abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37319808
Leuke RKC voetballers allebei. Vooral Douglas voor wat meer dynamiek voorin. Al hoop ik op het doorbreken van Peters.
That's all folks!
pi_37321426
Oh ook voor RKC nog even het overzicht van de spelers qua aantal gespeelde duels en gescoorde goals in de competitie:
quote:
BAKENS, Tim 15 0
DE CEULAER, Benjamin (BEL) 25 7
DIEMEN, Patrick van 26 0
DIJK, Dominique van 29 3
DIJK, Rob van 34 0
FABRI, Anthony (FRA) 0 0
FUCHS, Robert 21 1
FUNG A WING, Cerezo 3 0
HAAR, Hans van de 24 4
HOOGENDORP, Rick * 18 12
JANSSEN, Jochen (BEL) 20 3
KROHN-DEHLI, Michael (DEN) 17 0
LONGUET, Didi 4 0
MARTENS, Maarten (BEL) 21 6
MOLHOEK, Rogier 15 3
PROMES, Jerold 0 0
PRONK, Marcel 0 0
PUTTER, Eddy 1 0
RUSTENBERG, Randy 2 0
SCHRIER, Sjoerd 0 0
TEIXEIRA, Virgilio (POR) 25 1
TRIANTAFILLIDIS, David (BEL) 1 0
WEVERS, Jurgen 0 0
KELLER, Stephan (ZWI) 30 3
HAAREN, Ramon van 26 0
ZUIVERLOON, Gianni 28 1
RIJSBERGEN, Sjack van 1 0
BERGER, Ruud 10 1
PINAS, Touvarno 1 0
AXWIJK, Lion 4 0
BARTO, Martijn 7 0
MATHIJSSEN, Danny 14 0
LURLING, Anthony 14 1
MULDER, Dustley 11 0
DONK, Ryan 5 0
PETERS, Tim 2 1
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 april 2006 @ 19:59:08 #53
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37321492
Hmmm, Martens gewoon nog productiever dan De Ceulaer... had ik niet verwacht.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_37321925
Qua gemiddelde inderdaad, absoluut gezien niet.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 april 2006 @ 20:16:26 #55
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37322205
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Qua gemiddelde inderdaad, absoluut gezien niet.
Hij is toch wel de meest gevaarlijke speler geweest op het middenveld dit jaar, erg creatief, behendig en hij is een goed tactisch inzicht aan het ontwikkelen. De Ceulaer is geweldig om z'n lef, acties & mooie, belangrijke goals.
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 26 april 2006 @ 20:29:53 #56
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37322790
Plus die goal van Martens tegen Feijenoord natuurlijk
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_37371779
Christiano wordt nu genoemd! Aardige aanvulling lijkt me zo, maar geen idee of ie haalbaar is. Maar ik denk dat hij wel een leuke speler is rondom vd Haar.
pi_37379590
Martens van RKC naar AZ is nu definitief.
pi_37404829
Cristiano is wel iemand die goed rond een grote spits kan spelen inderdaad. Wel een dure jongen, heb ik het idee. En de laatste seizoenen erg blessuregevoelig gebleken. Desondanks altijd goed voor een aantal goals, in geheel fitte seizoenen moet hij Hoogendorp-aantallen kunnen benaderen.
www.thuisuiteten.nl
pi_37570079
Deze club heeft mijn duidelijke voorkeur in dit heidense land
<b>Benedictam Dei omnipotentis,
Patris et Filii et Spiritu Sancti
descendat ad vos
et maneat in semper</b>
pi_37684423
Jong RKCwaalwijk bekerkampioen!

Jong RKCwaalwijk wint in de finale van de gatorade cup van jong AZ!
Bij RKC speelden geen spelers van het eerste terwijl bij AZ. Steinsson, Koevermans, Sektioui en Medujadin meededen. Puike prestatie van Jong RKC dus!
pi_37687662
Mosselveld komt naar RKC hoorde ik.
pi_37688135
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Mosselveld komt naar RKC hoorde ik.
Klopt
pi_37689829
Proficiat RKC 2 .
pi_37690035
Ik hoorde het ook maar het staat alleen nog maar vermeld op vage (supporters) sites.

Ik heb ook vernomen dat ie kan backen? Als dat zo is kunnen we er nog wel iets aan hebben.

Ben benieuwd hoe RKC anders met 5 centrale verdedigers gaat spelen:
Texaira
Keller
Bakens
Mosselveld
Donk
pi_37693718
Frankie kan ook als linksback spelen inderdaad.
www.thuisuiteten.nl
pi_37693797
Hoorde het van een RKC-er die gisteren bij die wedstrijd/huldiging was. Ze hadden ook al dingen bij zn huis opgehangen van "welkom thuis" enzo.
pi_37696425
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Frankie kan ook als linksback spelen inderdaad.
Inderdaad... hoorde het van een maat van mij. Zijn moeder moet de spelers van RKC keuren... vandaar dat zij 't altijd vrij snel weet
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:57:09 #69
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_37735410
De Nieuw-Zeelander Ivan Vicelich blijft in Nederland spelen. De 29-jarige verdedigende middenvelder stapt transfervrij over van Roda JC naar RKC Waalwijk.

Eerder had Vicelich al aangegeven dat hij zijn aflopende contract in Kerkrade niet wilde verlengen en op zoek ging naar een nieuwe uitdaging. Hij stond vijfenhalf seizoen onder contract bij Roda. Bij de Waalwijkers tekent Vichelich een contract voor twee seizoenen met een optie voor nog een jaar.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_38170830
AD meldt dat RKC en Sparta eruit zijn over het transferbedrag van Ricky van den Bergh!

Sparta heeft geld nodig en RKC heeft 500.000 euro voor hem over.

Nu moeten ze er met Ricky nog uitkomen
pi_38172137
Er valt volgens mij wel meer uit te slepen, voor veel teams is Ricky een echte aanwinst.

RKC is wel aardig bezig, nu met meer vaste krachten en minder huurlingen. Goede zaak.
That's all folks!
pi_38202223
Bij RKC zou hij zomaar eens een natuurlijke opvolger van zijn naamgenoot Hoogendorp kunnen worden. Beetje stiekem vanaf links komend of achter een grote spits. Dan moet hij er tien tot vijftien kunnen maken per jaar.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 27 mei 2006 @ 16:54:50 #73
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_38272730
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 18:06 schreef Vandalist het volgende:
AD meldt dat RKC en Sparta eruit zijn over het transferbedrag van Ricky van den Bergh!

Sparta heeft geld nodig en RKC heeft 500.000 euro voor hem over.

Nu moeten ze er met Ricky nog uitkomen
Goede speler met karakter, zou een prachtaankoop zijn.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_38380356
Het ziet er steeds meer naar uit dat v/d Bergh naar RKC komt. Dom. van Dijk is in de ruil betrokken. Hij wordt voor een jaar aan Sparta verhuurd. Geen slechte zaak misschien kan Vloet hem leren wat knokken is en hoe je slidings maakt. V/d Bergh zal op de plaats van v Dijk komen te spelen met Janssen achter de hand dus ik denk niet dat v Dijk veel aan spelen toe zou komen dit jaar.
pi_38484088
V/d Bergh en RKC worden het niet eens. Misschien komt hieruit wel naar voren dat RKC geleerd heeft van eerdere fouten die ze gemaakt hebben met Janssen, Fuchs v/d Heide en Hoogendorp.

Vd Bergh is een leuke speler voor RKC maar RKC moet hem niet koste wat kost willen halen.
Voor het geld wat RKC voor vd Bergh wilde besteden kunnen ze best een of andere aardige spits uit Belgie ofzo toveren!
pi_38652953
V/d Bergh komt alsnog naar RKC. Ik hoop dat RKC niet te veel water bij de wijn heeft gedaan! MAar verder een prima aanwinst!
  donderdag 8 juni 2006 @ 17:59:51 #77
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_38664314
Ik ben hier zeer tevreden mee.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_38667704
Ja, als ie fit blijft lijkt het me dat hij er minstens 10 kan gaan maken achter die lange Van de Haar als vals spitsje.
www.thuisuiteten.nl
pi_39161288
RKC is bezig met GARCIA van VVV. Leuke zeer snelle speler voor op de rechterkant om de Ceulenaar te vervangen.

Lijkt me een geschikte aankoop. Als het aan mij ligt nog een verdedigende middenvelder erbij en dan zijn we denk ik wel compleet voor volgend seizoen. Alle plaatsen redelijk dubbelbezet.
pi_39162348
Scoort wel weinig. Heeft hij nog een beetje assists gemaakt afgelopen seizoen?
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_39178971
Toch een soort Babangida, deze jongen.

Was hij niet de assistkoning van VVV?
www.thuisuiteten.nl
pi_39280168
En hij is binnen. Prima aankoop. Daarnaast nog een jonge belgische back bij Standaard weggekaapt. RKC is goed bezig.

Nu nog een middenvelder bij die net buiten de boot valt bij een grote club weghalen en RKC kan er volgende seizoen weer tegenaan. Ik opteer nog steeds voor Walter Bassagio maar denk dat ie onhaalbaar is voor RKC. Paauwe is ook een aardige andere optie
pi_39295958
Ook Milano Koenders en Jasper Kok van Jong Ajax naar RKC.

Wel hopen dat die meer brengen dan Randy Rustenberg en Jerold Promes deden.

Toch veel oud-Ajacieden bij RKC de laatste jaren zeg!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 juni 2006 @ 20:46:25 #84
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_39332541
Ik heb weer alle vertrouwen in het nieuwe seizoen met deze selectie Gelukkig hebben ze Garcia gekocht, RKC had ook interesse in Vinken van Feijenoord maar die hadden ze dan weer moeten huren.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_39333407
Ik heb ook weer vertrouwen in het nieuwe seizoen... Hebben een paar mooie aankopen gedaan
pi_39364993
Die jonge Belgische spits ben ik wel benieuwd naar.

Overigens is Jochen Janssen nu weer gewond geraakt door een tuinongeluk.....
www.thuisuiteten.nl
pi_39368455
Maar zijn contract was toch afgelopen?
That's all folks!
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:00:54 #88
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_39368475
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zijn contract was toch afgelopen?
Ja, volgens mij ook idd. godzijdank..
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_39403499
Jawel, maar hij moet natuurlijk revalideren en dit is een sneue tegenslag voor hem.
www.thuisuiteten.nl
pi_39473260
Dat is idd jammer voor hem. Typisch iets voor Jochem Janssen geblesseerd raken tijdens het tuinieren. Ik vrees het einde van zijn carriere op het hoogste niveau voor hem. Misschien iets op het tweede plan bij Oostende, Top Oss of iets dergelijks.

RKC idd nog een paar goede jeugdspelers gekocht. Hopen dat een aantal van ze op korte of wat langere termijn door kunnen breken in de hoofdmacht.
pi_40004212
quote:
RKC GOKT OP EUROPA

Van onze speciale verslaggever

WAALWIJK, donderdag
RKC Waalwijk heeft ambitie en wil presteren. De club waar de Brabantse gezelligheid in alles merkbaar is, wil een beetje af van het vrijblijvende imago. RKC moet komend seizoen de status van provincieclubje nog verder van zich af gaan schudden. Verder professionaliseren, presteren en bij de eerste negen in de competitie eindigen, zodat via de play-offs eventueel Europees voetbal kan worden afgedwongen. Dat is de doelstelling van de Waalwijkse club. „We hebben er in het verleden al een aantal keren dichtbij gezeten. En waarom zouden we niet een keer Europees voetbal kunnen halen? Alle geledingen binnen de club zullen deze ambitie dan ook moeten uitstralen”, vindt RKCvoorzitter Ad Passier.

Trainer Adrie Koster sluit zich daar graag bij aan. ,,Middels het verder professionaliseren van de randvoorwaarden rondom het team, ligt het nu bij de spelers om het te laten zien. We hebben een groep bij elkaar met voldoende kwaliteit. Een goede mix van ervaring en talent.”

Als club in de marge zal RKC ook in het nieuwe seizoen weer te maken krijgen met de aantrekkingskracht van de topclubs. De club uit Waalwijk heeft met 7,9 miljoen euro één van de laagste begrotingen in de eredivisie. ,,Het blijft absoluut iedere keer weer een uitdaging om een kwalitatief eredivisiewaardige selectie te creeren”, aldus technische man Henry van der Vegt. De oudspeler van onder meer Willem II en het Italiaanse Udinese heeft het toch weer voor elkaar gekregen om een selectie te bewerkstelligen waar balans in zit. ,,Een seizoen zoals het vorige hopen we niet weer te krijgen. Net toen we twee belangrijke spelers als Rick Hoogendorp en Rogier Molhoek hadden verkocht, raakten enkele andere vaste krachten zwaar geblesseerd, waardoor we het niveau van de eerste seizoenshelft niet hebben kunnen vasthouden”, aldus Van der Vegt.

Om de ambities kracht bij te zetten, haalde RKC dan ook met Martijn Reuser (Willem II) en Ivan Vicelich (Roda JC) twee spelers binnen die hun sporen in het betaald voetbal al ruimschoots hebben verdiend. Behalve deze ervaren spelers trok RKC verder talentvolle spelers als Ricky van den Bergh (Sparta), Luwamo Garcia (VVV Venlo), Frank van Mosselveld (Willem II), de Belg Jordan Remacle (Racing Genk) en Tim Janssen (PSV) aan. Daarbij is ook Ryan Donk, de talentvolle jeugdspeler die vorig seizoen al debuteerde in de hoofdmacht en tevens international is van het olympisch elftal, aan de A-selectie toegevoegd.
pi_40041259
Leuk dat ze dit uitspreken, maar dan moeten ze wel niet zoals vorig jaar eerst in de winterstop de betere spelers laten gaan. Ook al is het financieel nog zo aantrekkelijk. Ik begrijp dat RKC er financieel en stuk op vooruit is gegaan maar de ambitiies om bij de eerste 9 te komen werden daarmee ook meteen in de prullenbak geworpen.

Dit jaar roepen ze weer om bij de eerste 9 te willen komen. Wil RKC geloofwaardig blijven dan moeten ze er dit seizoen ook alles aan doen om de selectie bijeen te houden, en misschien zelfs tussentijds eventueel te versterken indien nodig.

Daarnaast moeten ze wat meer geluk hebben met blessures. Een club als RKC blijft kwetsbaar wanneer enkele belangrijke pionnen wegvallen. Daar headden ze in de tweede seizoenshelft dus ook de pech mee.

Met de huidige selectie en misschien nog een verdedigende of linkermiddenvelder erbij, beetje geluk met blessures en geen tussentijdse verkoop van spelers vind ik en plek bij de eerste 9 zeker realistisch te nomen. En het is zeker knap dat RKC dat weer voor elkaar krijgt met de wetenschap dat RKC wederom een van de kleinste begrotingen in de eredivisie heeft.
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:01:40 #93
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_40045137
quote:
En het is zeker knap dat RKC dat weer voor elkaar krijgt met de wetenschap dat RKC wederom een van de kleinste begrotingen in de eredivisie heeft.
Dat komt omdat iedere talentvolle, jonge speler inmiddels RKC ziet als de ideale springplank naar een topclub.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_40045530
Ik vind het nogal gewaagd om met deze selectie voor Europees voetbal te willen gaan. Dat zie ik niet gebeuren, daarvoor is er teveel middelmaat aanwezig. Vicelich kan je moeilijk als een van de sterkhouders zien.
That's all folks!
  vrijdag 21 juli 2006 @ 13:17:44 #95
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_40045551
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het nogal gewaagd om met deze selectie voor Europees voetbal te willen gaan. Dat zie ik niet gebeuren, daarvoor is er teveel middelmaat aanwezig. Vicelich kan je moeilijk als een van de sterkhouders zien.
Groningen lukte het ook...
A.M.A.B
pi_40045608
Incidenteel komt zoiets wel eens voor, ik dacht niet dat Groningen daar vooraf voor ging.
That's all folks!
pi_40047431
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Je hoeft maar negende te worden en dan in de play-offs is veel mogelijk.
pi_40048457
Als je bij de eerste 9 weet te komen, ga je voor europeesvoetbal te halen (de doelstelling is dus bij de eerste 9 eindigen). Zo irrieel is dat niet. RKC heeft een evenwichtige selectie met weinig uitschieters maar momenteel ook weinig echte zwakke plekken (wat misschien wel de grootste kracht is). Met een beetje geluk, weinig blessures en geen tussentijdse verkopen en het aantrekken van misschien nog een leuke middenvelder zie ik niet in waarom RKC niet als doel mag en kan stellen om bij de eerste 9 te eindigen.

Vicelich zie ik zelf niet als de komende uitschieter maar is natuurlijk wel een degelijke speler die veel in dienst speelt van het team en anderen beter laat voetballen. Zulke spelers zijn ook erg belangrijk in je team, ik ben er van overtuigd dat RKC nog veel plezier aan hem gaan beleven.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:30:01 #99
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_40399745
Scheidsrechters staken oefenduels

Erg triest, maar Van den Bergh sloeg een speler?? Begint lekker.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_40402439
Die vd Berg moeten ze verbannen naar Elba
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')