel eens een goede gaan worden. Geef ze maar 10 miljoen.
pi_41294876
Natuurlijk. Vandaar ook mijn vraag wat ie moest kosten. RKC moet natuurlijk ook zien dat het een topper kan worden, en dus een verbeterd contract aanbieden met een hoge afkoopsom. Daar zijn ze dus te laat mee geweest blijkbaar.
pi_41295397
Nou ik geloof dat zijn optie in zijn contract wel gelicht was. Toen RKC wilde gaan onderhandelen met Donk wilde Donk zelf niet meer. DUs RKC was weer eens te laat. (inmiddels zal er wel al sprake van enige interesse zijn geweest.) Brands was natuurlijk op de hoogte van het contract van Donk wat hij waarschijnlijk zelf heeft opgesteld.
En zo kan er weer een talent voor een appel en een ei uit Waalwijk vertrekken.
pi_41298476
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 16:25 schreef Vandalist het volgende:
Nou ik geloof dat zijn optie in zijn contract wel gelicht was. Toen RKC wilde gaan onderhandelen met Donk wilde Donk zelf niet meer. DUs RKC was weer eens te laat. (inmiddels zal er wel al sprake van enige interesse zijn geweest.) Brands was natuurlijk op de hoogte van het contract van Donk wat hij waarschijnlijk zelf heeft opgesteld.
En zo kan er weer een talent voor een appel en een ei uit Waalwijk vertrekken.
Verrassenderwijs gaan ze allen (Molhoek, Martens, Donk) naar AZ (Brands), waar eerder AZ (Van Geel) het nodig vond om Willem II (Landzaat, Sektiou, Mathijssen, Dembele, Agustien - wie vergeet ik allemaal?) leeg te kopen. Keeper Khalid Sinouh komt, met een jaartje er tussenuit, ook van RKC.. Bah!

Jammer voor RKC, maar ben bang dat ze (zeker als het zo doorgaat) dit seizoen kleurloos zullen doorbrengen: net iets te veel kwaliteit om nacompetitie te spelen, niet genoeg voor Intertoto-play-offs (14e,15e plek dus)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 20:46:16 #146
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41304011
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 18:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Jammer voor RKC, maar ben bang dat ze (zeker als het zo doorgaat) dit seizoen kleurloos zullen doorbrengen: net iets te veel kwaliteit om nacompetitie te spelen, niet genoeg voor Intertoto-play-offs (14e,15e plek dus)
Ik ben bang dat je gelijk hebt na het bekijken van de eerste wedstrijd, afgelopen zaterdag. We hebben momenteel maar een stuk of 3 echt goede spelers die RKC naar een hoger niveau kunnen tillen. Ryan Donk is daar een van (in verdedigend opzicht een genie in worden, qua opbouw moet hij nog veel leren), ik ben bang ook bang voor een roemloos seizoen als hij ook nog eens wegaat... om nog maar niet te beginnen over de lage transferwaarde.
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:43:23 #147
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41374887
AZ slaagt in overname Donk van RKC

31/8/2006 17:17

AZ is erin geslaagd om Ryan Donk los te weken bij RKC Waalwijk. De twintigjarige verdediger tekent een contract voor vijf seizoenen in Alkmaar.
'Het is allemaal heel erg snel gegaan met mij', zegt Donk op de website van zijn nieuwe club. 'Ik zie AZ als weer een stap vooruit en ik verwacht dan ook dat ik in Alkmaar een hoop kan leren, zowel van de trainers als van mijn medespelers.'

Donk speelde pas zeven wedstrijden in het eerste elftal van RKC, maar dat was genoeg om de interesse te wekken van AZ. Hij maakt inmiddels ook deel uit van de selectie van Jong Oranje. Donk maakt de overstap per direct. Beide clubs deden geen mededelingen over de afkoopsom.

Na het aantrekken van spelers als Moussa Dembéle (19), Kemy Agustien (20), Julian Jenner (22), Gijs Luirink (22), Maarten Martens (22) en David Mendes da Silva (24) past Donk goed in het rijtje veelbelovende spelers voor de toekomst
pi_41377112
quote:
RKC Waalwijk huurt Ikedia van AZ

31/8/2006 21:42

RKC Waalwijk huurt Pius Ikedia voor een seizoen van AZ. De 26-jarige aanvaller kon in Alkmaar niet op speeltijd rekenen.
Trainer Louis van Gaal haalde Ikedia vorige zomer nog naar AZ. De Nigeriaan tobde afgelopen seizoen echter met een aantal blessures en kwam slechts tot twaalf optredens in het eerste elftal.

RKC wordt de vijfde club van Ikedia in Nederland. Hij werd door Ajax naar Europa gehaald. De Amsterdammers verhuurden hem aan FC Groningen en RBC Roosendaal.
Vind het niet echt een speler voor RKC.
pi_41402894
Ze hebben Garcia toch al? Dat is net zo'n type. Maar goed, Ikedia heeft meer ervaring.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:38:47 #150
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41403062
Garcia viel wat tegen de eerste 2 wedstrijden... hij loopt z'n mannetje wel goed voorbij maar de vervolgacties zijn (nog) matig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')