Ik vind mot-topic anders ook vaak van toepassing hierquote:Op maandag 3 april 2006 22:18 schreef easy-going het volgende:
Nou mot het maar eens afgelopen zijn met dat ge d -t in het modtopic
Euh, Bix? Ik heb gewoon hetzelfde als jij: die verbazing. Dat was de reden om erop door te gaan.quote:Op maandag 3 april 2006 21:00 schreef bixister het volgende:
jee, het zit je wel hoog he?
ik vermoed dat het geld op is.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik was ook al op zoek naar een -d woord in de tegenwoordige tijd
Dat denk ik ook ja, het heeft even tijd nodig om te verwerken en deze plaats waar ze hun wel en wee gepost heeft roept nu wrs allemaal herinneringen op, maar als ze hier weer wilt posten doet ze dat vanzelfquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:23 schreef poemojn het volgende:
Nee Lady, vroeg ik me ook al af.Misschien dat ze hier ooit nog eens langskomt maar dat lijkt me voor haar erg confronterend.
Joh, echt waar?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:00 schreef daniman het volgende:
[..]
ik vermoed dat het geld op is.
In bovenstaand voorbeeldzinnetje heb je er een
Nu weer stopt met offtopic reactie...
Ach, daniman reageert ook pas tig dagen op mijn reactie, dus ik dacht, ik wacht ook nog even zo langquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:41 schreef Brighteyes het volgende:
Toel? Is dit echt nodig nog na 3 dagen?
Het lijkt me dat de d en t discussie hier in OUD wel weer lang genoeg geduurd heeft. Althans... ik dacht eigenlijk dat het al klaar was.
Bij deze dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |