quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:jelief wat moeilijk.. kan je niet wat zorgverlof of iets opnemen.
Het is toch belangrijk dat ze genoeg binnen krijgt.
Fuente heeft sara weer zo;n last van haar wangetjes? zag in foto topic dat ze een rood wangetje had
kimmetje weer goed gaan drinken hoor wordt maar snel je vrolijke ikke.
Ladylike heel veel succes en sterkte is moeilijk maar wel beter voor randall
Oh ik ben zo verliefd op mijn kleine meisje
Als je haar wakker maakt of uit bedje haalt krijg je een stralende glimlach, ze lacht ehct met heel haar gezichtje.
En als je haar dan oppakt dan klemt ze haar armen om de nek soms lijkt het of ze ja/ nee / mama zegt maar dat klinkt alleen maar zo
Ik hou zoveel van haar he
Hey meis, ja ze had helaas weer 1 open plekje, en verder gewoon goeie knallers, denk dat de tandjes boven er ook aankomen. Die plekjes heeft ze echt af en aan
![]()
, we kunnen geen echte oorzaak aanwijzen waar het van komt, maar de zalf werkt wel goed, dus ze gaan iig snel weg
![]()
.
Heerlijk he, hoe verliefd je kan zijn op je kind, zo genieten, zo intens soms
Vicky, fijn dat het zo goed gaat met Amber!
Ladylike, wat jammer dat het zo moet. Ik ken de stress van 'vervangbaar' zijn maar al te goed, ik miep ook zo weinig mogelijk op m'n werk. Maar in jouw situatie kan ik me voorstellen dat het erg zwaar is, zo snel werken, klein ukkie dat ook niet lekker in z'n vel zit. Hopelijk kun je op Fok een beetje je ei kwijt en denk ajb goed om jezelf..
Wennie, fijn dat het zo goed met Robin gaat!
Randa, ik ben heel benieuwd hoe dat morgen gaat! Zwaar he, zo'n jengeldagje!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje