quote:BAKENS, Tim 15 0
DE CEULAER, Benjamin (BEL) 25 7
DIEMEN, Patrick van 26 0
DIJK, Dominique van 29 3
DIJK, Rob van 34 0
FABRI, Anthony (FRA) 0 0
FUCHS, Robert 21 1
FUNG A WING, Cerezo 3 0
HAAR, Hans van de 24 4
HOOGENDORP, Rick * 18 12
JANSSEN, Jochen (BEL) 20 3
KROHN-DEHLI, Michael (DEN) 17 0
LONGUET, Didi 4 0
MARTENS, Maarten (BEL) 21 6
MOLHOEK, Rogier 15 3
PROMES, Jerold 0 0
PRONK, Marcel 0 0
PUTTER, Eddy 1 0
RUSTENBERG, Randy 2 0
SCHRIER, Sjoerd 0 0
TEIXEIRA, Virgilio (POR) 25 1
TRIANTAFILLIDIS, David (BEL) 1 0
WEVERS, Jurgen 0 0
KELLER, Stephan (ZWI) 30 3
HAAREN, Ramon van 26 0
ZUIVERLOON, Gianni 28 1
RIJSBERGEN, Sjack van 1 0
BERGER, Ruud 10 1
PINAS, Touvarno 1 0
AXWIJK, Lion 4 0
BARTO, Martijn 7 0
MATHIJSSEN, Danny 14 0
LURLING, Anthony 14 1
MULDER, Dustley 11 0
DONK, Ryan 5 0
PETERS, Tim 2 1
Hij is toch wel de meest gevaarlijke speler geweest op het middenveld dit jaar, erg creatief, behendig en hij is een goed tactisch inzicht aan het ontwikkelen. De Ceulaer is geweldig om z'n lef, acties & mooie, belangrijke goals.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef methodmich het volgende:
Qua gemiddelde inderdaad, absoluut gezien niet.
Kloptquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Mosselveld komt naar RKC hoorde ik.
Inderdaad... hoorde het van een maat van mij. Zijn moeder moet de spelers van RKC keuren... vandaar dat zij 't altijd vrij snel weetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:05 schreef methodmich het volgende:
Frankie kan ook als linksback spelen inderdaad.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:06 schreef Vandalist het volgende:
AD meldt dat RKC en Sparta eruit zijn over het transferbedrag van Ricky van den Bergh!
Sparta heeft geld nodig en RKC heeft 500.000 euro voor hem over.
Nu moeten ze er met Ricky nog uitkomen
Ja, volgens mij ook idd. godzijdank..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zijn contract was toch afgelopen?
quote:RKC GOKT OP EUROPA
Van onze speciale verslaggever
WAALWIJK, donderdag
RKC Waalwijk heeft ambitie en wil presteren. De club waar de Brabantse gezelligheid in alles merkbaar is, wil een beetje af van het vrijblijvende imago. RKC moet komend seizoen de status van provincieclubje nog verder van zich af gaan schudden. Verder professionaliseren, presteren en bij de eerste negen in de competitie eindigen, zodat via de play-offs eventueel Europees voetbal kan worden afgedwongen. Dat is de doelstelling van de Waalwijkse club. „We hebben er in het verleden al een aantal keren dichtbij gezeten. En waarom zouden we niet een keer Europees voetbal kunnen halen? Alle geledingen binnen de club zullen deze ambitie dan ook moeten uitstralen”, vindt RKCvoorzitter Ad Passier.
Trainer Adrie Koster sluit zich daar graag bij aan. ,,Middels het verder professionaliseren van de randvoorwaarden rondom het team, ligt het nu bij de spelers om het te laten zien. We hebben een groep bij elkaar met voldoende kwaliteit. Een goede mix van ervaring en talent.”
Als club in de marge zal RKC ook in het nieuwe seizoen weer te maken krijgen met de aantrekkingskracht van de topclubs. De club uit Waalwijk heeft met 7,9 miljoen euro één van de laagste begrotingen in de eredivisie. ,,Het blijft absoluut iedere keer weer een uitdaging om een kwalitatief eredivisiewaardige selectie te creeren”, aldus technische man Henry van der Vegt. De oudspeler van onder meer Willem II en het Italiaanse Udinese heeft het toch weer voor elkaar gekregen om een selectie te bewerkstelligen waar balans in zit. ,,Een seizoen zoals het vorige hopen we niet weer te krijgen. Net toen we twee belangrijke spelers als Rick Hoogendorp en Rogier Molhoek hadden verkocht, raakten enkele andere vaste krachten zwaar geblesseerd, waardoor we het niveau van de eerste seizoenshelft niet hebben kunnen vasthouden”, aldus Van der Vegt.
Om de ambities kracht bij te zetten, haalde RKC dan ook met Martijn Reuser (Willem II) en Ivan Vicelich (Roda JC) twee spelers binnen die hun sporen in het betaald voetbal al ruimschoots hebben verdiend. Behalve deze ervaren spelers trok RKC verder talentvolle spelers als Ricky van den Bergh (Sparta), Luwamo Garcia (VVV Venlo), Frank van Mosselveld (Willem II), de Belg Jordan Remacle (Racing Genk) en Tim Janssen (PSV) aan. Daarbij is ook Ryan Donk, de talentvolle jeugdspeler die vorig seizoen al debuteerde in de hoofdmacht en tevens international is van het olympisch elftal, aan de A-selectie toegevoegd.
Dat komt omdat iedere talentvolle, jonge speler inmiddels RKC ziet als de ideale springplank naar een topclub.quote:En het is zeker knap dat RKC dat weer voor elkaar krijgt met de wetenschap dat RKC wederom een van de kleinste begrotingen in de eredivisie heeft.
Groningen lukte het ook...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het nogal gewaagd om met deze selectie voor Europees voetbal te willen gaan. Dat zie ik niet gebeuren, daarvoor is er teveel middelmaat aanwezig. Vicelich kan je moeilijk als een van de sterkhouders zien.
Je hoeft maar negende te worden en dan in de play-offs is veel mogelijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het nogal gewaagd om met deze selectie voor Europees voetbal te willen gaan. Dat zie ik niet gebeuren, daarvoor is er teveel middelmaat aanwezig. Vicelich kan je moeilijk als een van de sterkhouders zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |