Hey meis, ja ze had helaas weer 1 open plekje, en verder gewoon goeie knallers, denk dat de tandjes boven er ook aankomen. Die plekjes heeft ze echt af en aanquote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef _evenstar_ het volgende:
jelief wat moeilijk.. kan je niet wat zorgverlof of iets opnemen.
Het is toch belangrijk dat ze genoeg binnen krijgt.
Fuente heeft sara weer zo;n last van haar wangetjes? zag in foto topic dat ze een rood wangetje had![]()
kimmetje weer goed gaan drinken hoor wordt maar snel je vrolijke ikke.
Ladylike heel veel succes en sterkte is moeilijk maar wel beter voor randall
Oh ik ben zo verliefd op mijn kleine meisje![]()
Als je haar wakker maakt of uit bedje haalt krijg je een stralende glimlach, ze lacht ehct met heel haar gezichtje.
En als je haar dan oppakt dan klemt ze haar armen om de nek soms lijkt het of ze ja/ nee / mama zegt maar dat klinkt alleen maar zo![]()
Ik hou zoveel van haar he![]()
ja, maar als ie echt klem zit dan is een kind ontroostbaar, gaat niet slapen tussendoor en eet niet meer...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef Rottdog het volgende:
Ladylike wat een gedonder als de darm bekneld raakt is er dan geen kans op afsterven?
Helaas voor Ingrid, ze heeft de hele nacht niet kunnen slapen, omdat Kim de hele nacht hysterisch lag te krijsen. Kim heeft gisteren niet gepoept, ms dat het daar aan ligt ? Ik hoor Kim nog steeds brullen aan de telefoon. Ingrid heeft niet de indruk dat ze krampjes heeft. Zou ze ms tandjes krijgen ? En hoe kun je dat constateren, moet je dan per sé witte puntjes kunnen zien ? Nouja, ik hoop voor beiden dat ze nog wat kunnen slapen vandaag, anders maar als ik vanavond thuis ben.quote:
Beetje late reactie maar de verbinding hier lag er uitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:04 schreef renzell het volgende:
Tearsong; was jij niet precies een jaar geleden uitgerekend?![]()
maandagquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:08 schreef Sugar het volgende:
Evenstar, wanneer heb je nu die echo? Morgen?
Succes in elk geval.
gelukkig, want er is niets zo erg als je kind zien pijn lijden en je kunt niets doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 15:51 schreef Vicky het volgende:
* Vicky is ook heel benieuwd naar Juultje
pff de rust is wedergekeerd. Net een klysmatje gegeven, ze liet een harde natte scheet, nou alles zat onder. De vloer, me broek, trui, sokken en schoenen... en Amber natuurlijk ook. Het heeft ws. wel opgelucht wat ze ligt nu lekker te spelen in de box...
Ja ik heb het gezien, erg leuk!quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:10 schreef Randa_v het volgende:
* Randa_v heel trots is.
Merlijn staat op de voorkant van de telegraaf van vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |