quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:26 schreef Vicky het volgende:
Ambertje heeft net gepoeptweleenswaar met behulp van de thermometer er kwam eerst een dikke breiige klont uit, dus dat is eruit....
ja maar je gaat toch niet je dieren wegdoen als je niet eens zeker weet of de plekken veroorzaakt worden door een huisdierallergie? Als ik Fuente zo hoor reageert ze ook op eten, dus het hoeft helemaal niets met de katten te maken te hebben. Dan lijkt het me dat je toch eerst mogelijke testen afwacht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:17 schreef Anitra het volgende:
Maar als je net zoals hier de huiisdieren weg doet is er vaak al snel verbetering te zien Fuente
Daarom kan je ze ergens laten logeren. En om het even duidelijk te zeggen: je gaat toch ook niet 4 jaar lang je kind met de katten laten zitten en je dan over 4 jar voor je kop rammen omndat je nu die mogelijkheid niet geprobeerd had. Een bloestest kan tot 4 jaar niet alle stoffen aan geven warvoor het kind allergisch is of juist niet. Soms zijn er dingen die wel naar voren komen met de bloedtest en dat dit klopt met wat je zelf waarneemt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:23 schreef TearSong het volgende:
[..]
ja maar je gaat toch niet je dieren wegdoen als je niet eens zeker weet of de plekken veroorzaakt worden door een huisdierallergie? Als ik Fuente zo hoor reageert ze ook op eten, dus het hoeft helemaal niets met de katten te maken te hebben. Dan lijkt het me dat je toch eerst mogelijke testen afwacht.
Ik zou tenminste nooit zo snel m'n dieren wegdoen als ik niet zeker wist dat ze de oorzaak waren van een allergische reactie. Ook niet uit 'voorzorg'.
Wat erg Ingrid dat kan toch zomaar niet? Er moet toch een oorzaak zijn voor het huilen van vandaag? Een huilbaby is echter wel een zwaar iets hoor, dan huilt je kind echt dag in dag uit en ik begreep dat Kim toch een tijdje goed is gegaan, of heb ik dat mis?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 15:26 schreef Ingrid19 het volgende:
Want de huisarts vind ons aanstellers en slechte ouders. Natuurlijk zei hij het niet op zo'n manier, maar dat kon je tussen de regels door duidelijk merken.
Met Kim is het idd een hele tijd goeg gegaan. We denken niet dat ze nu ineens een huilbaby is geworden. Ik hoop het niet zeg!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:19 schreef Lois het volgende:
[..]
Wat erg Ingrid dat kan toch zomaar niet? Er moet toch een oorzaak zijn voor het huilen van vandaag? Een huilbaby is echter wel een zwaar iets hoor, dan huilt je kind echt dag in dag uit en ik begreep dat Kim toch een tijdje goed is gegaan, of heb ik dat mis?
Er is trouwens wel een enorm informatieve site over huilbaby's: http://www.huilbaby.info/
Hoe is het nu met Kim?
en een manueel therapeut/osteopaat? Al iets gehoord? Bij Tomas heeft het enorm geholpen maar die had echt een blokkade in z'n nek. Maar ook als ze niet zoiets heeft kan bijv. een osteopaat enorm veel spanningen wegnemen in het lichaam. Ik zou dat eigenlijk nog iets sneller proberen dan acupunctuur. (ach ja, baat het niet...)quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:47 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb contact gehad met iemand die aan acupunctuur doet. En ze wil Kim graag helpen en dat nog gratis ook! Het doet absoluut geen pijn en kan zeker wel van de vaccinatie komen! Ik ga maandag heen. ( http://www.dianahofman.com/ )
Ook heb ik contact gehad met iemand die aan reiki doet, ze wil Kim graag zien en wil graag een proefbehandeling doen. Ik ga iig woensdag met haar praten.
Dat zou ik ook niet zo snel doen nee, vooral omdat je schrijft dat Sara er zelf weinig last van lijkt te hebben. Even een vraagje (en je hebt het ongetwijfeld allang hier geschreven maar ik heb de laatste tijd niet echt tijd gehad om alles te lezen, sorry!): wat smeer jij er nou op en zitten bij Sarah die plekken ook alleen op het gezicht/rond de mond?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:42 schreef Fuente het volgende:
Anitra, helaas hebben wij geen mensen in onze omgeving waar wij de katten kunnen laten logeren. Sara is niet benauwd, zo lang haar exceem onder controle is met smeren, doe ik ze niet weg.
De plekken zitten vooral op haar bolletje (tussen d'r haartjes) en op haar wangen/ onder haar oren. Op dit moment heeft ze alleen een plekje op d'r voorhoofd, en op d'r linkerwang, die bijna weg is. We smeren een hormoonzalf, triamcinolanac, werkt als een trein! Alleen als ze plekjes heeft, dan smeren ze en zijn ze binnen 2 a 3 dagen weg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:02 schreef TearSong het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zo snel doen nee, vooral omdat je schrijft dat Sara er zelf weinig last van lijkt te hebben. Even een vraagje (en je hebt het ongetwijfeld allang hier geschreven maar ik heb de laatste tijd niet echt tijd gehad om alles te lezen, sorry!): wat smeer jij er nou op en zitten bij Sarah die plekken ook alleen op het gezicht/rond de mond?
Sjee Vickyquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:52 schreef Vicky het volgende:
Wij zaten vandaag weer eens in het zh. Vanmorgen was het weer helemaal mis. Amber wilde niet slapen, was alleen maar aan het huilen. Uiteindelijk was ze toch in slaap gevallen van vermoeidheid. Toen werd ze wakker en was het mis. Krijsen!! Mies kon er even niet meer tegen en die is gaan bellen met de kinderafdeling van het ziekenhuis. Een verpleegkundige zou met de kinderarts overleggen en die zou on sterugbellen.
Een klein half uurtje later werden we teruggebeld. We mochten naar de EHBO komen. Amber is helemaal nagekeken door de kinderarts en er is een rontgenfoto van haar buikje gemaakt. De ka kon geen obstipatie vinden, de andere ka kon ook niets vinden maar ze hebben toch een radioloog laten komen om de rontgen goed te bekijken. Zijn even gaan wandelen wat de radioloog was onderweg en dat kon nog wel even duren. Om half 4 waren we weer terug in het zh. De radioloog heeft ook niets kunnen vinden op de foto. Geen verstopping, geen afwijking aan de darmpjes.... De kinderarts zei dat het misschien wel van de lactulose zou kunnen komen dus nu hebben we Forlax gekregen. Dat mocht Amber eerst niet omdat ze toen nog te jong was. We "moeten" haar nu ook iig 3x per dag paracetamol geven (ze mag er 4, eventueel nog 1 extra dus als het echt niet te houden is) en we moeten een dagboekje bijhouden wanneer ze slaapt, huilt, eet, medicijnen krijgt en poept. De afspraak voor maandag bij de ka blijft staan, dan gaan we verder praten. Amber heeft het 1e drankje nu gehad, 40 cc water met een poeiertje en ze heeft al een klein poeppie gedaan... Hoop dat het snel gaat werken.
Ze is nu al een stuk gezelliger, zit lekker te kletsen in de wipstoel.
Ingrid, wat fijn!! Ik ben ook ingewijd in Reiki en ik merk dat Amber ook (af en toe) wel rustiger word als ik mijn hand op haar buikje leg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |