abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:59:28 #101
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36236692
Jeetje Ladylike, wat vervelend zeg. Hopelijk kan Randall snel van zijn "kwaaltjes" afgeholpen worden

Ik hoorde Robin wat kreunen in de wipstoel.. heeft meneer zich helemaal tot op z'n rug ondergepoept En maar lachen Lekker in bad gedaan en onder het aankleden viel hij in slaap.. wat kan je toch verliefd zijn op je kindje
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36237085
Pfff, ik loop al de hele middag met Merlijn te sjouwen. Vanmorgen was hij nog heel vrolijk, vanmiddag moest hij per sé bij mij zijn. Dus aan de borst in slaap vallen en vooral niet wegleggen want dan was het brullen. Het is ook echt een huiltje van hem wat ik niet ken en dus ook niet kan verbinden iets. Je had hem daarstraks moeten horen, , de telefoon ging en dat stoorde hem, tja ik kan hem dan niet direct aandacht geven ofzo en huilen dat hij deed. Heel zielig eigenlijk. Ik zie het echt als een sprongetje ben blij dat ik hem al een kwartiertje in zijn wieg heb liggen en dat hij slaapt. Is toch ook veel te vermoeiend zo voor hem denk ik.

Morgen gaan Merlijn en ik met de trein naar de negen maanden beurs voor de recordpoging borstvoeding. Hij gaat dan met een heleboel babietjes in maxicosi's op de foto met Daniëlle Overgaag. Ben benieuwd of het ook echt lukt, want het lijkt mij niet niks met meer dan 100 babietjes. Stel je voor als er éém begint te huilen. Hoop dat het wel leuk wordt voor Merlijn en hij lekker rond kan kijken.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:21:49 #103
56471 pinquit
oh my lama!
pi_36237360
oeh leuk randa 9mndbeurs, spannend die foto

en idd dan is het fijn als ie ff slaapt, voor hem vermoeiend, maar voor jou ook natuurlijk
misschien gewoon een jengeldagje of idd even een spurtje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_36237773
Amber wordt een beetje eenkennig. Zodra ik wegloop ga ze piepen. Als Mies de fles geeft is het oorlog maar als ik het dan over neem is er niets aan de hand..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36242820
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:
jelief wat moeilijk.. kan je niet wat zorgverlof of iets opnemen.
Het is toch belangrijk dat ze genoeg binnen krijgt.

Fuente heeft sara weer zo;n last van haar wangetjes? zag in foto topic dat ze een rood wangetje had

kimmetje weer goed gaan drinken hoor wordt maar snel je vrolijke ikke.

Ladylike heel veel succes en sterkte is moeilijk maar wel beter voor randall

Oh ik ben zo verliefd op mijn kleine meisje
Als je haar wakker maakt of uit bedje haalt krijg je een stralende glimlach, ze lacht ehct met heel haar gezichtje.
En als je haar dan oppakt dan klemt ze haar armen om de nek soms lijkt het of ze ja/ nee / mama zegt maar dat klinkt alleen maar zo
Ik hou zoveel van haar he
Hey meis, ja ze had helaas weer 1 open plekje, en verder gewoon goeie knallers, denk dat de tandjes boven er ook aankomen. Die plekjes heeft ze echt af en aan , we kunnen geen echte oorzaak aanwijzen waar het van komt, maar de zalf werkt wel goed, dus ze gaan iig snel weg .
Heerlijk he, hoe verliefd je kan zijn op je kind, zo genieten, zo intens soms

Vicky, fijn dat het zo goed gaat met Amber!

Ladylike, wat jammer dat het zo moet. Ik ken de stress van 'vervangbaar' zijn maar al te goed, ik miep ook zo weinig mogelijk op m'n werk. Maar in jouw situatie kan ik me voorstellen dat het erg zwaar is, zo snel werken, klein ukkie dat ook niet lekker in z'n vel zit. Hopelijk kun je op Fok een beetje je ei kwijt en denk ajb goed om jezelf..

Wennie, fijn dat het zo goed met Robin gaat!

Randa, ik ben heel benieuwd hoe dat morgen gaat! Zwaar he, zo'n jengeldagje!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 21 maart 2006 @ 23:17:01 #106
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_36249768
Ladylike wat een gedonder als de darm bekneld raakt is er dan geen kans op afsterven?
pi_36250050
Ladylike wat een schrik zeg! Wist niet dat dat kon trouwens. Hopelijk is er snel plek!

Met Kim gaat het gelukkig stukken beter! Ze spuugt nu gelukkig ook weer minder. En krijst niet meer.
Ik heb vandaag nog op mn kop gehad van de ha. Heb een lichte keel en oorontsteking. Had ik er nog langer mee door gelopen, had ik een middenoorontsteking kunnen hebben.
Liep er zo’n 2 weken mee. Heb ws gewoon de griep gehad en ms nog wel steeds. Voel me nog niet top. Vandaag mooie foto’s van Kim opgehaald, die bij de supermarkt waren gemaakt. Zal ze nog wel scannen en posten. Nu Kim de fles en dan lekker slapen!
pi_36255660
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Rottdog het volgende:
Ladylike wat een gedonder als de darm bekneld raakt is er dan geen kans op afsterven?
ja, maar als ie echt klem zit dan is een kind ontroostbaar, gaat niet slapen tussendoor en eet niet meer...
Dan helpt een paracetamolletje ook niet meer.
En als dat zo is (dat ze de darm dus niet terug geduwd krijgen) dan wordt ie hoe dan ook meteen opgenomen. want idd sterft een darm snel af

gisteren geen gekrijs meer dus hij heeft gelukkig geen pijn meer. Zo houdt ie het wachten op de operatie wel vol
hij is weer op en top vrolijk en lacht weer breeduit
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  Redactie Frontpage woensdag 22 maart 2006 @ 12:09:40 #109
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_36259862
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:24 schreef Ingrid19 het volgende:
Nu Kim de fles en dan lekker slapen!
Helaas voor Ingrid, ze heeft de hele nacht niet kunnen slapen, omdat Kim de hele nacht hysterisch lag te krijsen. Kim heeft gisteren niet gepoept, ms dat het daar aan ligt ? Ik hoor Kim nog steeds brullen aan de telefoon. Ingrid heeft niet de indruk dat ze krampjes heeft. Zou ze ms tandjes krijgen ? En hoe kun je dat constateren, moet je dan per sé witte puntjes kunnen zien ? Nouja, ik hoop voor beiden dat ze nog wat kunnen slapen vandaag, anders maar als ik vanavond thuis ben.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_36262471
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:04 schreef renzell het volgende:
Tearsong; was jij niet precies een jaar geleden uitgerekend?
Beetje late reactie maar de verbinding hier lag er uit 17 maart vorig jaar was dat, bijna goed! Ik heb er wel aan gedacht die dag hoor!
Een paar dagen daarvoor riep ik nog: 'als het zo blijft kan ik dit nog wel 3 weken volhouden'
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 13:51:15 #111
81992 Githa
pi_36262747
Tomas is bijna 1 leuk leuk leuk .... nog meer kindjes naar het dreumes topic ....
renzell...nog maar een klein maandje en dan mogen jullie ook!
en dat kabeltje he .... heb je dat al ?
pi_36273011
He, wij zijn alweer een paar uurtjes terug van de Negen maanden beurs.

Op shownieuws waren net wat beelden te zien van de borstvoedingrecordpoging. Ik vond het wel heel erg om hem af te geven, hij stond zowat midden op het podium. Ze moesten allemaal een rompertje aan en in de maxicosi. Ik had echt een brok in mijn keel, erg hè, stom ook eigenlijk. Merlijn vond het allemaal verschrikkelijk interressant zo midden op dat podium. Felle lichten, een vrouw (Daniëlle Overgaag) die over het podium denderde, en er werd van alles gezegd. Ik was maar naar hem aan het kijken, hij kon mij niet zien. Merlijn was voor al aan het gapen en een beetje met de armen zwaaien en praten. Ik moest er wel om lachen.

Het reizen met de trein was zeer vermoeiend maar viel mij niet tegen. Scheelt denk ik ook dat hij nog klein is, als hij groter was geweest had ik niet alleen kunnen gaan, was niet te doen denk ik. En je neemt wat mee terug hè van zo een beurs.

Foto zet ik dadelijk in het fototopic.
pi_36289904
Hmm gister Shownieuws heelmaal gemist, wilde ik eht vanmorgen in de herhaling kijken, zet ik de tv in de woonkamer te laat aan....

Amber had gister weer heel erg last van haar buikje. Ze was weer even helemaal overstuur. Had maar 100 cc van haar flesje op en is toen uiteindelijk in slaap gevallen. (ze slaapt al weer 2 avonden niet tussen 16.00 - 20.00). Om 3 uur werd ze even wakker, speentje gegeven en toen was ze om 7 uur weer wakker. Heb haar om half 10 in bed gelegd en ze heeft een half uurtje geslapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36290989
nou het is hier weer even helemaal mis. Amber ligt te persen en te persen maar poepen lukt niet. Ze krijste het net uit van de pijn... zoo zielig en ze ligt maar te trappelen met haar beentjes. KA net gebeld maar die is er natuurlijk niet (ass. gaat overleggen met andere ka en belt dan terug) en onze huisarts is op cursus...

Zetpilletje gegeven en ze wordt nu rustiger, maar ze ligt heel erg na te snikken...

Iemand nog tips?? Heb al water gegeven en ze heeft al lactulose gehad (krijgt ze dagelijks)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 11:07:56 #115
81992 Githa
pi_36291052
Ik denk dat onze huis-tuin en keuken tips niet voldoende zijn voor Amber, idd beter om het advies van de KA af te wachten.
Ze heeft er zo vaak en zo erg veel last van, dat lijkt me niet goed

Beterschap voor Amber
pi_36291116
nee mij ook niet, ga ook maar vragen of ze niet eens een echo ofzo van haar darmpjes kunnen maken.... ze is ruim 5 mnd oud, dan verwacht je toch dat de grootste darmellende voorbij is...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36291172
arme amber.. kusje op je buik hoor
Lid van de MamaSquad
pi_36291649
ben net teruggebeld door de assistente van de KA. Ze heeft overlegd en we krijgen nu microlax, zijn kleine klysmatjes om de ontlasting weer op gang te krijgen. De lactulose mogen we verhogen naar 10 cc.... wanneer houdt het een keertje op...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36291840
pff daar wordt je moedeloos van he? sterkte
Lid van de MamaSquad
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 12:41:52 #120
81992 Githa
pi_36293456
Vicky nou moeilijk weer hoor ...en de oorzaak ??? 'normaal' is het toch niet dat je klysma's moet gaan geven.
pi_36293524
geen idee wat de oorzaak is. Amber heeft net wel lekker gepoept!! En nu is ze weer vrolijk en lacht ze.. ze ligt nu mij te meppen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:23:21 #122
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_36294552
Minder dan drie weken zelfs Githa... Ik ben helemaal niet aan het aftellen hoor.
Nu het zulk lekker weer is, word ik weer echt herinnerd aan vorig jaar rond deze tijd, toen ik al bijna uitgerekend was. Op het dakterras met glazen roosvicee op dikke toeter.

En Tomas nog maar een dikke week! Wat is het snel gegaan met onze lieve binkies he Tearsong.
pi_36294591
weet ik geloof ik nog renzell. was toen warmer dan nu!
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:31:41 #124
105888 renzell
pi_36294787
Ja heel warm was het, weken lang. Ik ben echt bruin geworden toen! Mijn buik helemaal, omdat die huid zo strak gespannen was. Ha ha, toen ik was bevallen, had ik echt een negerinnenbuikje.
  Redactie Frontpage donderdag 23 maart 2006 @ 13:47:01 #125
3926 crew  Djeez
pi_36295275
Vicky wat zielig is dat! Gelukkig heeft ze net gepoept.

Kim poepte eerst elke dag, meestal een paar keer. Nu slaat ze ineens een dag over en krijgt weer kramp. Zal dat door de voeding komen?Of misschien sluimerde er wel al een tijd een griep. Pff, wel lastig dat je nooit zeker weet waar het van komt. Ik " moet" nu 4 schepjes friso comfort en 1 schepje normaal in de fles doen, omdat ze al een paar weken elke dag een dikke spuitluier en soms diarree had.
Nog ff afwachten maar.
Nu ga ik ff een tukje doen, want na 2 nachten amper slapen, ben ik gaar!
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:00:42 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36297678
djeez van de comfort kreeg arwen meer krampjes.. het is erg moeilijk om er een juiste balans in te vinden. succes ermee

renzell had je nou dat kabeltje al gevonden ?

hier is de eerste stp nhaar tandjes gezet.. ze heeft dunnere poepluiers en is niet te troosten zonder dat ze op je vinger mag kauwen en rode wangetjes .. tandvlees lijkt ook wel dikker als normaal ze huilt ook wle meer,
moet zeggen dat we wel gezegend zijn hoe huilerig ze is etc.. s nachts heeft ze nog nooit gehuild
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_36297691
pff en weer is het helemaal mis hier. Amber heeft een half uurtje geslapen en toen werd ze wakker met pijn en nu krijst ze de hele boel bij elkaar..

meeenn wat doet dat pijn zeg, alsof je hart eruit gerukt wordt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:06:12 #128
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36297853
moeilijk hoorvicky.. misschien een badje doen... zal je wellicht al geprobeerd hebben.. maar meestal als arwen erg verkrampt is helpt dat hier...

donderdag 23 maart 2006 @ 15:08:36 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_36297926
Evenstar, wanneer heb je nu die echo? Morgen?
Succes in elk geval.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:22:53 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36298355
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:08 schreef Sugar het volgende:
Evenstar, wanneer heb je nu die echo? Morgen?
Succes in elk geval.
maandag ik stik van de zenuwen.. ik laat het z.s.m. weten thanx for asking..
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:27:18 #131
105888 renzell
pi_36298488
Ja, maar ik verkeer nog steeds in een 'ik-weet-niet-meer-wat-ik-met-Fok!-aan-moet-dip'.
renzell voorziet echter dat als Juultje 1 wordt, ze het niet kan laten even met hem te komen pronken in het fototopic
  donderdag 23 maart 2006 @ 15:28:49 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_36298544
ik heb ook email nee je moet doen waar je je goed bij voelt .. alk zou ik wel je verhalen missen.. je schrijfwijze is zo intens, ontroerend, vermakend.. geeft alle emoties weer die een kind je geeft
pi_36299272
* Vicky is ook heel benieuwd naar Juultje

pff de rust is wedergekeerd. Net een klysmatje gegeven, ze liet een harde natte scheet, nou alles zat onder. De vloer, me broek, trui, sokken en schoenen... en Amber natuurlijk ook. Het heeft ws. wel opgelucht wat ze ligt nu lekker te spelen in de box...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36301772
doe maar gewoon in 't fototopic hoor renzje. ik wil ze ook wel zien!
pi_36302024
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:51 schreef Vicky het volgende:
* Vicky is ook heel benieuwd naar Juultje

pff de rust is wedergekeerd. Net een klysmatje gegeven, ze liet een harde natte scheet, nou alles zat onder. De vloer, me broek, trui, sokken en schoenen... en Amber natuurlijk ook. Het heeft ws. wel opgelucht wat ze ligt nu lekker te spelen in de box...
gelukkig, want er is niets zo erg als je kind zien pijn lijden en je kunt niets doen
Lid van de MamaSquad
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:16:25 #136
105888 renzell
pi_36302240
Ha ha Bix, nou, dat kan ik misschien beter doen ja. Maar komt dan wel als Juultje jarig is geweest. Nu te veel dingen aan en in mijn hoofd hier. Plus gek, zo met dat verdrietige bericht. Voelt gek om dan ineens foto's van een blakend hummeltje op Fok neer te gooien.
pi_36302252
nee iid, dat doet zeer... je staat zoooo machteloos....

ze heeft net een flesje leeggedronken en lag net weer te schateren...

morgen de ka bellen, ik ga niet meer wachten op een afspraak...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † donderdag 23 maart 2006 @ 20:43:55 #138
81992 Githa
pi_36307978
Renzell, je gaat niet weg hoor...potverdorie! ik zou dat heel erg vinden
...Ik mis Daan ook al!
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:47:38 #139
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_36312454
Renzell, ik 'las' je al zo weinig de laatste tijd.... Succes met de dingen aan en in je hoofd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_36313350
* Randa_v heel trots is.

Merlijn staat op de voorkant van de telegraaf van vandaag.
pi_36319608
pfffffffffffffff ffzuchten hoor... Gisteravond was het wederom mis! Krijsen, schreeuwen, brullen. Had gistermiddag al een klysmatje gegeven, mevrouw liet een harde scheet en toen kwam er wel iets mee. Me broek, trui, schoenen en sokken zaten onder, maar meer dan wat water met een kleurtje was het niet.

Gisteravond dus weer ellende. Me moeder was langsgekomen want Mies bowlt altijd op donderdag en ik had al de hele dag een huilend kindje gehad.. Ik zat er even doorheen. Maar goed, ze had een uurtje geslapen, toen was het flessentijd. Het begin ging goed, maar daarna niet meer. Gisteravond de ha-post gebeld. We mochten om 22.30 langskomen in het Bronovo.

Er zat een ha in opleiding bij en die ging even luisteren. Hij hoorde bijna geen prestaltiek in de darmpjes van Amber... oftewel, geen darmactiviteit. De ha ging nog even proberen met een wattenstokje met zeep maar er kwam niets. Amber zit verstopt!! Hij kon niets voor haar doen maar hij verwacht dat ze vandaag heel veel gaat poepen. Ik hoop het.... Hij wist wel te vertellen dat kindjes met KMA over het algemeen hele gevoelige darmpjes hebben. Hij zei ook dat het nog wel enkele maanden kan duren maar dat het minder wordt zodra ze vaste voeding gaat krijgen..
TOen weer in de auto naar huis, moeder afgezet en toen we thuis waren, Amber overgeheveld in haar bedje en toen ook zelf naar bed. Ik had knallende koppijn. Amber heeft geslapen tot vanmorgen 8.15 en werd vanmorgen kletsend wakker.... Mijn moeder had helemaal neit geslapen, had elk uurtje van de klok gezien... Amber heeft vanacht wel heel even gekreund, maar dat heb ik niet eens gehoord. Lag helemaal voor pampus...

Nu maar hopen dat mevrouw lekker gaat poepen vandaag, al poept ze alles onder, boeit me niets, als er maar wat komt.

Ik ga dalijk weer de KA bellen voor een afspraak op korte termijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:47:02 #142
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_36320020
sterkte Vicky
Lid van de MamaSquad
pi_36320283
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Randa_v het volgende:
* Randa_v heel trots is.

Merlijn staat op de voorkant van de telegraaf van vandaag.
Ja ik heb het gezien, erg leuk!

Vicky: sterkte! Ik hoop dat het snel beter gaat met Amber!

Renzell: Ik wil wel verjaardagsfoto's zien hoor!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 24 maart 2006 @ 11:10:33 #144
105888 renzell
  Redactie Frontpage vrijdag 24 maart 2006 @ 11:26:12 #145
3926 crew  Djeez
pi_36322576
Vicky heel veel sterkte met Amber! Wat zielig zeg!

Hier zit Kim al vanaf 9.00 te krijsen. Ze heeft de fles gehad, heeft gepoept, boeren gelaten etc. Ze spuugt ook erg veel.

Dat is toch niet normaal?!? Maar nee hoor, omdat ze geen koorts heeft, willen/kunnen ze niks voor haar doen.

Een rare vraag misschien, maar een huilbaby, zou dat kunnen? Alhoewel ze niet huilt, maar krijst. We hebben wel het idee dat ze ergens last van heeft. Want eerder deed ze nooit zo. Ze sliep goed door, had al tijden geen krampjes meer, spuugde niet meer, etc. En nu dit!

Vanmiddag om ca. 14.00 weer na de ha toe. We willen gewoon dat ze onderzocht word! Maar hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_36323733
Je zou ook kunnen overwegen ommet Kim eens naar een Osteophaat of Manueel therapeut te gaan. Misschien kunnen zij iets ontdekken bij Kim.
pi_36323826
Djeez, er gewoon op aandringen!! Vraag evt. een verwijzing naar de ka ofzo... dik het eventueel hier en daar een beetje aan...

Ik heb gebeld naar het zh en wij mogen as maandag bij de ka langs komen! Wij gaan er oook op aandringen dat ze nu maar eens een echotje ofzo moeten maken, het is alleen maar ellende met haar darmpjes..

Ze ligt nu lekker te slapen, ben net tuis en een autorit doet wonderen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:12:35 #148
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36323903
Vicky, heel veel sterkte met Amber Amber, laat je mama een poepie ruiken zien

Djeez en Ingrid, ook veel sterkte met Kim!

Robin is gister voor een checkup in het Bronovo geweest. Hij weegt 7515 gram, is 66 cm lang en zijn hoofdomtrek is 42,6 cm. Hij is weer volledig genezen verklaard Tussen het wegen en meten door had hij mama nog even ondergeplast
Toch had Robin net weer wat verhoging en hij is erg moe vandaag. Nouja, we zien wel
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36325843
Vicky, fijn dat jullie maandag al mogen komen! Hopelijk komen jullie erachter waarom Amber het zo moeilijk heeft soms

Djeez, als ze echt krijst, en dat zo ineens doet, heeft ze ergens iets niet lekker zitten denk ik. Hopelijk kan de HA jullie verderhelpen!

Renz, hopelijk voel je je snel weer vertrouwd hier

Wennie, fijn dat het zo goedgaat met Robin!

Met Sara gaat het goed, ze wou alleen net de fles weer eens niet drinken . Geen nood aan de man, krijgt ze 'm later alsnog als ze wil. Ze begint te tijgeren en doet ook op haar buikje liggen, teentjes op de grond en kont heel hoog in de lucht Zo snoepig
Ze is dikke maatjes met 1 van de katten. Als Sara op de grond op het kleed speelt komt de poes erbij en liggen ze te knuffelen. Sara is vrij ruw soms (aaien is meer knijpen) maar poezebeest vindt eigenlijk alles best
Helaas heeft ze wel weer een flinke exceemplek. Ze werk gisteravond rond 21:50 krijsend wakker, en toen zag ik 'm... Dus maar weer smeren met zalf..
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_36326282
Ambertje heeft net gepoept weleenswaar met behulp van de thermometer er kwam eerst een dikke breiige klont uit, dus dat is eruit....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')